Dat is flink pittige vraag. Voetballers zouden kwaad zijn weggelopen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En krijgt de vraag of het nog ooit iets wordt
Soort Alshammerquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:21 schreef kilon het volgende:
Sjostrom is ook zo'n anomalie die voor mijn gevoel al drie zwemgeneraties meegaat.
Drie zwemgeneraties gaat ze wel al mee ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:21 schreef kilon het volgende:
Sjostrom is ook zo'n anomalie die voor mijn gevoel al drie zwemgeneraties meegaat.
Nee. Al ligt het allemaal aan een dopingcontrole volgens de Vlaamse commentatoren. Alsof niemand anders er een heeft gehad.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Al ligt het allemaal aan een dopingcontrole volgens de Vlaamse commentatoren. Alsof niemand anders er een heeft gehad.
Morgen is ze uitgerust (mits geen dopingcontrole), dus dan pakt ze een medaille aldus de Belgen.quote:
Ik hoop dat ze daar nog lang de vruchten van mag plukken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat een leventje heeft die tegenwoordig
Beetje reizen en clinics geven over de hele wereld, wat een genot.
Na al die jaren met die spartaanse levensstijl is het haar zeker gegund.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:52 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daar nog lang de vruchten van mag plukken.
Helemaal niks voor NAA en NABquote:
Sandrine Tas lacht hierom.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:57 schreef Redefine het volgende:
0,04 verschil tussen goud en plek vier.
Dan mogen ze nog even doorzwemmen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:15 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Programma (ovb):
20.16 uur: finale 4x100 meter vrije slag, met Nederland (gemengd)
Zeker geen schande.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:26 schreef franklop het volgende:
Ja Van Wijk verloor uiteindelijk tijd. Maar geen schande
Ja, daar lag de sleutel. Van Belmon weet je dat ie niet sneller kan, maar Van Wijk moet hier gewoon een 3 tot 5 tienden sneller kunnen. Van Wijk heeft natuurlijk wel de 50 vrij net gezwommen en ze heeft nog niet heel veel ervaring met veel starts, maar het valt wel op dat zij juist individueel vaak beter zwemt dan in estafettes.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:25 schreef Redefine het volgende:
Van Wijk degene die het heeft het laten liggen.
Ja een beetje het tegenovergestelde van Heemskerk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja, daar lag de sleutel. Van Belmon weet je dat ie niet sneller kan, maar Van Wijk moet hier gewoon een 3 tot 5 tienden sneller kunnen. Van Wijk heeft natuurlijk wel de 50 vrij net gezwommen en ze heeft nog niet heel veel ervaring met veel starts, maar het valt wel op dat zij juist individueel vaak beter zwemt dan in estafettes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |