Heel simpel toch? Via wifi ben je 100% verbonden met een Frans netwerk, dus dan heb je een geoblock. Via mobiel netwerk niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Via WiFi kan ik niet NOS kijken in Frankrijk, via 4G wel. Ja leg maar uit
Daar kan ik met mijn boerenverstand niet bijquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heel simpel toch? Via wifi ben je 100% verbonden met een Frans netwerk, dus dan heb je een geoblock. Via mobiel netwerk niet.
Wat een leventje heeft die tegenwoordigquote:
En krijgt de vraag of het nog ooit iets wordtquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:58 schreef Redefine het volgende:
De Waard laat zich net uit de finale tikken.
Dat is flink pittige vraag. Voetballers zouden kwaad zijn weggelopen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En krijgt de vraag of het nog ooit iets wordt
Soort Alshammerquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:21 schreef kilon het volgende:
Sjostrom is ook zo'n anomalie die voor mijn gevoel al drie zwemgeneraties meegaat.
Drie zwemgeneraties gaat ze wel al mee ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:21 schreef kilon het volgende:
Sjostrom is ook zo'n anomalie die voor mijn gevoel al drie zwemgeneraties meegaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |