Tja. Maar ben het nagenoeg helemaal met je eens. Het enige is misschien dat je met 8 miljoen mensen wel op korte termijn nog flink problemen krijgt qua tekorten in de zorg, defensie enz.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 12:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Goed punt hoor. Jammer dat het zo ver is gekomen
De verantwoordelijken voor de drukte, chaos en onrust gebruik(t)en geen voorbehoedsmiddelen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 13:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Mensen wereldwijd krijgen veel te veel kinderen. En daar komen bijna alle problemen uit voort waar we momenteel mee kampen en die in de toekomst alleen maar erger zullen worden.
Ik ben blij dat ik nu "oud" ben en geen kind.
Ik signaleerde hier al dat een dergelijke aanpak een eerste voorzichtige aanzet daartoe lijkt: NWS / Unieke aanpak stopt jarenlange overlast in Rotterdamse wijkquote:Op woensdag 19 augustus 2026 12:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Grotendeels wel. Maar de huidige situatie van een laag geboortecijfer en hoge migratie versnelt het proces van ghettoisering alleen maar. Ik denk dat ik nog ga meemaken dat er in Nederland gated communities zijn... Bij een gunstiger geboortecijfer niet.
Hadden jouw ouders die maar wel gebruikt.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 13:36 schreef torentje het volgende:
[..]
De verantwoordelijken voor de drukte, chaos en onrust gebruik(t)en geen voorbehoedsmiddelen.
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 13:43 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Hadden jouw ouders die maar wel gebruikt.
Ben je weer dronken of zo?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 13:43 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Hadden jouw ouders die maar wel gebruikt.
Als mij iets niet duidelijk is, dan vraag ik om uitgebreide uitleg. Dan begin ik niet met zeuren over een vage reactie.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zegt degene die altijd vaag lult...
U staat hier helaas om bekend!quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:24 schreef torentje het volgende:
[..]
Als mij iets niet duidelijk is, dan vraag ik om uitgebreide uitleg. Dan begin ik niet met zeuren over een vage reactie(s).
Ik moet juist helemaal niets.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:34 schreef Harvest89 het volgende:
Dan moet je echt gewoon je bek dicht houden.
Nou daar voelt iemand zich aangesproken.quote:
Ik denk dat mensen mij vaag vinden omdat ik me uitspreek tegen degenen die verantwoordelijk zijn voor de drukte, chaos en onrust.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:37 schreef Scjvb het volgende:
[..]
U staat hier helaas om bekend!![]()
En wanneer mij of andere users wederom iets niet duidelijk is van u, dan wordt aan u uiteraard meest op nette manier ook om heldere en vaak wat meer uitgebreide uitleg gevraagd.
Zo is dat! Hup, neuken tegen de omvolking!quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:34 schreef Harvest89 het volgende:
Goed voor de overbevolking.
En mensen die hier herhaaldelijk schuimbekken over immigratie maar zelf welgeteld 0 kids hebben neem ik sowieso niet serieus. Dan moet je echt gewoon je bek dicht houden.
Je haalt twee dingen door elkaar.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:38 schreef camilero het volgende:
[..]
Zo is dat! Hup, neuken tegen de omvolking!
Ja neem het vooral serieus ofzoquote:Op woensdag 19 augustus 2026 11:40 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Alsof kinderen maken een verantwoordelijkheid tegenover de mensheid is, of de enige taak die je te volbrengen hebt![]()
Wat een armoede zeg.
De gouden jaren van West en Zuid-Europa zijn allang voorbija ja. Die tijden gaan niet meer terugkomen. Zowel economisch als cultureel. Ik zal ooit nog wel kinderen willen, maar twijfel steeds meer om ze hier groot te brengen. In dorpen wil het leven nog wel. In bepaalde steden waan je je al in Afrika. Daar heb ik geen zin in en dat heeft niks met racisme te maken. Spanje trok mij altijd wel, maar dat gaat ook compleet de verkeerde kant op. Denk dat Oost-Eruopa straks nog het veiligste is in Europa.quote:Op maandag 17 augustus 2026 18:37 schreef LXIV het volgende:
Maar het is wel voorbij met Nederland zoals we het gekend hebben en het is heel naief om te denken dat Nederland hefzelfde blijft maar dan met een ander kleurtje.
Niets mis mee.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:58 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Je haalt twee dingen door elkaar.
Er word genoeg geneukt.
Maar door anticonceptie alleen voor recreatie en niet voor zwangerschap.
We hebben lekker genoten van de luxe jaren. Helaas wel lui, ambitieloos en egocentrisch door geworden.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 18:43 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
De gouden jaren van West en Zuid-Europa zijn allang voorbija ja. Die tijden gaan niet meer terugkomen. Zowel economisch als cultureel. Ik zal ooit nog wel kinderen willen, maar twijfel steeds meer om ze hier groot te brengen. In dorpen wil het leven nog wel. In bepaalde steden waan je je al in Afrika. Daar heb ik geen zin in en dat heeft niks met racisme te maken. Spanje trok mij altijd wel, maar dat gaat ook compleet de verkeerde kant op. Denk dat Oost-Eruopa straks nog het veiligste is in Europa.Dieptrieste conclusie.
Nou we zijn goed op wegquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 13:14 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus juist ook. Minder armoede is een lager geboortecijfer. Daarom is er meer armoede nodig
Laat China ons ook economisch maar kapot maken. Misschien hebben we het verdiend als samenleving. Het waren gouden jaren. Iran binnenkort nog even een bommetje droppen en we versnellen het proces.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 18:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
We hebben lekker genoten van de luxe jaren. Helaas wel lui, ambitieloos en egocentrisch door geworden.
De toekomst is aan samenlevingen die nog wél zin hebben om te bouwen aan die toekomst. De Chinezen bijvoorbeeld. Wij zitten onze tijd wel uit.
Liever wacht men daar nog een jaar of 30 meequote:Op woensdag 19 augustus 2026 18:58 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Laat China ons ook economisch maar kapot maken. Misschien hebben we het verdiend als samenleving. Het waren gouden jaren. Iran binnenkort nog even een bommetje droppen en we versnellen het proces.
Die Chinezen hebben geduld zat ja, maar ze zitten al bijna overal.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Liever wacht men daar nog een jaar of 30 mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |