Deed ik in een tent vorige weekquote:Op woensdag 19 augustus 2026 12:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kom naar Valencia! Weeralarmpje vandaag voor 42 graden😍.
Stacaravan met 37 graden en geen airco was ook geen pretjequote:Op woensdag 19 augustus 2026 18:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Deed ik in een tent vorige week
Helaas voor Mona heeft Volendam niet genoeg inwoners voor een zetel.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:33 schreef Pino112 het volgende:
Zijn jullie al lid van Project 2029?
https://krispijnpunt.subs(...)euwe-partij-van-mona
Alle extreemrechtse en racistische wappies verzamelen!
Blij dat ik gewoon naar een Waddeneiland gaquote:Op woensdag 19 augustus 2026 18:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Stacaravan met 37 graden en geen airco was ook geen pretje
Boven 30 graden begint temperatuur eindelijk beetje aangenaam te wordenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 18:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Stacaravan met 37 graden en geen airco was ook geen pretje
Ok koffieplanter.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Boven 30 graden begint temperatuur eindelijk beetje aangenaam te worden
KENNERSPUBLIEKquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
25 graden in Baskenland was goddelijk vorige week. Heerlijk. Daar komen we weer eens terug.
En als je dan ziet wat voor rommel er via het Champions-pad kan binnenkomenquote:
BBB, PVV, Mona, Gidi, JA'21, FVD, SGP, VVD ... we kunnen de ondergang alvast invullen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:33 schreef Pino112 het volgende:
Zijn jullie al lid van Project 2029?
https://krispijnpunt.subs(...)euwe-partij-van-mona
Alle extreemrechtse en racistische wappies verzamelen!
Enige systematiek wat er nog enigszins een competitie voor kampioenen van probeert te maken.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:52 schreef Szura het volgende:
[..]
En als je dan ziet wat voor rommel er via het Champions-pad kan binnenkomen
Weghorst komt wel op de nominatie voor domste transfer van de zomer. Dat is helemaal geen voetballer.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat Twente heeft ook wel echt een zouteloos kutelftal. Waterdrager Zerrouki als man die de kar moet trekken, dan weet je het wel.
Dit kan toch nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:34 schreef Pino112 het volgende:
Bestuurders die vorige week maandag met hun trekker over de A31 in Friesland reden, krijgen toch geen bekeuring. Eerder liet de politie nog weten de betrokken boeren achteraf te willen beboeten.
Hahahahaha ach dit land
Als Extinction Rebellion een stel trekkers koopt en lekker een stukje gaat rijden over de snelweg worden ze ongetwijfeld direct door hun kop geschoten. Zo rolt ONZE politie dan ook wel weer.quote:
Die hadden vorig seizoen een leuk tijdelijk effect waar alles perfect samen viel. Dat blijft echt nooit plakken. Maar borderliner Weghorst erbij halen die gewoonweg niet begrijpt dat hij als basisspeler niet meer mee kan op Eredivisie-niveau is wel de ideale manier om het direct te laten instortenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat Twente heeft ook wel echt een zouteloos kutelftal. Waterdrager Zerrouki als man die de kar moet trekken, dan weet je het wel.
Sommige mensen hebben nog een functionerend moreel kompas.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Gaat in 4 jaar 100 miljoen euro netto verdienen.
Zeg daar maar nee tegen.
Als het alternatief 10 miljoen in 4 jaar is(wat het minimaal zal zijn), zou nee zeggen vrij makkelijk moeten zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Gaat in 4 jaar 100 miljoen euro netto verdienen.
Zeg daar maar nee tegen.
100 mln is wel andere orde dan 10 mlnquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:17 schreef Remco het volgende:
[..]
Als het alternatief 10 miljoen in 4 jaar is(wat het minimaal zal zijn), zou nee zeggen vrij makkelijk moeten zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Volgens mij maak jij je drukker om ons dan dat wij ons daadwerkelijk druk maken om Memphis.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jullie Memphis-obsessie is ongezond.
Mijn prioriteit ligt bij Barcelona-bashen🫡.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens mij maak jij je drukker om ons dan dat wij ons daadwerkelijk druk maken om Memphis.
Hablo Espanolquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:39 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand Ramzi verklaren?
Goed begin is het halve werk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:rellende_rotscholier Meteen een mooie test voor Terzic, vandaag. Van dit Sevilla moet je gewoon winnen. Dit seizoen degradatiekandidaat.
Gaat Tottenham dit jaar wel degraderen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed begin is het halve werk.
Gezien hun transfers verdienen ze dat wel, maar ze zullen wel weer 17e worden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gaat Tottenham dit jaar wel degraderen?
Valencia is nog treuriger dan ik had verwacht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed begin is het halve werk.
Spreekt Xavi trouwens een woordje Engels?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:39 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand Ramzi verklaren?
https://nos.nl/video/2628(...)n-we-kwamen-voor-maxquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:06 schreef franklop het volgende:
Nattekrant naar Ijsland --> Geen zonsverduistering
Nattekrant naar F1 in Zandvoort --> Geen MAX want crash
Ach Max-Fans
Ach Max
Ach Zandvoort
Stuur gewoon de ME dat vak in en laat ze pas vertrekken als er geen levende ziel meer over is. Gaat toch niks van waarde verloren.quote:
En de Graafschap, heb je daar vertrouwen in?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gezien hun transfers verdienen ze dat wel, maar ze zullen wel weer 17e worden.
Thomas Duivenvoorden is echt een trainer om in de gaten te houden, die wil een stel amateurvoetballers laten spelen als FC Barcelona. Het idee is natuurlijk leuk, maar er is geen enkele kwaliteit om zoiets uit te voeren. Dus verlies je een miljoen keer de bal en ben je iedere keer kwetsbaar in de omschakeling omdat je het een goed idee vindt om met veel ruimte in je rug te spelen, echt heel verrassend dat dit niet werkt.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En de Graafschap, heb je daar vertrouwen in?
Dit is hoe ik erachter kom dat Berry Powel de TD van de Graafschap is.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Thomas Duivenvoorden is echt een trainer om in de gaten te houden, die wil een stel amateurvoetballers laten spelen als FC Barcelona. Het idee is natuurlijk leuk, maar er is geen enkele kwaliteit om zoiets uit te voeren. Dus verlies je een miljoen keer de bal en ben je iedere keer kwetsbaar in de omschakeling omdat je het een goed idee vindt om met veel ruimte in je rug te spelen, echt heel verrassend dat dit niet werkt.
Hij is overigens ook wel in de steek gelaten door Berry Powel, die heeft mooi alles verkocht zonder er iets voor terug te halen. Bizar matige selectie, maar pas dan je ridicule tactiek aan weet je wel.
Ik kan me de laatste goede beslissing die De Graafschap heeft genomen niet herinneren.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is hoe ik erachter kom dat Berry Powel de TD van de Graafschap is.
Wie dacht dat dat een goed idee was?
quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste goede beslissing die De Graafschap heeft genomen niet herinneren.
Je past je aan aan ONZE cultuurquote:Op zondag 23 augustus 2026 20:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit is een Nederlands gedragsprobleem. We zijn een enorm tokkieland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Vooral grappig omdat het exact dezelfde mensen zijn die op radicaalrechtse relprotesten wel eens een partijkantoortje slopen.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2026 21:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je past je aan aan ONZE cultuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was nou net iets van de NOS wat geen 'verbetering' nodig had.quote:Op maandag 24 augustus 2026 09:09 schreef Slobeend het volgende:
Echt stom dat ze NOS voetbalpodcast verpest hebben.
Als je de mycroft op hem en al zijn vorige accounts loslaat kom je pagina na pagina van dit soort troep tegen.quote:
"Al zijn vorige accounts"quote:Op maandag 24 augustus 2026 16:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je de mycroft op hem en al zijn vorige accounts loslaat kom je pagina na pagina van dit soort troep tegen.
JohnDDD’edquote:Op maandag 24 augustus 2026 17:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
"Al zijn vorige accounts"
Enlighten me.
JohnDDDquote:Op maandag 24 augustus 2026 17:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
"Al zijn vorige accounts"
Enlighten me.
Tijd voor een klacht in FB, zeg jij?quote:
Daar kiezen ze tegenwoordig de kant van de trollquote:Op maandag 24 augustus 2026 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tijd voor een klacht in FB, zeg jij?
Nee die staat in de interlandperiode op de planning.quote:Op maandag 24 augustus 2026 19:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:maxi-mus Netflixje over Mourinho al meegepakt?
Ah, in het vliegtuig gekeken. Natuurlijk een applausshow, maar kijkt heerlijk weg. Einde misschien wat afgeraffeld voor mijn gevoel.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee die staat in de interlandperiode op de planning.
Kan me niet voorstellen dat het mij gaat tegenvallen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ah, in het vliegtuig gekeken. Natuurlijk een applausshow, maar kijkt heerlijk weg. Einde misschien wat afgeraffeld voor mijn gevoel.
4/5 geef ik het wel.
Wel bijzonder dat van alle dingen die Saoedi-Arabië doet, het uitgerekend een pretpark over manga is dat je tot deze conclusie doet komen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 21:16 schreef Steven184 het volgende:
Elke dag geven we meer van Europa op omdat we niet anders kunnen: https://www.nu.nl/buitenl(...)-nieuw-leven-in.html
Europa is klaar. Done. Dusted. Zolang we geld hebben kunnen we onszelf nog een rad voor de ogen draaien, maar we hebben niet meer de capaciteiten om het verval om te draaien.
Het is een voorbeeld dat toevallig voorbij komt. Lees er niet meer in dan dat.quote:Op maandag 24 augustus 2026 21:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat van alle dingen die Saoedi-Arabië doet, het uitgerekend een pretpark over manga is dat je tot deze conclusie doet komen.
Persoonlijk zou ik dit nou niet heel erg hoog op mijn lijstje met tekenen dat Europa in verval is zetten, maar you do you.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |