Niet heel veel, want die is niet eens dik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:34 schreef Zipportal het volgende:
Ik wil ook zo dik worden als Van Daalen. Wat moet ik daarvoor doen? #dtv
Gaan discuswerpen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:34 schreef Zipportal het volgende:
Ik wil ook zo dik worden als Van Daalen. Wat moet ik daarvoor doen? #dtv
Als je die kogel ooit vast hebt gehad en vervolgens bedenkt dat ze verder stoten dan de meeste huizen met tuin is dat ook best indrukwekkend.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:36 schreef Szura het volgende:
Altijd wel bijzonder om te zien hoe ze over je deur springen
Waar is die prognose te vinden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Oosterwegel trouwens naar de 2e plek in de prognose dankzij de kogel. Kan de NOS-stagiair weer een stukje tikken
Diezelfde stagiair die Oosterbeek helemaal had afgeschreven eerder vandaag?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Oosterwegel trouwens naar de 2e plek in de prognose dankzij de kogel. Kan de NOS-stagiair weer een stukje tikken
Ging vorig jaar compleet stuk in de WK-finale, nu zal hij wel weer toeslaanquote:
Dat is zelfs nog een understatementquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Ging vorig jaar compleet stuk in de WK-finale, nu zal hij wel weer toeslaan
Heb je de medailles bij het zwemmen gezien? Dat is echt geen porem.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:43 schreef Szura het volgende:
Warholm krijgt nog ff z’n PLAK
Geen porem die uitreikingen
Er is blijkbaar geen live atletiek nu.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:50 schreef AgnesGru het volgende:
Ah weer een schijtlollig NOS filmpje.
Mevrouw van der Kamp uit Delfzijl interesseert dat niks.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is blijkbaar geen live atletiek nu.
Speelgoedwagentje wat de discus gaat halen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is blijkbaar geen live atletiek nu.
Dan zelfs nog zowaar liever Joris.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |