Ria Stalman steekt haar vinger op.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:53 schreef DIJK het volgende:
Die tijd van Van Langen is ook wel een van de meest ongeloofwaardige dingen in de Nederlandse atletiek
Gewoon op een broodje kaasquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:53 schreef DIJK het volgende:
Die tijd van Van Langen is ook wel een van de meest ongeloofwaardige dingen in de Nederlandse atletiek
Bijna wel ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Jeetje, Van Langen heeft nog steeds dat NR. Dat staat inmiddels 35 jaar ofzo.
Michel Boetingquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:55 schreef Redefine het volgende:
Hoe heet de andere wel capabele ES commentator ook alweer die nu naast waardeloze Krijn zit? En nee niet Ivo, want die zit er niet
Zeker. Het naar adem happen na de race ook. En hoezeer de deur openging aan het eind van de bocht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat interview met die telefoon en Sierd is inmiddels legendarisch
Ah ja. Dank je.quote:
Die heeft alleen niet meer het NRquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:54 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ria Stalman steekt haar vinger op.
Die was als commentator dan wel weer een stuk beter dan Krijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:54 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ria Stalman steekt haar vinger op.
107events.comquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waar is die prognose te vinden?
Die is gewend hard op te moeten springen vanwege de bermbommenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:57 schreef Szura het volgende:
Oekrainer schiet zichzelf af als een Flamingo-raket
Met dank aan Andere Tijden Sport (RIP).quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die heeft alleen niet meer het NR
https://www.dopingautoriteit.nl/nieuws/anp/8710
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:58 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Boeting was samen met Van Haaren op de OS wel genieten.
Ah dan geen officieel PR natuurlijkquote:
Gouden duoquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:58 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Boeting was samen met Van Haaren op de OS wel genieten.
Deze telt helaas niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Drie persoonlijke records op dag 1, niet verkeerd.
Zijn daar de regels anders? Dat wist ik niet.quote:
Volgens mij zijn de regels alleen anders voor een puntenrecordquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn daar de regels anders? Dat wist ik niet.
quote:
quote:
Ik vond het juist mooi. Tamberi is een baas.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:20 schreef Szura het volgende:
Het bewust delen van goud was ook een grove schande. Weg met Tamberi.
Ik vond het ook mooi. Dat constante gejank eroverquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vond het juist mooi. Tamberi is een baas.
Tja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:25 schreef Szura het volgende:
Zou niet zo mooi zijn als die Duitser wint en dan straks weer alles moet inleveren
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:28 schreef Faraday01 het volgende:
Dat is toch de doping controle weigeraar?
Vrij behoorlijk ja.quote:
Laat Desalu en Mumenthaler maar opnieuw lopen voor bronsquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vond het ook mooi. Dat constante gejank erover![]()
Ik vind het juist stom dat ze niet gewoon standaard de medaille delen als je gelijk eindigt. Als er bij een loopnummer geen verschil in duizendsten is dan moeten ze ook niet nog een keer voor die medaille.
Leon Haan bedoel je.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Joris heeft niet door dat er twee met plek 3 zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |