Ach.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:42 schreef Pino112 het volgende:
Nu de 800m relay, zoals de Amerikaantjes het noemen.
Ik heb het geluid uitstaan en ben atletiek aan het kijken. Wat werd er gezegd?quote:
Ze stopten het interview omdat Martin Marrit niet kon verstaan en andersom.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het geluid uitstaan en ben atletiek aan het kijken. Wat werd er gezegd?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze stopten het interview omdat Martin Marrit niet kon verstaan en andersom.
Dit roept meer vraagtekens op dan het WR van Pan bij de 100 vrij in Parijs in mijn ogen. Dit slaat namelijk he-le-maal nergens op.quote:Op zondag 16 augustus 2026 07:18 schreef DeLuna het volgende:
Kate Douglas zwom in de series van de Pan Pacs al een WR op de 50 vrij in 23.49, maar ze heeft het vannacht verbeterd naar 23.19.
Wtf
Ik verdenk meewind in het water, als je ziet hoeveel golven er zijn als ze aantikken, dat is volgens mij nooit zo.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit roept meer vraagtekens op dan het WR van Pan bij de 100 vrij in Parijs in mijn ogen. Dit slaat namelijk he-le-maal nergens op.
Ik ben vrij positief, tot aan het naïeve aan toe misschien, maar hier heb ik ook m'n twijfels bijquote:Op zondag 16 augustus 2026 09:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit roept meer vraagtekens op dan het WR van Pan bij de 100 vrij in Parijs in mijn ogen. Dit slaat namelijk he-le-maal nergens op.
Onwaarschijnlijke tijd jaquote:Op zondag 16 augustus 2026 07:18 schreef DeLuna het volgende:
Kate Douglas zwom in de series van de Pan Pacs al een WR op de 50 vrij in 23.49, maar ze heeft het vannacht verbeterd naar 23.19.
Wtf
In 2000 won Inge in 24,32quote:
Het zal wel wat verschil maken, en misschien is het bad een meter korterquote:Op zondag 16 augustus 2026 13:27 schreef wimderon het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Staat wel een windje mee aan de vlaggen te zien, maar niet super extreem volgens mij.
Zeker in het zwemmen kan vorm van jaar tot jaar ook weer sterk verschillen.quote:
Walsh had zilver in 23.72quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:40 schreef TheVulture het volgende:
Wat zwom de rest eigenlijk in die finale, dat zegt misschien ook nog wel wat
Het scheelde maar 2 tienden hoor.quote:
Je weet het maar nooit hequote:
Gedurfde stelling.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |