Dat wordt mij iets te veel werk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan moet je bij de uitzendgerechtige in Frankrijk kijken, als je via Eurovision Sport kijkt zie je wel welke.
Ja. Maar als je zo dichtbij bent is het altijd wel zuur.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat ze al blij is dat ze na zo'n lange weg weer terug, 'bij de top' is
Via WiFi kan ik niet NOS kijken in Frankrijk, via 4G wel. Ja leg maar uitquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan moet je bij de uitzendgerechtige in Frankrijk kijken, als je via Eurovision Sport kijkt zie je wel welke.
Heel simpel toch? Via wifi ben je 100% verbonden met een Frans netwerk, dus dan heb je een geoblock. Via mobiel netwerk niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Via WiFi kan ik niet NOS kijken in Frankrijk, via 4G wel. Ja leg maar uit
Daar kan ik met mijn boerenverstand niet bijquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heel simpel toch? Via wifi ben je 100% verbonden met een Frans netwerk, dus dan heb je een geoblock. Via mobiel netwerk niet.
Wat een leventje heeft die tegenwoordigquote:
En krijgt de vraag of het nog ooit iets wordtquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:58 schreef Redefine het volgende:
De Waard laat zich net uit de finale tikken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |