Ik kijk voor het eerst deze week, maar is het gebruikelijk(er) de para- en niet paratoernooien tegelijkertijd te draaien?quote:
Nu voor het eerst als het goed is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:32 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik kijk voor het eerst deze week, maar is het gebruikelijk(er) de para- en niet paratoernooien tegelijkertijd te draaien?
Ah, vandaar dat ik mij niet van eerder kon herinneren. Prima ontwikkeling lijkt mij: scheelt in de kosten en meer aandacht voor de parazwemmers.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu voor het eerst als het goed is.
Die kan zelf ook meedoen met een visuele beperking.quote:
Zeker, al zal niemand echt enthousiast worden van S11 en S10 zwemmers in eenzelfde heat, waardoor de snelste niet de winnares is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:34 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik mij niet van eerder kon herinneren. Prima ontwikkeling lijkt mij: scheelt in de kosten en meer aandacht voor de parazwemmers.
Het echte EK Para is in september in Turkije, dit is gewoon 'erbij'.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:34 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik mij niet van eerder kon herinneren. Prima ontwikkeling lijkt mij: scheelt in de kosten en meer aandacht voor de parazwemmers.
Als in een soort demonstratiewedstrijd?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het echte EK Para is in september in Turkije, dit is gewoon 'erbij'.
Ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:36 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Als in een soort demonstratiewedstrijd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |