Misschienquote:
quote:
quote:
Interesse in de F1 Speed Champions?quote:
Die zijn me iets te klein, maar thanksquote:Op donderdag 17 september 2026 13:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Interesse in de F1 Speed Champions?
Allen in elkaar gezet via de app dus boekjes niet gebruikt. Met doosjes. Direct in vitrinekast geplaatst. Kan evt uit elkaar gehaald worden en in ziplockzakje gedaan worden. Afhalen of verzenden geen probleem, liefst alle 10 in 1x.
Prijs: niet duur.
Laat maar weten bij interesse.
Goeie welquote:Op donderdag 17 september 2026 13:48 schreef vosss het volgende:
Ik heb namelijk dringend plaats in de vitrinekast nodig, want Senna heb ik nog altijd niet in elkaar gezet, puur vanwege feit dat vitrinekast vol is en ik zonde vind om lego buiten vitrinekast te zetten ivm stof.
Altijd onder een afdakje gestaanquote:Op donderdag 17 september 2026 13:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Interesse in de F1 Speed Champions?
Allen in elkaar gezet via de app dus boekjes niet gebruikt. Met doosjes. Direct in vitrinekast geplaatst. Kan evt uit elkaar gehaald worden en in ziplockzakje gedaan worden. Afhalen of verzenden geen probleem, liefst alle 10 in 1x.
Prijs: niet duur.
Laat maar weten bij interesse.
niet ikquote:Op donderdag 17 september 2026 18:03 schreef Troel het volgende:
Welke Fokker woont hier?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd oppassen bij roodbruine stukjes en inderdaad, alles van meer dan 25 jaar geleden. Sommige kleuren zijn gewoon minder sterk dan andere kleuren.quote:Op donderdag 17 september 2026 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik merk de afgelopen dagen dat er helaas na 30 jaar een aantal stukjes kapot zijn gegaan.
Maar wat me opvalt is dat een aantal stukjes ook gewoon ontbreekt. Dan bedoel ik niet een 1 bij 1 doorzichtig wit dop, maar sets wielen, of grote boot onderdelen. Zeer zeer vreemd.
Ook minstens 2 boekjes weg.
Ben beetje teleurgesteld.
Ik ben er twee keer geweest, maar je kan zeggen dat 75% allemaal voor kinderen is, en met name de merch die op dit moment speelt en bij kinderen bekend is, zoals Ninjago. Ik ben er ook een keer met mijn neefje geweest toen die 10 jaar was, maar hij was er echt een ruim uur uitgekeken.quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben er nooit geweest. Wat kun je zoal verwachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste tafel staat.. tips voor een mooi randje zijn welkom
2de tafel ga ik zo knutselenmentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op donderdag 24 september 2026 12:40 schreef mschol het volgende:
Ik zou denk ik gewoon kijken of je voorzichtig wat platen kunt zagen? En als dat niet werkt, kijken of je een zo precieze 3d-printer hebt dat je het kunt printen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste tafel staat.. tips voor een mooi randje zijn welkom
2de tafel ga ik zo knutselentroel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Die is wel tof.quote:Op dinsdag 29 september 2026 16:14 schreef Ama het volgende:
Voor de Dragon Ball fans:
[ afbeelding ]
➡️ 1764 Pieces
➡️ $179.99 / ¤139.99 / £129.99
➡️ Available November 1
ik denk(?) dat ik niet duidelijk ben geweest..quote:Op dinsdag 29 september 2026 19:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zou denk ik gewoon kijken of je voorzichtig wat platen kunt zagen? En als dat niet werkt, kijken of je een zo precieze 3d-printer hebt dat je het kunt printen?
In dat geval zou ik zeker gaan kijken naar iets 3d printen wat je onder de tafel kan vastplakken met dubbelzijdig tape en een opstaand randje geeft?quote:Op dinsdag 29 september 2026 20:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk(?) dat ik niet duidelijk ben geweest..
ik wil aan de bovenkant (gordijnen), muurkant en onderkant een klein opstaand randje zodat ik niet perongeluk de platen een zet kan geven (en de boel strakker ligt), en qua afwerking is het ook netter omdat ik niet van rand tot rand ga volbouwen
hmm, ik ga eens kijken, ook even orienteren op normale plintjesquote:Op dinsdag 29 september 2026 20:24 schreef Troel het volgende:
[..]
In dat geval zou ik zeker gaan kijken naar iets 3d printen wat je onder de tafel kan vastplakken met dubbelzijdig tape en een opstaand randje geeft?
Best een logische eerste set. Maar ziet er een beetje saai uit om te bouwen. Veel van hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 september 2026 16:14 schreef Ama het volgende:
Voor de Dragon Ball fans:
[ afbeelding ]
➡️ 1764 Pieces
➡️ $179.99 / ¤139.99 / £129.99
➡️ Available November 1
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |