Natuurlijk wordt er ook bij andere partijen gezopen en geneukt. Maar dat is nog geen reden om seksueel ongewenst gedrag te gaan toestaan.quote:Op maandag 17 augustus 2026 08:11 schreef raptorix het volgende:
Ik durf gerust te stellen dat dit bij elke politieke club gebeurt, mensen willen maar 3 dingen in hun leven, seks, macht en drank. Het is nou niet zo dat 4000 jaar geschiedenis iets ons anders leert.
De grens tussen ongewenst en gewenst is vaak heel dun, niet dat ik het goedkeur, maar als er drank in de man/vrouw is doe je wel eens iets wat je normaal niet zou doen, en ja ik heb ook genoeg in die situatie gezeten.quote:Op maandag 17 augustus 2026 08:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt er ook bij andere partijen gezopen en geneukt. Maar dat is nog geen reden om seksueel ongewenst gedrag te gaan toestaan.
Klopt. Maar in het geval van FvD wordt er dan ook geen onderzoeksjournalistiek gedaan.quote:Op maandag 17 augustus 2026 08:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is niet hoe onderzoeksjournalistiek werk.
Wat is dat volgens jou dan wel?quote:Op maandag 17 augustus 2026 08:20 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Klopt. Maar in het geval van FvD wordt er dan ook geen onderzoeksjournalistiek gedaan.
Bij D66 waren er de laatste jaren opvallende zedenzaken, zoals die van Van Drimmelen en Pechtold.quote:Op maandag 17 augustus 2026 08:11 schreef raptorix het volgende:
Ik durf gerust te stellen dat dit bij elke politieke club gebeurt, mensen willen maar 3 dingen in hun leven, seks, macht en drank. Het is nou niet zo dat 4000 jaar geschiedenis iets ons anders leert.
Richt je zelf een krant op, en schrijf je zelf letterlijk honderd uit, je bent toch van de vrijheid? Nou maak er gebruik van.quote:Op maandag 17 augustus 2026 08:23 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Bij D66 waren er de laatste jaren opvallende zedenzaken, zoals die van Van Drimmelen en Pechtold.
Maar dan schrijft Vrij Nederland niet dat “D66 vrouwen onder druk zet misbruik abortus te ondergaan”.
Allerlei media schreef gewoon dat hij dat deed. En daar kwam toen niet een heel leger internetridders dat baggatelliseren en boodschappers aanvallen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 08:23 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Bij D66 waren er de laatste jaren opvallende zedenzaken, zoals die van Van Drimmelen en Pechtold.
Maar dan schrijft Vrij Nederland niet dat “D66 vrouwen onder druk zet misbruik abortus te ondergaan”.
Nee, waaraan voldoet onderzoeksjournalistiek volgend jou? Bestaat er een wijze waarop een misstand bij de JFVD wel legitiem bekend wordt gemaakt? Of is dat clubje gewoon boven iedere kritiek verheven?quote:Op maandag 17 augustus 2026 08:24 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Een georganiseerde en stelselmatige hetze tegen FvD.
quote:Op maandag 17 augustus 2026 08:24 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Een georganiseerde en stelselmatige hetze tegen FvD.
Hoor en wederhoor.quote:Op maandag 17 augustus 2026 08:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, waaraan voldoet onderzoeksjournalistiek volgend jou? Bestaat er een wijze waarop een misstand bij de JFVD wel legitiem bekend wordt gemaakt? Of is dat clubje gewoon boven iedere kritiek verheven?
Dat is alleen in jouw bubbeltje.quote:Op maandag 17 augustus 2026 08:27 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Alsof FvD/JFVD anderen nodig hebben voor hun negatieve beeldvorming
Exact. Ze schreven dat HIJ iets onoorbaars deed. Maar dat werd niet geframed als “D66 zet vrouwen onder druk…”.quote:Op maandag 17 augustus 2026 08:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Allerlei media schreef gewoon dat hij dat deed. En daar kwam toen niet een heel leger internetridders dat baggatelliseren en boodschappers aanvallen.
Hier staat ook niet JFVD zet vrouwen onder druk maar JFVD-top zet vrouwen onder druk. Verwijzend naar meerdere personen die daarin zitten en wat blijkbaar gewoon normaal wordt gevonden.quote:Op maandag 17 augustus 2026 08:35 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Exact. Ze schreven dat HIJ iets onoorbaars deed. Maar dat werd niet geframed als “D66 zet vrouwen onder druk…”.
Ah - daar zijn de “antisemitische en facistische uitingen” weer.quote:Op maandag 17 augustus 2026 08:36 schreef Chillegast het volgende:
Je zal je maar vrijwillig in allerlei bochten willen wringen om je abjecte clubje te moeten verdedigen ondanks alle rare fratsen die voortdurend zichtbaar worden. Die hele JFVD stinkt. Met hun zomerkampen en appgroepjes vol antisemitische en facistische uitingen. En dan tot helemaal niemands verbazing nu ook nog seksueel grensoverschrijdend gedrag. Maar nee: "het is heus echt waar een hele nette club hoor en journalisten zijn allemaal extreem-links hitsend tuig'. Aldus de fanboys en -girls.
Inderdaad, enorm doorzichtig.quote:Op maandag 17 augustus 2026 08:36 schreef Chillegast het volgende:
Je zal je maar vrijwillig in allerlei bochten willen wringen om je abjecte clubje te moeten verdedigen ondanks alle rare fratsen die voortdurend zichtbaar worden. Die hele JFVD stinkt. Met hun zomerkampen en appgroepjes vol antisemitische en facistische uitingen. En dan tot helemaal niemands verbazing nu ook nog seksueel grensoverschrijdend gedrag. Maar nee: "het is heus echt waar een hele nette club hoor en journalisten zijn allemaal extreem-links hitsend tuig'. Aldus de fanboys en -girls.
Lol, Kottnauer die anderen ervan beschuldigt in een bubbel te zitten. Dat is pas humor.quote:Op maandag 17 augustus 2026 08:33 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Dat is alleen in jouw bubbeltje.
PVV is de allerkleinste ledenpartij en nog steeds een stuk groter dat de FvD, dus dat zegt he-le-maal niks. Bovendien zijn er grote twijfels over het aantal leden dat de FvD zegt te hebben en het aantal daadwerkelijke leden. FvD geeft immers maar weinig inzicht in het ledenbestand, de transparantie is nul. Zie onder andere deze longread die dat goed onderbouwd uitlegt:quote:Daarbuiten is FvD een van de grootste ledenpartijen en ook een van de grootste partijen bij de landelijke verkiezingen.
Let op he:quote:Op maandag 17 augustus 2026 08:39 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ah - daar zijn de “antisemitische en facistische uitingen” weer.
Wélke uitingen precies, vraag ik me dan altijd af?
Maar inmiddels weet ik dat er nooit een antwoord komt op die vraag.
In plaats daarvan wordt de beschuldiging gewoon herhaald.
Het zal me werkelijk jeuken wat figuren zoals jij van FvD vinden. Heeft exact nul komma nul invloed op mijn stemkeuze.quote:Op maandag 17 augustus 2026 07:37 schreef KareldeStoute het volgende:
Wel interessant om te observeren hoe de FvD-achterban hier weer wild om zich heen begint te slaan als er weer eens idiote zaken bij die club ontdekt worden.
Dat sterkt het vermoeden dat VN een punt heeft geraakt.
Nee, echt totaal nietquote:Op maandag 17 augustus 2026 05:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Is het glas te diep?
Ik denk niet dat je hier veel respons op gaat krijgen.quote:
Die illusie koestert ook niemand.quote:Op maandag 17 augustus 2026 09:13 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Het zal me werkelijk jeuken wat figuren zoals jij van FvD vinden. Heeft exact nul komma nul invloed op mijn stemkeuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |