Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Roept u maar!quote:
...... whateverquote:Op zondag 16 augustus 2026 15:47 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik neem dat als een erkenning van jouw ongelijk. Laten we het daar inderdaad bij laten.
Ja irritant idd, maak er maar "Duckhunt" vanquote:Op maandag 17 augustus 2026 08:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Roept u maar!
Ik snap ook niet waarom een user een topic dichtgooit met 'sluit', maar dan geen nieuwe opent. Laat het sluiten dan over aan iemand die wel de moeite wil nemen om een tt te verzinnen.
Ik blijf 'r vreselijk vinden, ondanks wat ze in die auto -wederom met mond vol eten- riep. Wat we zagen is nog steeds ook Mila, en die zeurde me te vaak, te veel, over te weinig. Een stookhok is het, ben nog steeds blij dat ze weg is.quote:Op zondag 16 augustus 2026 22:20 schreef Soury het volgende:
Dan kan je je voorstellen dat Mila op een gegeven moment denkt "Fuck you met die vega shit" Maar wij zien een Mila die expres vlees door het eten doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:35 schreef -Spring het volgende:
Na mn avontuurtje met Died, droomde ik vannacht dat ik het met Casper deed. Bijna dan, want hij zei: "Er zijn grenzen."
Mijn brein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Heb je nu het teckelmevrouwtje al gevondenquote:
Als je op tiktok de bondgenoten zoekt krijg je er vanzelf een aantal. En als je de bondgenoten jolanda zoekt kom je blijkbaar op een goede insider. Geen idee wie het is en ik ben benieuwd wat er klopt want ik las “spannende dingen”quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Deel eens wat accounts ik wil dat ook wel eens lezen.
Jolanda is degene die alle spoilers online zet, dus dat wil ik liever niet lezen. Waarschijnlijk is het iemand die voor het programma werkt.quote:Op maandag 17 augustus 2026 18:25 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Als je op tiktok de bondgenoten zoekt krijg je er vanzelf een aantal. En als je de bondgenoten jolanda zoekt kom je blijkbaar op een goede insider. Geen idee wie het is en ik ben benieuwd wat er klopt want ik las “spannende dingen”
Hij heeft een roddelkanaal.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Deel eens wat accounts ik wil dat ook wel eens lezen.
Hier een interview met El-che, niet zo heel boeiend. Maar voor de script/acteur/door de FEBO opgelegd roepers misschien wel interessant minuutje (17.40 tot 18.15)
Bekijk deze YouTube-video
Die ga ik wel even volgenquote:Op maandag 17 augustus 2026 19:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hij heeft een roddelkanaal.
[ tiktok ]
Ik las afgelopen weekend inderdaad een 'statement' van die moeder en heb net even naar teckelvrouwtje gezocht op TikTokquote:Op maandag 17 augustus 2026 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je nu het teckelmevrouwtje al gevonden
Die had binnen 1 dag dat Dominique er uit was al bonje met Talpa
Toen die moeder en zus in de loods waren zei ik al dat die dochters niet door seks verwekt zijn maar gekloond.quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las afgelopen weekend inderdaad een 'statement' van die moeder en heb net even naar teckelvrouwtje gezocht op TikTokIk heb het drie filmpjes volgehouden, die vrouw zat meteen in mijn irritatie zeg.
Do lijkt op haar moeder, qua uiterlijk, maar ook vaak een beetje bozig.
ik heb die zus er ook even bijgehaald, dat zijn echt twee druppelsquote:Op maandag 17 augustus 2026 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen die moeder en zus in de loods waren zei ik al dat die dochters niet door seks verwekt zijn maar gekloond.
Tweeling.quote:Op maandag 17 augustus 2026 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik heb die zus er ook even bijgehaald, dat zijn echt twee druppels
Jep, ruzie trekt kijkersquote:Op maandag 17 augustus 2026 20:04 schreef StephanL het volgende:
Ja ruzieuiteraard kon het niet uitblijven na eerste keer die meeviel.
Fabie heeft zichzelf een act aangemeten en die is heel dom en slecht, naar mens. Valentijne is wat rustiger geworden mooi dat ze geen bff meer is.quote:Op maandag 17 augustus 2026 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is er een emoticon met draaiende ogen?
Dat zit ik nu te doen
Ze verdienen elkaarallebei vals als de neten.
Nou die act heeft ze onder de kniequote:Op maandag 17 augustus 2026 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Fabie heeft zichzelf een act aangemeten en die is heel dom en slecht, naar mens. Valentijne is wat rustiger geworden mooi dat ze geen bff meer is.
Valentijne was eerst de tweelingzus van Fabululuquote:Op maandag 17 augustus 2026 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou die act heeft ze onder de knie
Valentijne nog niet veel van meegekregen. Paar maanden er tussenuit geweest.
quote:Op maandag 17 augustus 2026 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is er een emoticon met draaiende ogen?
Dat zit ik nu te doen
Ze verdienen elkaarallebei vals als de neten.
Ja dat wel, dat heb ik meegekregen. Alleen in haar gehele BGN-Loopbaan heb ik niet zo meegekregen bedoel ikquote:Op maandag 17 augustus 2026 20:08 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Valentijne was eerst de tweelingzus van Fabululu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |