abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 september 2026 @ 18:27:43 #101
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221759662
quote:
3s.gif Op woensdag 9 september 2026 17:37 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]
Fysieke editie kon ik inmiddels al niet meer bestellen... }:|
Want het is straks niet in de winkel te koop?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Forum Admin woensdag 9 september 2026 @ 18:28:16 #102
35723 crew  GGMM
pi_221759667
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 18:27 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Wat dat je zelf naar buiten moet?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 9 september 2026 @ 18:35:55 #103
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221759706
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 18:28 schreef GGMM het volgende:

[..]
Wat dat je zelf naar buiten moet?
Niet zo raar doen nu, das eng!
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_221759716
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 18:27 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Misschien is het dan niet die eerste versie met foil
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  woensdag 9 september 2026 @ 19:54:01 #105
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221760448
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 09:43 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig hebben ze niks veranderd tov de originele game.

Sommige mensen snappen volgens mij het woord remake niet. Ik zou het vreselijk vinden als ze een halve nutteloze wereld hadden toegevoegd, ik wil gewoon de game spelen zoals hij op de N64 was, alleen dan zonder blokkerige pixels.
Het woord remake is industriebreed niet erg helder gedefinieerd, hè. Square-Enix komt bijvoorbeeld met Final Fantasy VII, noemt dat letterlijk FFVII Remake en het is zo'n beetje de definitie van een reimagining. Dus ja, ik hoopte stiekem toch wel op iets meer.

Dat woord hoor je sowieso maar zelden officieel gebruikt worden, reimagining, het is zo'n beetje altijd remake of remaster, al dan niet in een taaltechnisch creatieve variant, maar het begrip remake is erg breed gebleken. Metroid Prime Remastered is een remaster (zit in de titel), Paper Mario: TTYD heeft z'n oorspronkelijke titel bewaard maar is officieel volgens Nintendo een remake, maar zie jij een verschil in niveau van oppoetsen?

Star Fox is een remake, bewaart volledig de structuur van SF64 maar gaat veel verder op het gebied van vernieuwing van audio en graphics (al kun je met een N64 spel als basis ook niet anders). Deze Ocarina lijkt op één lijn te zitten daarmee.

Nu hoeft voor mij ook echt niet de hele game overhoop te worden gehaald hoor, er hoeft geen map in van Breath of the Wild-grootte en ik hoef ook niet overal overheen te klimmen, het mag gerust herkenbaar blijven. Maar ik heb gewoon moeite met m'n suspension of disbelief als ik in een hoek van dit zogenaamde koninkrijk ga staan en op zo'n 200 meter afstand de andere kant kan zien liggen. Of dat ik midden op die ene fokking hectare op 's lands enige boerderij sta, acht passen zet en opeens een woestijn binnenloop.

Sorry, maar dat vind ik gewoon een beetje gek. Zelfs moderne open world games hebben nog moeite met het geloofwaardig maken van geografische overgangen, maar daar begint het net ergens op te lijken. Dit zit er heel ver onder.

Op de N64 vond ik het óók al best gaar, maar toen kwam Ocarina ermee weg omdat de hardware gewoon niet veel meer aankon. En je wist ook niet beter; er waren amper consolegames met grote open werelden. Maar waarom zou je zoiets bijna dertig jaar later nou intact gaan houden vanwege authenticiteit? Het was geen artistieke keuze maar een beperking.

Schaal de boel gewoon op naar het formaat van The Great Plateau (het gesegmenteerde Hyrule Field van Twilight Princess zal ongeveer zoiets zijn geweest?) en vul de ruimte die ontstaat op met deels simpele ruimtelijkheid zodat het daadwerkelijk als een open vlakte voelt, en deels met nieuwe, betekenisvolle content. Gewoon... net groot genoeg om geloofwaardig te voelen, niet zo groot dat het uren duurt om ergens te komen en je dat gevoel van 'padding' krijgt.

Het moet inderdaad ook niet alleen maar een domme tijdrovende leegte zijn, zoals Hyrule Field op de N64 overigens want er is gewoon geen klap te doen daar, laten we eerlijk zijn. Het is dat het geen tijd rooft want dat kan het niet.

Hoewel, zelfs als het puur groter zou zijn, dan heeft het misschien nog eens wat zin om Epona te bevrijden. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Kriegel op 09-09-2026 21:34:55 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Forum Admin woensdag 9 september 2026 @ 19:58:10 #106
35723 crew  GGMM
pi_221760478
Goed verhaal, lekker kort.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221760498
Wie was die user die mij een tijdje terug belachelijk maakte dat ik niet gewoon de N64 versie speelde en wachte op de remake van OOT voor mijn eerste playthrough ooit van de game. :)
  woensdag 9 september 2026 @ 20:02:43 #108
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221760532
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 19:58 schreef GGMM het volgende:
Goed verhaal, lekker kort.
Dan niet.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_221760828
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 20:00 schreef 100Spokes het volgende:
Wie was die user die mij een tijdje terug belachelijk maakte dat ik niet gewoon de N64 versie speelde en wachte op de remake van OOT voor mijn eerste playthrough ooit van de game. :)
Ik niet iig. Ik ben stikjaloers. Ik wou dat ik de magie van de eerste keer OoT met hedendaagse graphics kon beleven.
  woensdag 9 september 2026 @ 20:29:43 #110
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221761002
Van die nieuwe Kirby en Metroid Ravenous (beetje gekke gimmick, dat is even afwachten) word ik trouwens wel vrolijk! O+
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  woensdag 9 september 2026 @ 21:08:18 #111
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221761401
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 20:20 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Ik niet iig. Ik ben stikjaloers. Ik wou dat ik de magie van de eerste keer OoT met hedendaagse graphics kon beleven.
Hopelijk niet met deze versie. Voice acting dus er wordt weinig aan de verbeelding overgelaten. Iemand die een mysterieus persoon zou moeten zijn wordt al redelijk kenbaar gemaakt. Scenes zoals de brug scene met Saria lijken anders te zijn.

Het gaat nooit hetzelfde zijn als het origineel.

Ik vind het argument van ze hadden het groter moeten maken, nee vind ik niet. Het is al een goed spel zoals het is en daar hoeft niet veel aan veranderd te worden. Daarom vind ik de grafische changes in artstyle ook zo storend, anders had ik het graag gespeeld. Lelijke tunic. Link zn tunic is iconisch en wordt gewoon even aan de kant geflikkerd alsof het niks is.
  woensdag 9 september 2026 @ 21:34:28 #112
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221761581
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 21:08 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Hopelijk niet met deze versie. Voice acting dus er wordt weinig aan de verbeelding overgelaten. Iemand die een mysterieus persoon zou moeten zijn wordt al redelijk kenbaar gemaakt. Scenes zoals de brug scene met Saria lijken anders te zijn.

Het gaat nooit hetzelfde zijn als het origineel.

Ik vind het argument van ze hadden het groter moeten maken, nee vind ik niet. Het is al een goed spel zoals het is en daar hoeft niet veel aan veranderd te worden. Daarom vind ik de grafische changes in artstyle ook zo storend, anders had ik het graag gespeeld. Lelijke tunic. Link zn tunic is iconisch en wordt gewoon even aan de kant geflikkerd alsof het niks is.
Da's dus alvast duidelijk, bij jou hadden ze het sowieso nooit goed kunnen doen.
Laffe huichelaar
  woensdag 9 september 2026 @ 21:46:11 #113
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221761667
Dat tuniek heeft wel een licht geval van graphic-design-is-my-passion hoor. Geen vierkante centimeter waar geen patroon op zit.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  woensdag 9 september 2026 @ 22:03:21 #114
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221761781
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 21:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Da's dus alvast duidelijk, bij jou hadden ze het sowieso nooit goed kunnen doen.
Hoezo dan?

Een betere artstyle en het was nagenoeg perfect.

Spel hoeven ze ook niet makkelijker te maken door een soort van guide erbij te doen maargoed
  woensdag 9 september 2026 @ 22:03:39 #115
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221761784
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2026 21:46 schreef Kriegel het volgende:
Dat tuniek heeft wel een licht geval van graphic-design-is-my-passion hoor. Geen vierkante centimeter waar geen patroon op zit.
Ja zwaar overdesigned. Jakkes
  Forum Admin woensdag 9 september 2026 @ 22:06:18 #116
35723 crew  GGMM
pi_221761798
Wat was Metroid cool he jongens
  woensdag 9 september 2026 @ 22:12:58 #117
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221761834
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 22:06 schreef GGMM het volgende:
Ja zag er wel tof uit, anime metroid
  woensdag 9 september 2026 @ 22:17:21 #118
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221761858
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 22:06 schreef GGMM het volgende:
Eh kills space pirates and doesn't afraid of anything.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  woensdag 9 september 2026 @ 22:18:24 #119
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221761868
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 22:03 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Hoezo dan?

Een betere artstyle en het was nagenoeg perfect.

Spel hoeven ze ook niet makkelijker te maken door een soort van guide erbij te doen maargoed
Je bent zelfs boos op het feit dat er scenes wat anders zijn dan de vorige keer en sluit zelf af met 'het gaat nooit hetzelfde zijn als de vorige keer'

Nostalgie heeft het overgenomen, je kan overduidelijk niet objectief meer zijn. Da's ook niet erg. Soms ben/was je zo'n fan dat het toch nooit even goed kan worden. Zulke series heb ik ook. Maar dan kunnen we je gewoon niet helemaal serieus meer nemen als je de boel gaat beoordelen door zo'n bril.
Laffe huichelaar
  woensdag 9 september 2026 @ 22:19:31 #120
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221761873
Voor mij was het Tales of Phantasia. Symphonia kwam er nog bij in de buurt, maar elke nieuwe game denk ik weer 'toch weer niet zo goed als het was'.

Die ga ik nooit objectief kunnen beoordelen
Laffe huichelaar
  donderdag 10 september 2026 @ 01:08:44 #121
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221762324
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 22:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Je bent zelfs boos op het feit dat er scenes wat anders zijn dan de vorige keer en sluit zelf af met 'het gaat nooit hetzelfde zijn als de vorige keer'

Nostalgie heeft het overgenomen, je kan overduidelijk niet objectief meer zijn. Da's ook niet erg. Soms ben/was je zo'n fan dat het toch nooit even goed kan worden. Zulke series heb ik ook. Maar dan kunnen we je gewoon niet helemaal serieus meer nemen als je de boel gaat beoordelen door zo'n bril.
Dat het nooit meer zo goed zal zijn als de eerste keer dat je het speelt heeft niks met nostalgie te maken.

Dat is gewoon het eerste keer meemaken van zo'n game, op dat moment in gaming waar dit iets nieuws was.

Dat heeft niet zoveel met de artstyle te maken. Het doet nu niet meer veel indrukwekkends qua gameplay.

Als je nu met Metal Gear Solid uitkomt gaat het ook niet iets nieuws zijn.
pi_221762713
pi_221762738
pi_221762765
Jammer dat Ocarina of Time alleen beschikbaar komt op Switch 2. :-(
  Redactie Games donderdag 10 september 2026 @ 09:20:15 #125
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_221762800
VRR support op Dock mode, waardoor je in theorie nu ook games in 120 fps/40fps op je tv kan spelen..

quote:
Nintendo Switch 2 - Version 23.0.0 (10th September 2026)

We took the following actions in the "GameChat":
• We've added a feature that displays chats you've previously participated in, in the list of chats you can join.
• We've made it possible to join a new chat without selecting any friends.
• We've added a button to change the screen size in the menu that appears when you press the C button during a chat.
• We've added a "Settings" option to the "Virtual Game Card" list screen.
• You can check the registration status of the device using the virtual game card.

VRR output is now supported in TV mode. When both the software and the TV support it, the video will be output at a refresh rate that matches the game's processing speed. An update to the Nintendo Switch 2 Dock is required to enable this feature.

• Nintendo Switch 2 now supports "complete data transfer" between two Nintendo Switch 2 consoles. You can transfer all your data, including save data and screenshots, from your Switch 2 to your new Switch 2 console.

Made the following changes in "Settings".

• Under "Accessibility" -> "Text-to-Speech," we have added support for text-to-speech in Portuguese (Brazil).
• Under "Accessibility" -> "Voice-to-Text Conversion for Game Chat," we've added Portuguese (Brazil) to the list of languages for "Text-to-Speech Conversion."
• We've made it so that the "Audio" -> "TV Sound" settings are saved for each connected TV.

• The item name "Display" -> "Dock Output Information" has been changed to "Video Output Information" to allow users to check in detail the video signals that the connected TV can display.
• We've added a "VRR Settings" option to the "Display" section.
• We've added a feature to "Mii" that allows you to create a QR code of your Mii and share it with other users.
• We've added a feature that allows you to instantly play and check the sound when you change the volume under "Sleep" -> "Sleep wake-up sound when playing on TV".
• We have added an item to "System" -> "Switch Software Operation Mode" -> "Toggle Handheld Mode Boost in Quick Settings". Turning this setting ON will allow you to toggle the Handheld Mode Boost ON/OFF in the Quick Settings menu that appears when you long-press the HOME button.
• We've added a new option: "System" -> "Transfer all to Nintendo Switch 2".

Even if you cannot transfer the virtual game card from another console when starting the software, you can now temporarily play the software using an online license. If another console is offline and you are unable to transfer the virtual game card, the "Play with Online License" button will appear. Only the person who purchased the software can play it using an online license.

• Added a feature to play background music in the Mii editing screen. You can switch or stop the background music (BGM) using the "BGM Settings" button in the upper left corner of the screen.
• Regarding handheld mode boost, we've made it possible to use other controllers even while Joy-Con 2s are
attached to the console.
• In the "My Page" -> "Profile" play record, play time when playing the same software on multiple consoles will now be aggregated. The games you've played since the update will be displayed in chronological order.
• We have fixed several issues and improved operational stability.

[ Bericht 48% gewijzigd door Mr.Noodle op 10-09-2026 09:25:37 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_221762857
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2026 09:09 schreef daniela_007 het volgende:
Vind ik niet jammer.
  Redactie Games donderdag 10 september 2026 @ 10:08:48 #127
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_221762991
quote:
Misschien wel jammer voor de Switch 1 bezitters, maar dit zou nooit en te nimmer fatsoenlijk gaan draaien op die 1e generatie Switch.
pi_221763350
quote:
De Switch 1 heeft dezelfde power als een Playstation 3. Dit zou nooit op een Switch 1 kunnen draaien, in geen enkele vorm.
For great justice!
pi_221763354
Ook schandalig dat GTA 6 niet op de PS3 draait. :(
For great justice!
  Forum Admin donderdag 10 september 2026 @ 12:20:47 #130
35723 crew  GGMM
pi_221763948
quote:
3s.gif Op donderdag 10 september 2026 11:27 schreef Q. het volgende:

[..]
De Switch 1 heeft dezelfde power als een Playstation 3. Dit zou nooit op een Switch 1 kunnen draaien, in geen enkele vorm.
Het draaide toch ook gewoon op de N64
pi_221764602
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2026 12:20 schreef GGMM het volgende:

[..]
Het draaide toch ook gewoon op de N64
Niet deze versie. Past niet eens op zo'n kleine N64 chip. _O-
pi_221764606
quote:
8s.gif Op donderdag 10 september 2026 11:27 schreef Q. het volgende:
Ook schandalig dat GTA 6 niet op de PS3 draait. :(
_O-
pi_221764763
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 19:54 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Het woord remake is industriebreed niet erg helder gedefinieerd, hè. Square-Enix komt bijvoorbeeld met Final Fantasy VII, noemt dat letterlijk FFVII Remake en het is zo'n beetje de definitie van een reimagining. Dus ja, ik hoopte stiekem toch wel op iets meer.

Dat woord hoor je sowieso maar zelden officieel gebruikt worden, reimagining, het is zo'n beetje altijd remake of remaster, al dan niet in een taaltechnisch creatieve variant, maar het begrip remake is erg breed gebleken. Metroid Prime Remastered is een remaster (zit in de titel), Paper Mario: TTYD heeft z'n oorspronkelijke titel bewaard maar is officieel volgens Nintendo een remake, maar zie jij een verschil in niveau van oppoetsen?

Star Fox is een remake, bewaart volledig de structuur van SF64 maar gaat veel verder op het gebied van vernieuwing van audio en graphics (al kun je met een N64 spel als basis ook niet anders). Deze Ocarina lijkt op één lijn te zitten daarmee.

Nu hoeft voor mij ook echt niet de hele game overhoop te worden gehaald hoor, er hoeft geen map in van Breath of the Wild-grootte en ik hoef ook niet overal overheen te klimmen, het mag gerust herkenbaar blijven. Maar ik heb gewoon moeite met m'n suspension of disbelief als ik in een hoek van dit zogenaamde koninkrijk ga staan en op zo'n 200 meter afstand de andere kant kan zien liggen. Of dat ik midden op die ene fokking hectare op 's lands enige boerderij sta, acht passen zet en opeens een woestijn binnenloop.

Sorry, maar dat vind ik gewoon een beetje gek. Zelfs moderne open world games hebben nog moeite met het geloofwaardig maken van geografische overgangen, maar daar begint het net ergens op te lijken. Dit zit er heel ver onder.

Op de N64 vond ik het óók al best gaar, maar toen kwam Ocarina ermee weg omdat de hardware gewoon niet veel meer aankon. En je wist ook niet beter; er waren amper consolegames met grote open werelden. Maar waarom zou je zoiets bijna dertig jaar later nou intact gaan houden vanwege authenticiteit? Het was geen artistieke keuze maar een beperking.

Schaal de boel gewoon op naar het formaat van The Great Plateau (het gesegmenteerde Hyrule Field van Twilight Princess zal ongeveer zoiets zijn geweest?) en vul de ruimte die ontstaat op met deels simpele ruimtelijkheid zodat het daadwerkelijk als een open vlakte voelt, en deels met nieuwe, betekenisvolle content. Gewoon... net groot genoeg om geloofwaardig te voelen, niet zo groot dat het uren duurt om ergens te komen en je dat gevoel van 'padding' krijgt.

Het moet inderdaad ook niet alleen maar een domme tijdrovende leegte zijn, zoals Hyrule Field op de N64 overigens want er is gewoon geen klap te doen daar, laten we eerlijk zijn. Het is dat het geen tijd rooft want dat kan het niet.

Hoewel, zelfs als het puur groter zou zijn, dan heeft het misschien nog eens wat zin om Epona te bevrijden. :')
Mand!
  Redactie Games donderdag 10 september 2026 @ 16:18:02 #134
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_221765121
Bekijk deze YouTube-video
Switch 2 Fysieke release volledig op cartridge+Bayonetta Nano skin
  donderdag 10 september 2026 @ 16:37:02 #135
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221765214
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2026 14:57 schreef AToontje87 het volgende:

[..]
Mand!
Tjonge, en maar janken dat Fok doodgaat. Je zal een keer jezelf wat uitgebreider verklaren nadat iemand een hele zooi mensen over één kam scheert. |:)
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  donderdag 10 september 2026 @ 16:41:08 #136
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221765238
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2026 14:26 schreef laforest het volgende:

[..]
Niet deze versie. Past niet eens op zo'n kleine N64 chip. _O-
Zo omvangrijk zijn die flashkaartjes niet, dat gaat best. :+
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  donderdag 10 september 2026 @ 22:10:40 #137
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221768125
VRR _O_

https://support.nintendo.com/jp/switch2/update/index.html#content

Alleen in docked mode games hebben er patches voor nodig
pi_221768842
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2026 22:10 schreef MMaRsu het volgende:
VRR _O_

https://support.nintendo.com/jp/switch2/update/index.html#content

Alleen in docked mode games hebben er patches voor nodig
Kan je dat vertalen? Snap er geen hol van.

[ Bericht 0% gewijzigd door laforest op 11-09-2026 09:12:29 ]
  vrijdag 11 september 2026 @ 09:43:10 #139
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221769335
https://en.wikipedia.org/wiki/Variable_refresh_rate

quote:
When both the software and the TV support it, the video will be output at a refresh rate that matches the game's processing.

[ Bericht 39% gewijzigd door MMaRsu op 11-09-2026 10:27:58 ]
pi_221774924
quote:
Nintendo: "The Legend of Zelda 40th Anniversary Collection is currently sold out. We will announce when stock is replenished via the Nintendo Store app."
https://www.nintendolife.(...)-collection-restocks
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_221779107
pi_221779211
pi_221779287
Mooi toch dat ze uitverkocht zijn? Nintendo doet het goed.
pi_221780326
quote:
Vandaag mee begonnen.
Vond dat een leuke game destijds, een soort Zelda light.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_221791787
♫ Hey, look! ♫

Nintendo Updates Zelda Timeline, Seemingly Confirming A Fan Theory
https://www.nintendolife.(...)firming-a-fan-theory

Bekijk deze YouTube-video
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')