abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221590940
Ik durf gerust te stellen dat dit bij elke politieke club gebeurt, mensen willen maar 3 dingen in hun leven, seks, macht en drank. Het is nou niet zo dat 4000 jaar geschiedenis iets ons anders leert.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 17 augustus 2026 @ 08:16:47 #227
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221590959
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 08:11 schreef raptorix het volgende:
Ik durf gerust te stellen dat dit bij elke politieke club gebeurt, mensen willen maar 3 dingen in hun leven, seks, macht en drank. Het is nou niet zo dat 4000 jaar geschiedenis iets ons anders leert.
Natuurlijk wordt er ook bij andere partijen gezopen en geneukt. Maar dat is nog geen reden om seksueel ongewenst gedrag te gaan toestaan.
pi_221590963
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 08:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Natuurlijk wordt er ook bij andere partijen gezopen en geneukt. Maar dat is nog geen reden om seksueel ongewenst gedrag te gaan toestaan.
De grens tussen ongewenst en gewenst is vaak heel dun, niet dat ik het goedkeur, maar als er drank in de man/vrouw is doe je wel eens iets wat je normaal niet zou doen, en ja ik heb ook genoeg in die situatie gezeten.
pi_221590974
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 08:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat is niet hoe onderzoeksjournalistiek werk.
Klopt. Maar in het geval van FvD wordt er dan ook geen onderzoeksjournalistiek gedaan.
  maandag 17 augustus 2026 @ 08:22:04 #230
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221590977
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 08:20 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Klopt. Maar in het geval van FvD wordt er dan ook geen onderzoeksjournalistiek gedaan.
Wat is dat volgens jou dan wel?
pi_221590980
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 08:11 schreef raptorix het volgende:
Bij D66 waren er de laatste jaren opvallende zedenzaken, zoals die van Van Drimmelen en Pechtold.

Maar dan schrijft Vrij Nederland niet dat “D66 vrouwen onder druk zet misbruik abortus te ondergaan”.
pi_221590982
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 08:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Wat is dat volgens jou dan wel?
Een georganiseerde en stelselmatige hetze tegen FvD.
pi_221590988
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 08:23 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Bij D66 waren er de laatste jaren opvallende zedenzaken, zoals die van Van Drimmelen en Pechtold.

Maar dan schrijft Vrij Nederland niet dat “D66 vrouwen onder druk zet misbruik abortus te ondergaan”.
Richt je zelf een krant op, en schrijf je zelf letterlijk honderd uit, je bent toch van de vrijheid? Nou maak er gebruik van.
  maandag 17 augustus 2026 @ 08:24:58 #234
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221590989
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 08:23 schreef Kottnauer het volgende:

[..]

Allerlei media schreef gewoon dat hij dat deed. En daar kwam toen niet een heel leger internetridders dat baggatelliseren en boodschappers aanvallen.
  maandag 17 augustus 2026 @ 08:26:07 #235
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221590996
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 08:24 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Nee, waaraan voldoet onderzoeksjournalistiek volgend jou? Bestaat er een wijze waarop een misstand bij de JFVD wel legitiem bekend wordt gemaakt? Of is dat clubje gewoon boven iedere kritiek verheven?
pi_221591003
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 08:24 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
_O-

Alsof FvD/JFVD anderen nodig hebben voor hun negatieve beeldvorming :')
pi_221591016
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 08:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee, waaraan voldoet onderzoeksjournalistiek volgend jou? Bestaat er een wijze waarop een misstand bij de JFVD wel legitiem bekend wordt gemaakt? Of is dat clubje gewoon boven iedere kritiek verheven?
Hoor en wederhoor.
pi_221591018
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 08:27 schreef Chillegast het volgende:

[..]
_O-

Alsof FvD/JFVD anderen nodig hebben voor hun negatieve beeldvorming :')
Dat is alleen in jouw bubbeltje.

Daarbuiten is FvD een van de grootste ledenpartijen en ook een van de grootste partijen bij de landelijke verkiezingen.
pi_221591023
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 08:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Allerlei media schreef gewoon dat hij dat deed. En daar kwam toen niet een heel leger internetridders dat baggatelliseren en boodschappers aanvallen.
Exact. Ze schreven dat HIJ iets onoorbaars deed. Maar dat werd niet geframed als “D66 zet vrouwen onder druk…”.
pi_221591026
Je zal je maar vrijwillig in allerlei bochten willen wringen om je abjecte clubje te moeten verdedigen ondanks alle rare fratsen die voortdurend zichtbaar worden. Die hele JFVD stinkt. Met hun zomerkampen en appgroepjes vol antisemitische en facistische uitingen. En dan tot helemaal niemands verbazing nu ook nog seksueel grensoverschrijdend gedrag. Maar nee: "het is heus echt waar een hele nette club hoor en journalisten zijn allemaal extreem-links hitsend tuig'. Aldus de fanboys en -girls.
  maandag 17 augustus 2026 @ 08:39:10 #241
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221591033
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 08:35 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Exact. Ze schreven dat HIJ iets onoorbaars deed. Maar dat werd niet geframed als “D66 zet vrouwen onder druk…”.
Hier staat ook niet JFVD zet vrouwen onder druk maar JFVD-top zet vrouwen onder druk. Verwijzend naar meerdere personen die daarin zitten en wat blijkbaar gewoon normaal wordt gevonden.
pi_221591035
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 08:36 schreef Chillegast het volgende:
Je zal je maar vrijwillig in allerlei bochten willen wringen om je abjecte clubje te moeten verdedigen ondanks alle rare fratsen die voortdurend zichtbaar worden. Die hele JFVD stinkt. Met hun zomerkampen en appgroepjes vol antisemitische en facistische uitingen. En dan tot helemaal niemands verbazing nu ook nog seksueel grensoverschrijdend gedrag. Maar nee: "het is heus echt waar een hele nette club hoor en journalisten zijn allemaal extreem-links hitsend tuig'. Aldus de fanboys en -girls.
Ah - daar zijn de “antisemitische en facistische uitingen” weer.

Wélke uitingen precies, vraag ik me dan altijd af?

Maar inmiddels weet ik dat er nooit een antwoord komt op die vraag.

In plaats daarvan wordt de beschuldiging gewoon herhaald.
  maandag 17 augustus 2026 @ 08:39:47 #243
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221591036
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 08:36 schreef Chillegast het volgende:
Inderdaad, enorm doorzichtig.
pi_221591054
Ik vond FVD wel tof met Tierry en Hiddema _O_ heb ook nog paar keer op hun gestemd

Kweenie ze roepen wel rare dingen, maar het is wel de linkse media die zegt dat ze rare dingen roepen.

En ja, de linkse media vertrouw ik niet, dus als zij iets slechts zeggen dan heb ik zoiets van ok ik ga FVD even zelf opnieuw beoordelen
pi_221591070
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 08:33 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Dat is alleen in jouw bubbeltje.
Lol, Kottnauer die anderen ervan beschuldigt in een bubbel te zitten. Dat is pas humor.

quote:
Daarbuiten is FvD een van de grootste ledenpartijen en ook een van de grootste partijen bij de landelijke verkiezingen.
PVV is de allerkleinste ledenpartij en nog steeds een stuk groter dat de FvD, dus dat zegt he-le-maal niks. Bovendien zijn er grote twijfels over het aantal leden dat de FvD zegt te hebben en het aantal daadwerkelijke leden. FvD geeft immers maar weinig inzicht in het ledenbestand, de transparantie is nul. Zie onder andere deze longread die dat goed onderbouwd uitlegt:

Longread. Niemand weet hoeveel leden FvD precies heeft (en je kunt het al helemaal niet controleren)

Daarnaast hebben de leden alleen in theorie enige invloed. De procedures binnen FvD hebben zoveel praktische drempels dat in praktijk het bestuur alles kan beslissen. Ondanks de D in de naam is er niets democratisch aan die partij.

FvD en JFVD zijn de ranzige uitwassen van ons democratische stelsel. Politieke puisten die maar niet willen genezen en waar eens in zoveel tijd wat stinkende pus uit loopt. De fanboys en fanboys die die geur dagelijks opsnuiven ruiken dat al niet eens meer.
pi_221591089
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 08:39 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Ah - daar zijn de “antisemitische en facistische uitingen” weer.

Wélke uitingen precies, vraag ik me dan altijd af?

Maar inmiddels weet ik dat er nooit een antwoord komt op die vraag.

In plaats daarvan wordt de beschuldiging gewoon herhaald.
Let op he:
pi_221591161
quote:
10s.gif Op maandag 17 augustus 2026 07:37 schreef KareldeStoute het volgende:
Wel interessant om te observeren hoe de FvD-achterban hier weer wild om zich heen begint te slaan als er weer eens idiote zaken bij die club ontdekt worden.

Dat sterkt het vermoeden dat VN een punt heeft geraakt :s) .
Het zal me werkelijk jeuken wat figuren zoals jij van FvD vinden. Heeft exact nul komma nul invloed op mijn stemkeuze.
pi_221591391
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2026 05:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat valt wel mee.

Is het glas te diep?
Nee, echt totaal niet :)

Als je het ziet.... maar jij ziet het nog niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221591536
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 08:56 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Let op he:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat je hier veel respons op gaat krijgen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_221591553
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 09:13 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Het zal me werkelijk jeuken wat figuren zoals jij van FvD vinden. Heeft exact nul komma nul invloed op mijn stemkeuze.
Die illusie koestert ook niemand.

Maar het zou je natuurlijk aan het denken kunnen zetten als dit soort dingen naar buiten komen. Je hoeft het niet eens meteen voor waar aan te nemen, maar je zou je wel kunnen afvragen of er misschien toch iets mis is bij FvD.

Tenzij je dit soort praktijken volstrekt normaal vindt, dat kan natuurlijk ook.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')