En nu pics dat hij een vrachtwagen is!quote:Op dinsdag 8 september 2026 08:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb de mijne ook af:
[ afbeelding ]
Ik vind hem erg tof geworden
Zie hier:quote:Op dinsdag 8 september 2026 09:24 schreef vosss het volgende:
[..]
En nu pics dat hij een vrachtwagen is!
Transformatie doet heel erg denken aan de toy van vroeger. Erg tof gedaanquote:
Schrok ik ook even vanquote:
Ja sorry, met een beetje gezin ben je goedkoper uit om gewoon een grote legoset te kopen, doe je ook langer mee zeg maar.quote:Op dinsdag 8 september 2026 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schrok ik ook even van
Ja, is toch o ok elk jaar in de herfstvakantiequote:Op dinsdag 8 september 2026 15:04 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Legoooo
Oeh de Jaarbeurs weer? Misschien wel weer leuk, afgelopen 2 jaar ook geweest
Afgelopen jaar ook geweest, vond veel hergebruikt van het jaar ervoor.quote:Op dinsdag 8 september 2026 15:04 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Legoooo
Oeh de Jaarbeurs weer? Misschien wel weer leuk, afgelopen 2 jaar ook geweest
Ben er nooit geweest. Wat kun je zoal verwachten?quote:Op dinsdag 8 september 2026 11:56 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Van 15 t/m 21 oktober in de Jaarbeurs Utrecht
https://www.legoworld.nl
Ik denk vooral Lego.quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben er nooit geweest. Wat kun je zoal verwachten?
quote:
Das waarquote:Op dinsdag 8 september 2026 17:00 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Afgelopen jaar ook geweest, vond veel hergebruikt van het jaar ervoor.
Tja, klik op de link en leesquote:Op dinsdag 8 september 2026 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben er nooit geweest. Wat kun je zoal verwachten?
Hallo Troelquote:Op dinsdag 8 september 2026 16:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, is toch o ok elk jaar in de herfstvakantieZal volgend jaar ook wel weer zijn.
Overigens@:Zucht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |