En nu is ie nog dood ook, wat een pech.quote:„Ik heb ook altijd pech, ze moeten altijd mij hebben.”
Ondanks dat ze zo nu en dan op sterven hebben gelegen, zijn ze vooralsnog springlevend.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:09 schreef lbosse het volgende:
Naast die drommelse clown en acrobaat leeft alleen handige Harry nog?
en Vlugge Japie schijnt nog actief te zijn in de criminaliteitquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:09 schreef lbosse het volgende:
De stem van Robin is er ook nogquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:09 schreef lbosse het volgende:
Deze was ik net aan het opzoeken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:20 schreef MichaelScott het volgende:
RIP B-1-0-0
Bekijk deze YouTube-video
Vroeger kon dit nog gewoon in een kinderserie
Dat is juist de pure winst..quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:16 schreef Mortaxx het volgende:
Blijft opvallend hoeveel mannen in hun 70s overlijden terwijl de VVD wil dat we doorwerken tot 74
Vorig jaarquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:42 schreef Oud_student het volgende:
Drommels drommelsof is hij ook al dood
Ze vallen bij bosjes.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:11 schreef lbosse het volgende:
[..]
Vorig jaar
https://nos.nl/artikel/25(...)in-bassie-en-adriaan
Kan wel iets anders in je nek leggen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:54 schreef junkiesietze het volgende:
Mijn favo boef, ik wilde ook zo'n antenne in mn nek
Als je ziet hoe Bassie geleefd heeft verbaast het me elke keer weer dat ie nog leeft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:21 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze vallen bij bosjes.
https://nos.nl/artikel/25(...)en-adriaan-overleden
https://nos.nl/artikel/24(...)en-adriaan-overleden
Leven is ook een groot woord in het geval van Bassie anno nu.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als je ziet hoe Bassie geleefd heeft verbaast het me elke keer weer dat ie nog leeft.
Hij lacht ook nog!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Leven is ook een groot woord in het geval van Bassie anno nu.
Hij ademt en kijkt tv.
ik heb enkel een grijs gesleten vhs ergens liggen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:46 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Kan je die jopen van Tatjana ergens in high res bekijken?
Ja hoor, ze heeft 68 keer naakt in de Playboy gestaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:46 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Moet je haar ff bellen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:46 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Adriaantje namen ze altijd mee op het imperiaal van de prelude @De_Kraam @johannes_vermeerquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:14 schreef n__n het volgende:
[..]
Ondanks dat ze zo nu en dan op sterven hebben gelegen, zijn ze vooralsnog springlevend.
Die reed alleen nog maar achteruit, levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Adriaantje namen ze altijd mee op het imperiaal van de prelude @:de_kraam @:johannes_vermeer
Bubbles kassiewijle.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die reed alleen nog maar achteruit, levensgevaarlijk.
Joris uit de huilende professor is er ook nog.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:09 schreef lbosse het volgende:
Ik ga dit eens aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Adriaantje namen ze altijd mee op het imperiaal van de prelude @:de_kraam @:johannes_vermeer
Precies dit. Vond het altijd zo tof als hij ging telefoneren. Heden ten dage kan ik me ook echt enorm goed in hem identificeren. Ik heb ook altijd pech en ze moeten werkelijk altijd mij hebben.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:54 schreef junkiesietze het volgende:
Mijn favo boef, ik wilde ook zo'n antenne in mn nek
Die aflevering had een van m'n favoriete stukjes.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:56 schreef Hexagon het volgende:
Ik was trouwens onlangs op vakantie in Wales. Daar had ik het nog over hem. Want we waren bij die tandradbaan de berg op. Waar hij door de bekende pech de trein terug miste en helemaal terug moest lopen.
Ja die heb ik ook bezocht en proberen na te doen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:13 schreef silverhill het volgende:
[..]
Die aflevering had een van m'n favoriete stukjes.
Bekijk deze YouTube-video
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |