Wel beetje kut voor die dames en dat kleine jochie wat bij ze hoort.quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Missen we niks aan zo te horen. Geef ze een Darwin award en weer door.
Dit lijkt bizar genoeg daar inderdaad een trend te zijn onder sommige kansloze "jongeren". Stoer doen met je aan suicidaliteit grenzend gedrag (want als je met een ebike gaat spoorrijden richting autoverkeer ben je vooral zelf ook slachtoffer), da's wel heel Darwinwaardig.quote:Politiecommissaris Justin Kelly noemt het ongeluk afschuwelijk. Hij waarschuwt dat sommige bestuurders bewust tegen het verkeer in rijden om likes op sociale media te krijgen.
quote:here's a "load" of teenagers that on purpose are wheelieing their bikes / ebikes straight at on coming traffic.
The comments include things like.
They should be aware that my brakes don't work.
I won't be applying my brakes.
I hope they die.
I won't be pushing thier wheelchair or wiping their arses.
I think a lot of people are fed up of a certain demographic. And who wouldn't be.
Travelers idd. Schijtvolk.quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:40 schreef Momo het volgende:
Hoe ontspoort moet je ook zijn op 14,15,16 jaar dat de politie al een hele record van je heeft. Zijn dit Ierse travelers of ander tuig?
Inderdaad , waren ze maar tegen een betonnen vangrail gereden, dit soort idioten maken vaak slachtoffersquote:Op maandag 17 augustus 2026 10:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit doen ze nooit meer.![]()
Wel triest dat er anderen weer het slachtoffer zijn van dit gestoorde gedrag.
Wtf heeft Allah hier nou weer mee te maken?quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
Vanuit deze positie wil ik de slachtoffers die in de auto zaten die ongewild bij deze dommigheid is betrokken heel veel sterkte wensen.
De bestuurder van de gestolen auto wens ik veel plezier bij Allah. Die is dol op jonge jongetjes heb ik van horen zeggen @:zipportal .
Nog vele malen belangrijker: dat de onschuldige slachtoffers het overleven en VOLLEDIG herstellen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:20 schreef Jahr00n het volgende:
Daarom moet je een grote auto rijden. Dan maak je de meeste kans om te overleven. Gelukkig zijn ze dood.
quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:42 schreef Hyperdude het volgende:
Lucky Dip Gang lees ik elders.
Bekijk deze YouTube-video
RTE Reportage van 1 jaar geleden
Die zijn opgegroeid in dat milieu.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:17 schreef FL_Freak het volgende:
Triest dat jongens op zo'n jonge leeftijd in de criminaliteit gaan. Op zo'n leeftijd heb je nog echt geen besef van oorzaak/gevolg.
Klinkt Chineesquote:Op maandag 17 augustus 2026 11:42 schreef Hyperdude het volgende:
RTE reportage van 1 jaar geleden
Onzin, dat had ik zeker wel. Hoe dat zit met inteeltvolk zoals dit echter? Geen idee.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:17 schreef FL_Freak het volgende:
Triest dat jongens op zo'n jonge leeftijd in de criminaliteit gaan. Op zo'n leeftijd heb [b]je nog echt geen besef van oorzaak/gevolg.[/b]
Ah ja daarom is dit heel gewoon onder vijftienjarigen… Oh nee toch niet.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:17 schreef FL_Freak het volgende:
Triest dat jongens op zo'n jonge leeftijd in de criminaliteit gaan. Op zo'n leeftijd heb je nog echt geen besef van oorzaak/gevolg.
Good riddance.quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:26 schreef Momo het volgende:
Volgens bronnen van de Irish Independent reden de jongens in een vermoedelijk gestolen BMW. De politie denkt dat sommige van hen eerder die nacht betrokken waren bij een inbraak en pogingen tot inbraak in de county's Kildare en Carlow, ten westen en zuidwesten van county Dublin.
Hopelijk krijgen we geen Double Dip bende, dat is echt smerigquote:Op maandag 17 augustus 2026 11:42 schreef Hyperdude het volgende:
RTE reportage van 1 jaar geleden
Maak er jouw eigen god van, ook prima maat. Wat jij wil!quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wtf heeft Allah hier nou weer mee te maken?
Zoals? een highspeed chase waarbij de ontsnappende partij crashed (in dit geval tegen een ander voertuig)?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:14 schreef maily het volgende:
Vandaag in het nieuws: dodelijke botsing Engeland kwam door politie-achtervolging
Zou dit weer zoiets zijn?
Suggestieve kop...quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:14 schreef maily het volgende:
Vandaag in het nieuws: dodelijke botsing Engeland kwam door politie-achtervolging
Zou dit weer zoiets zijn?
Nu.nl...Geen idee waarom ze dit zo stellig zeggen en dan geen details geven.quote:
Staat toch in mijn link #30?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:46 schreef vul_maar_in het volgende:
Oh dus toch een politie auto erbij betrokken? Vaag allemaal nog hoor.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:48 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik kon het er niet zo snel uithalen, vergeef me.
Zou social media een rol spelen om zoiets te doen als jonge puber? Heel stoer op school enzo. Als je dat vroeger vertelde op school, geloofde niemand je.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:41 schreef maily het volgende:
Jemig
Ongeluk met 8 tieners (14 en 15 jaar) in een auto in Duitsland
Bestuurder 15 jaar, niet duidelijk hoe hij aan de auto kwam.
Bizar zoveel grote ongelukken in korte tijd.
Nja als ik de OP lees (dat gaat over een heel ander ongeluk, door tuig) denk ik wat anders.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou social media een rol spelen om zoiets te doen als jonge puber? Heel stoer op school enzo. Als je dat vroeger vertelde op school, geloofde niemand je.
En van die kutballonnenquote:Op zondag 23 augustus 2026 11:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Een van de omgekomen jongeren:
[ afbeelding ]
Smaakvol.
Dat ie maar flink heeft geleden voor ie stierfquote:Op zondag 23 augustus 2026 11:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Een van de omgekomen jongeren:
[ afbeelding ]
Smaakvol.
Op het moment van het ongeluk niet ze hadden zich vergist.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zoals? een highspeed chase waarbij de ontsnappende partij crashed (in dit geval tegen een ander voertuig)?
Dat vermoed ik wel...
quote:Correctie: In dit artikel stond eerder dat de botsing door de politieachtervolging kwam. Dit is onjuist: de achtervolging was op het moment van het ongeluk gestaakt en de politieauto zou niet bij de eerdere achtervolging betrokken zijn geweest. We hebben de onjuistheid aangepast.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |