Ik kijk voor het eerst deze week, maar is het gebruikelijk(er) de para- en niet paratoernooien tegelijkertijd te draaien?quote:
Nu voor het eerst als het goed is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:32 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik kijk voor het eerst deze week, maar is het gebruikelijk(er) de para- en niet paratoernooien tegelijkertijd te draaien?
Ah, vandaar dat ik mij niet van eerder kon herinneren. Prima ontwikkeling lijkt mij: scheelt in de kosten en meer aandacht voor de parazwemmers.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu voor het eerst als het goed is.
Die kan zelf ook meedoen met een visuele beperking.quote:
Zeker, al zal niemand echt enthousiast worden van S11 en S10 zwemmers in eenzelfde heat, waardoor de snelste niet de winnares is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:34 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik mij niet van eerder kon herinneren. Prima ontwikkeling lijkt mij: scheelt in de kosten en meer aandacht voor de parazwemmers.
Het echte EK Para is in september in Turkije, dit is gewoon 'erbij'.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:34 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik mij niet van eerder kon herinneren. Prima ontwikkeling lijkt mij: scheelt in de kosten en meer aandacht voor de parazwemmers.
Als in een soort demonstratiewedstrijd?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het echte EK Para is in september in Turkije, dit is gewoon 'erbij'.
Ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:36 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Als in een soort demonstratiewedstrijd?
Ach.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:42 schreef Pino112 het volgende:
Nu de 800m relay, zoals de Amerikaantjes het noemen.
Ik heb het geluid uitstaan en ben atletiek aan het kijken. Wat werd er gezegd?quote:
Ze stopten het interview omdat Martin Marrit niet kon verstaan en andersom.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het geluid uitstaan en ben atletiek aan het kijken. Wat werd er gezegd?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze stopten het interview omdat Martin Marrit niet kon verstaan en andersom.
Dit roept meer vraagtekens op dan het WR van Pan bij de 100 vrij in Parijs in mijn ogen. Dit slaat namelijk he-le-maal nergens op.quote:Op zondag 16 augustus 2026 07:18 schreef DeLuna het volgende:
Kate Douglas zwom in de series van de Pan Pacs al een WR op de 50 vrij in 23.49, maar ze heeft het vannacht verbeterd naar 23.19.
Wtf
Ik verdenk meewind in het water, als je ziet hoeveel golven er zijn als ze aantikken, dat is volgens mij nooit zo.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit roept meer vraagtekens op dan het WR van Pan bij de 100 vrij in Parijs in mijn ogen. Dit slaat namelijk he-le-maal nergens op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |