Dat is flink pittige vraag. Voetballers zouden kwaad zijn weggelopen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En krijgt de vraag of het nog ooit iets wordt
Soort Alshammerquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:21 schreef kilon het volgende:
Sjostrom is ook zo'n anomalie die voor mijn gevoel al drie zwemgeneraties meegaat.
Drie zwemgeneraties gaat ze wel al mee ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:21 schreef kilon het volgende:
Sjostrom is ook zo'n anomalie die voor mijn gevoel al drie zwemgeneraties meegaat.
Nee. Al ligt het allemaal aan een dopingcontrole volgens de Vlaamse commentatoren. Alsof niemand anders er een heeft gehad.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Al ligt het allemaal aan een dopingcontrole volgens de Vlaamse commentatoren. Alsof niemand anders er een heeft gehad.
Morgen is ze uitgerust (mits geen dopingcontrole), dus dan pakt ze een medaille aldus de Belgen.quote:
Ik hoop dat ze daar nog lang de vruchten van mag plukken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat een leventje heeft die tegenwoordig
Beetje reizen en clinics geven over de hele wereld, wat een genot.
Na al die jaren met die spartaanse levensstijl is het haar zeker gegund.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:52 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daar nog lang de vruchten van mag plukken.
Helemaal niks voor NAA en NABquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |