WTF !!!quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:07 schreef maily het volgende:
Ja hoor
Jongeren filmen zichzelf als spookrijder; bizarre tiktoktrend eist al 12 doden
Tiktokkies
Dat tot je zelf wordt geraakt in de auto door een 15-jarige spookrijder, of je moeder, broer, best vriend etc.quote:
"Rot in hell you miserabele piece of shit" had gepaster geweest.quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Een van de omgekomen jongeren:
[ afbeelding ]
Smaakvol.
En die begrafenis dan van ze... Alsof het oorlogshelden zijn...quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Smaakvol.
Begraven in een "gouden" kist, mooi hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
En die begrafenis dan van ze... Alsof het oorlogshelden zijn...![]()
[ x ]
Dat de familie verdrietig is snap ik, maar ze als helden neerzetten. ....quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ x ]
Gok dat social media hier een grote rol in gespeeld heeftquote:Op maandag 17 augustus 2026 10:40 schreef Momo het volgende:
Hoe ontspoort moet je ook zijn op 14,15,16 jaar dat de politie al een hele record van je heeft. Zijn dit Ierse travelers of ander tuig?
Oh, is dat tegenwoordig het excuusje voor gewoon door en door verrot zijn?quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:11 schreef 111210 het volgende:
[..]
Gok dat social media hier een grote rol in gespeeld heeft
Ze hebben zelf ervoor gekozen om een auto te stelen en er als een gek mee te rijden te vluchten voor de politie etc.quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:11 schreef 111210 het volgende:
[..]
Gok dat social media hier een grote rol in gespeeld heeft
Ze hebben wel veel geld voor paupersquote:Op zondag 23 augustus 2026 13:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ x ]
Ik ken een 🍊🤡 die dat wel kan waarderenquote:Op zondag 23 augustus 2026 13:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Begraven in een "gouden" kist, mooi hoor.
[ afbeelding ]
Hoe mega-Tokkie kun je zijn als je op zo'n gedenkkaart een foto kiest van je uitbroedsel met zijn middelvinger omhoog en een petje op!quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Smaakvol.
Helemaal niemand ging al joy rijdend tegen het verkeer inrijden voor de stoere babbels op het schoolplein. Dat verzin je weer echt zelf.quote:Op zondag 23 augustus 2026 14:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Ook voor internet en TikTok waren er jongeren die gingen ‘joy -rijden’ zoals dat toen heettte.
Dat waren inderdaad vaak wel de jongeren uit bepaalde milieus.
Het haalde alleen het nieuws niet als ze ergens tegenaan reden.
Kan het me nog herinneren van mijn middelbare schooltijd. Daar waren ook de grootste boefjes bij.
traveler chiquequote:Op zondag 23 augustus 2026 11:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Smaakvol.
quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ x ]
Niet tegen het verkeer in, maar wel gedaan en opgepakt.quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Helemaal niemand ging al joy rijdend tegen het verkeer inrijden voor de stoere babbels op het schoolplein. Dat verzin je weer echt zelf.
Lekkere wijven vaak wel.quote:
Ik wel, het was alleen niet zo succesvol.quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:56 schreef Filosoofert het volgende:
wtf ik durfde nog niet eens tegen vrouwen te praten toen ik 14 was.
Als dat je smaak is...quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lekkere wijven vaak wel.
Lekker strakke kleding, laagje plamuur, houden van veel piemels.
Is gewoon allemaal goed neukbaar hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Als dat je smaak is...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe niet brutaal, joyriding is al zo oud als de weg naar Rome, bewust tegen het verkeer inrijden voor de likes is nieuw.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Niet tegen het verkeer in, maar wel gedaan en opgepakt.
En doe eens niet zo brutaal.
Een "laagje"???quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:33 schreef Harvest89 het volgende:
Lekkere wijven vaak wel.
Lekker strakke kleding, laagje plamuur, houden van veel piemels.
Die foto bij het Telegraaf stuk is van een ongeluk bij een achtervolging in Engeland dit weekend waarbij 2 politieagenten en 5 jongens (3 tieners en 2 twintigers) omkwamen, gaat niet over het ongeval in Ierland. Die in Engeland zijn nog lang niet begraven, duurt vaak wel meerdere weken in Engeland.quote:Op zondag 23 augustus 2026 13:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ x ]
Het probleem is ook dat de straffen erg laag zijn voor dit soort onzin.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 15:06 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/p/DcnIvemk9yI/
Klein schopje, Nieuwsuur besteedde ook aandacht aan idioten die zichzelf op de weg filmen voor Tiktok met gevaarlijke acties.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |