abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 14 augustus 2026 @ 22:27:28 #26
485843 crew  Jippie
pi_221573842
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 22:21 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Ik oordeel niet over het verdriet.
Jouw woorden : Verdriet is geen goed excuus, wat mij betreft
pi_221573891
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 22:17 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ja ik haal die informatie allemaal uit de verkorte versie in de OP.
Misschien kun je beter een bezoek aan de opticien in plannen dan naar mij te sneren?
Daar staat dus niet alle informatie in, want de ouders claimen ook dat ze het in eerste instantie eens was met een abortus.

Voor de zoveelste keer, gebruik gewoon een goede bron zoals we allemaal moeten doen volgens de regels.
pi_221573946
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 22:27 schreef Jippie het volgende:

[..]
Jouw woorden : Verdriet is geen goed excuus, wat mij betreft
Klopt. Het verdriet kan heel groot zijn. Daar oordeel ik niet over.

Natuurlijk- er is verdriet door kinderloosheid. Ik respecteer dat verdriet. Maar stel nu dat, bijvoorbeeld, de draagmoeder ook een varken zou kunnen zijn, in plaats van een mens. Dan zou je toch, neem ik aan, ook oordelen dat dit een onaanvaardbare manier zou zijn om dat verdriet te bestrijden?
pi_221574637
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 21:24 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ik moet hier in mee gaan. ik weet de details niet maar dit klinkt als een stel wat denkt dat ze een baby bij amazon besteld hebben.
Het type dat een hond in huis haalt en na X-aantal maanden weer weg doet omdat het koppel 3 weken op reis gaat en de hond niet mee kan.

Dat gevoel heb ik bij die wensouders. Ze willen een kind maar past inderdaad niet binnen het plaatje, dus zien ze van hun aankoop af.
Cindy De Vuyst
pi_221574788
Mensenhandel zou op alle leeftijden verboden moeten zijn, vreemd dat dit blijkbaar voor ongeboren mensen nog niet helemaal duidelijk is terwijl Europeanen dit toch eeuwen geleden al afgeschaft hebben voor alle andere mensen.
pi_221574809
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 00:25 schreef DrRobotnik het volgende:
Mensenhandel zou op alle leeftijden verboden moeten zijn, vreemd dat dit blijkbaar voor ongeboren mensen nog niet helemaal duidelijk is terwijl Europeanen dit toch eeuwen geleden al afgeschaft hebben voor alle andere mensen.
Draagmoederschap is mensenhandel?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221574829
Die mag er ook wel één van mij dragen :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')