Beidequote:
Was bezig met het ordenen van de bakken Lego die niet gemaakt zijn. Onder andere een bakje met hoofden, een met benen etc. Heeft ze die bakjes naar beneden gehaald en is ze de ochtend bezig geweest om allerlei poppetjes te maken. Had weer lol voor 3.quote:
Freedom is the right of all sentient beings.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gekocht:
[ afbeelding ]
Deels omdat ik hem wou en deels ter nagedachtenis aan Peter Cullen die overleden is.
There is a thin line between being a hero, and being a memory.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Freedom is the right of all sentient beings.
Ziet er leuk uit!quote:
En nu pics dat hij een vrachtwagen is!quote:Op dinsdag 8 september 2026 08:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb de mijne ook af:
[ afbeelding ]
Ik vind hem erg tof geworden
Zie hier:quote:Op dinsdag 8 september 2026 09:24 schreef vosss het volgende:
[..]
En nu pics dat hij een vrachtwagen is!
Transformatie doet heel erg denken aan de toy van vroeger. Erg tof gedaanquote:
Schrok ik ook even vanquote:
Ja sorry, met een beetje gezin ben je goedkoper uit om gewoon een grote legoset te kopen, doe je ook langer mee zeg maar.quote:Op dinsdag 8 september 2026 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schrok ik ook even van
Ja, is toch o ok elk jaar in de herfstvakantiequote:Op dinsdag 8 september 2026 15:04 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Legoooo
Oeh de Jaarbeurs weer? Misschien wel weer leuk, afgelopen 2 jaar ook geweest
Afgelopen jaar ook geweest, vond veel hergebruikt van het jaar ervoor.quote:Op dinsdag 8 september 2026 15:04 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Legoooo
Oeh de Jaarbeurs weer? Misschien wel weer leuk, afgelopen 2 jaar ook geweest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |