Goed begin is het halve werk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 10:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:rellende_rotscholier Meteen een mooie test voor Terzic, vandaag. Van dit Sevilla moet je gewoon winnen. Dit seizoen degradatiekandidaat.
Gaat Tottenham dit jaar wel degraderen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed begin is het halve werk.
Gezien hun transfers verdienen ze dat wel, maar ze zullen wel weer 17e worden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gaat Tottenham dit jaar wel degraderen?
Valencia is nog treuriger dan ik had verwacht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed begin is het halve werk.
Spreekt Xavi trouwens een woordje Engels?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:39 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand Ramzi verklaren?
https://nos.nl/video/2628(...)n-we-kwamen-voor-maxquote:Op zondag 23 augustus 2026 15:06 schreef franklop het volgende:
Nattekrant naar Ijsland --> Geen zonsverduistering
Nattekrant naar F1 in Zandvoort --> Geen MAX want crash
Ach Max-Fans
Ach Max
Ach Zandvoort
Stuur gewoon de ME dat vak in en laat ze pas vertrekken als er geen levende ziel meer over is. Gaat toch niks van waarde verloren.quote:
En de Graafschap, heb je daar vertrouwen in?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gezien hun transfers verdienen ze dat wel, maar ze zullen wel weer 17e worden.
Thomas Duivenvoorden is echt een trainer om in de gaten te houden, die wil een stel amateurvoetballers laten spelen als FC Barcelona. Het idee is natuurlijk leuk, maar er is geen enkele kwaliteit om zoiets uit te voeren. Dus verlies je een miljoen keer de bal en ben je iedere keer kwetsbaar in de omschakeling omdat je het een goed idee vindt om met veel ruimte in je rug te spelen, echt heel verrassend dat dit niet werkt.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En de Graafschap, heb je daar vertrouwen in?
Dit is hoe ik erachter kom dat Berry Powel de TD van de Graafschap is.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Thomas Duivenvoorden is echt een trainer om in de gaten te houden, die wil een stel amateurvoetballers laten spelen als FC Barcelona. Het idee is natuurlijk leuk, maar er is geen enkele kwaliteit om zoiets uit te voeren. Dus verlies je een miljoen keer de bal en ben je iedere keer kwetsbaar in de omschakeling omdat je het een goed idee vindt om met veel ruimte in je rug te spelen, echt heel verrassend dat dit niet werkt.
Hij is overigens ook wel in de steek gelaten door Berry Powel, die heeft mooi alles verkocht zonder er iets voor terug te halen. Bizar matige selectie, maar pas dan je ridicule tactiek aan weet je wel.
Ik kan me de laatste goede beslissing die De Graafschap heeft genomen niet herinneren.quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is hoe ik erachter kom dat Berry Powel de TD van de Graafschap is.
Wie dacht dat dat een goed idee was?
quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste goede beslissing die De Graafschap heeft genomen niet herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |