Heb je een linkje van het AD-artikel? (kan ik item voor de FP van maken)quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als zelfs het AD dit al schrijft:
[..]
Dan is dit echt niet "misschien photoshop".
Ja hoor, goed voor zijn imago in de buurt vooral.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Gewoon foto van zijn gezicht publiceren, zou dan nog steeds stoer zijn?
Ja, uhh ik reageer op wat ik lees. Sorry, ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Is er net aangetoond, meerdere keren, dat het gewoon echt is, er is een "live" (iPhone functie) versie van, komt de crew weer even de hele discussie opnieuw aanzwengelen.
Kwaad is een groot woord hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, uhh ik reageer op wat ik lees. Sorry, ik wist niet dat je kwaad werd. Zal nog eens serieus op je reageren
Dit is waarom onze samenleving in dit soort stukken tekort schiet: een klein deel van de mensen kan die verantwoordelijkheid niet aan. Die MOET je inderdaad in wetten vastleggen wat ze wel en niet mogen doen; anders halen ze idiote onzin uit.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Maar volgens de huidige wet niet verboden.
Daarom zijn islamitische landen ook zo enorm streng, stenigen, doodstraf, executies, handen eraf etc.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dit is waarom onze samenleving in dit soort stukken tekort schiet: een klein deel van de mensen kan die verantwoordelijkheid niet aan. Die MOET je inderdaad in wetten vastleggen wat ze wel en niet mogen doen; anders halen ze idiote onzin uit.
Singapore laat zien hoe je een multiculturele samenleving veilig houdtquote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom zijn islamitische landen ook zo enorm streng, stenigen, doodstraf, executies, handen eraf etc.
Moeten we daarheen met zijn alleen omdat de import zich niet kan gedragen? Ik hoop het niet.
Krijg je daar geen stokslagen als je je kauwgum op straat uitspuugt ofzo?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Singapore laat zien hoe je een multiculturele samenleving veilig houdt
Een keppeltje is al genoeg om klappen te krijgen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:07 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dus ik mag met een Sieg Heil shirt rondlopen?
Dan was dit land te klein geweest.
Ik zie dit plaatje voor het eerst.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kwaad is een groot woord hoor.
Maar het speelt dus al een paar dagen, voordat dit topic geopend is, dus het kwam een beetje "stokend" over.
Geen kwaad bloed van mijn kant verder.
Klinkt als hobbywerk?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:59 schreef raptorix het volgende:
Het Font is trouwens Hobo, wel passend bij zo een smerige zwerver.
[ afbeelding ]
Jup, ik zie het soms nog wel eens voorbij komen in logos bij bedrijven, vaak Shoarmatenten of Glaszettersquote:
Ja, snap ik. Het was gewoon een beetje een Internet Explorer 6 has entered the chat momentjequote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zie dit plaatje voor het eerst.
Het is een duidelijk shirt van Marokko van WK Qatar, alleen met een niet officeel lettertype.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:22 schreef AFA2022 het volgende:
Is dit niet fake?
Een Italiaanse nieuwssite meldt dat de foto digitaal gemanipuleerd is. De jongen droeg oorspronkelijk een Burnley FC‑voetbalshirt met de naam Odobert en rugnummer 47. In de virale versie zijn:
de “4” verwijderd, zodat alleen “7” overblijft;
de laatste letter “t” van Odobert weggehaald, waardoor de tekst lijkt op “October”.
https://www.31mag.nl/un-m(...)m_source=copilot.com
Genoeg t-shirt bedrukzaken in Amsterdam natuurlijk en velen ervan gerund door allochtonen, dus echt niet zo lastig om het te laten bedrukken hier.quote:
Beletterenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Genoeg t-shirt bedrukzaken in Amsterdam natuurlijk en velen ervan gerund door allochtonen, dus echt niet zo lastig om het te laten bedrukken hier.
Ja ok, goed punt, je snapte mequote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Beletteren
Bedrukken is een duur kluusje als je niet wilt dat het na 1 keer wassen eraf is
Huh, ik werk met Netscape Navigatorquote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Het was gewoon een beetje een Internet Explorer 6 has entered the chat momentje.
Alsof autochtonen daar geen geld aan willen verdienen?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Genoeg t-shirt bedrukzaken in Amsterdam natuurlijk en velen ervan gerund door allochtonen, dus echt niet zo lastig om het te laten bedrukken hier.
Ik denk dat die zo'n opdruk gewoon zouden weigeren, net als A Hitler 88 oid.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Alsof autochtonen daar geen geld aan willen verdienen?
Dat was de enige dag die tussen 6 oktober en 8 oktober viel.quote:
Nee, niet allemaal.vragen gewoon 3 dubbel tarief, en misschien heeft zo'n randdebiel het wel zelf gedaan. Is er gelijk een reden waarom die letters schots en scheef op dat shirt staan.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat die zo'n opdruk gewoon zouden weigeren, net als A Hitler 88 oid.
Dan nog weet niemand echt zeker of er October staat.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Is er net aangetoond, meerdere keren, dat het gewoon echt is, er is een "live" (iPhone functie) versie van, komt de crew weer even de hele discussie opnieuw aanzwengelen.
Ja, eventueel zou het misschien als de omstandigheden juist zijn wellicht tot de mogelijkheden behoren.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, niet allemaal.vragen gewoon 3 dubbel tarief, en misschien heeft zo'n randdebiel het wel zelf gedaan. Is er gelijk een reden waarom die letters schots en scheef op dat shirt staan.
Hoezo? Hij kan wel denken vergeet deze dag niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:54 schreef De_Bakster het volgende:
[..]
Dit is geen vvmu. Dit is terrorismeverheerlijking.
Nee, er is de laatste tijd echt nergens "Hup Hamas" te zien geweest of moederneukend letterlijk:quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:12 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Dan nog weet niemand echt zeker of er October staat.
Dat soort woorden over moslims of Marokkanen zie ik hier anders zeer regelmatig voorbijkomen. Of dat we een mes tussen de ribben kunnen verwachten, ons koppie er af gaat, taqqya en wat dan ook. Palestijnen werden in dit topic ook nog gelijkgesteld met genocidal terroristen. Dit lijkt niet in lijn met elkaar met je waarschuwingquote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je schuurt nu tegen antisemitisme aan, let een beetje op je woorden.
Die gast heeft onderhand alle schijn tegen zich.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, er is de laatste tijd echt nergens "Hup Hamas" te zien geweest of moederneukend letterlijk:
LANG LEVE 7 OKTOBER!!!!!!
gezongen in dit land.
Maar we weten het niet zeker, laten we doen alsof het toevallig een shirt is van een totaal onbekende speler waar tot nu toe echt letterlijk nog nooit iemand van had gehoord, zonder enige link met een Marokkaans shirt.
Of, we doen het niet.
Dan mag de rechter daar een oordeel over vellen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Verheerlijking van terrorisme zou daar wat jou betreft onder mogen vallen dus?
Want dan weet ik nog wel een aantal shirts met daarop de sterspeler Nakba met rugnummer 48, of misschien de heer R.I.P. Gaza met nummer 05-23, of Hind Rajab met nummer 5.
Of zou dat ineens wél walgelijk zijn?
Dat is niet waar, ik verwijder genoeg van dat soort uitspraken. Je kunt niet met droge ogen beweren dat moslims zich nooit schuldig maken aan messentrekkerij. Aan de andere kant hoeft ook niemand te beweren dat alle moslims anderen aan een mes rijgen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat soort woorden over moslims of Marokkanen zie ik hier anders zeer regelmatig voorbijkomen. Of dat we een mes tussen de ribben kunnen verwachten, ons koppie er af gaat, taqqya en wat dan ook. Dit lijkt niet in lijn met elkaar
Doe eens rustig man. Geen enkele reden om zo uit je plaat te gaan. Ik heb het nergens over mensen die "Hup Hamas" zingen of "lang leve 7 oktober". Adem rustig in en weer uit en lees dan nog eens wat ik wel schreef.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, er is de laatste tijd echt nergens "Hup Hamas" te zien geweest of moederneukend letterlijk:
gezongen in dit land.
Maar we weten het niet zeker, laten we doen alsof het toevallig een shirt is van een totaal onbekende speler waar tot nu toe echt letterlijk nog nooit iemand van had gehoord, zonder enige link met een Marokkaans shirt.
Of, we doen het niet.
Ik zit rustig in de airco hoor, kutargument elke keer als iemand reageert op een manier die je niet bevaltquote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:21 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Doe eens rustig man. Geen enkele reden om zo uit je plaat te gaan. Ik heb het nergens over mensen die "Hup Hamas" zingen of "lang leve 7 oktober". Adem rustig in en weer uit en lees dan nog eens wat ik wel schreef.
Ik ontken helemaal niet dat er lui rondlopen die dol zijn op Hamas. Dat schrijf ik ook niet. Wat ik wel schreef? Let op he, daar komt ie:quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit rustig in de airco hoor, kutargument elke keer als iemand reageert op een manier die je niet bevalt.
In het huidige klimaat is dit echt geen incident dat echt uitzonderlijk is, ik zie en lees erger, dus er is 0 reden om maar door te blijven drammen dat het nep is of Orober oid.
Dit is een hele normale uiting bij de Pro pallie-gasten. Ze zijn er trots op.
Correct.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een beetje een flauw account, maar soms zijn ze wel raak. Dit is echt het beeld van de linkse welkom-trut.
quote:Berichten over locaties van Israëlische supporters ('groepje zios steken over Leidse bij taxistandplaats') gingen hand in hand met teksten als 'vieze kankerjoden', 'een dode Jood is beter dan een levende Jood' en 'Hamas, Hamas, alle Joden aan het gas'. Later typte D. dat er in Amsterdam 'een Jodenjacht' gaande was, 'alleen maar joden die geramd werden overal'.
Bron
quote:Justitie wijst daarbij op een afbeelding van Anne Frank met de tekst 'Lachgas is voor pussies, ik gebruik Zyklon B', een verwijzing naar het middel dat nazi-Duitsland in de Tweede Wereldoorlog in gaskamers gebruikte om bevolkingsgroepen massaal te vermoorden. Verder plaatst hij afbeeldingen van Hitler met teksten als 'ik zeg: gas erop' en 'Hitler, pull up pull up gas'.
Bron
quote:Tegen I. eist justitie twaalf maanden cel, waarvan vier voorwaardelijk, mede op basis van filmpjes van het geweld die op I.'s in beslag genomen telefoons zijn gevonden. "Pak 'm, pak 'm, deze ook, achter jullie, achter jullie", zegt de filmer bij beelden waarop Israëlische fans worden mishandeld. Het OM gaat ervan uit dat I. de opnames zelf heeft gemaakt.
Bron
Naast dat deze individuen in plaats van een paar maanden een jaar of 12 a 15 hadden mogen krijgen, legt het duidelijk bloot hoe men dekt. Het heeft niets met de Palestijnen te maken, het is gewoon pure haat voor Joden.quote:Rachid O. (26) werd veroordeeld als medepleger van het geweld door deel te nemen aan diezelfde appgroep. Daarin riep hij volgens de rechter op tot het plegen van geweld. Ook werd hij schuldig bevonden aan de groepsbelediging van Joden. Zo schreef hij: "Deze kans krijg ik nooit meer om kk joden te slaan".
Bron
Ruis dus.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:28 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Ik ontken helemaal niet dat er lui rondlopen die dol zijn op Hamas. Dat schrijf ik ook niet. Wat ik wel schreef? Let op he, daar komt ie:
Strikt genomen weet nog steeds niemand hier of daar October staat.
Niks meer, niks minder. Kan je enorm verontwaardigd over lopen doen vanuit je airco maar dat is wat ik schreef. Zou het kunnen dat daar October staat? Ja dat zou best kunnen. Zou het kunnen dat daar iets anders staat? Ja zou ook kunnen. Weten we het zeker wat er staat? Nee.
En heel toevallig rugnummer 7 heeft.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gezongen in dit land.
Of, we doen het niet.
Blij dat je het toegeeft.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ruis dus.
Lekker drammen om het drammen.
Ik zeg niet dat je niks verwijdert alleen dat ik veel van dat soort posts tegenkom. Ik zie dat je het druk hebt gehad want je hebt veel aangepast en ik mis wat smerige rotzooi. Wellicht toch eens met Danny gaan praten want dit is echt zonde van jouw tijd. Laat het staan of doe iets met die gebruikers. Post #94 heb je gemist.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ik verwijder genoeg van dat soort uitspraken. Je kunt niet met droge ogen beweren dat moslims zich nooit schuldig maken aan messentrekkerij. Aan de andere kant hoeft ook niemand te beweren dat alle moslims anderen aan een mes rijgen.
Hassan Oktober speelt met nummer 7.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gezongen in dit land.
Of, we doen het niet.
Je kunt de foto gewoon door AI detectors heen halen, en die kun je niet foppen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:47 schreef Mylene het volgende:
Echt of AI-nepfoto?
Begin deze week laaide de discussie over terreurverheerlijking op nadat het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) de foto deelde op het sociale platform X. Online ontstond direct discussie of de foto mogelijk met AI was gemaakt. Dat kwam mede doordat de letters ‘c’ en ‘t’ van ‘October’ deels bedekt werden door een tas, waardoor sommigen er ‘Orober’ (de naam van een onbekende Kroatische amateurvoetballer) in lazen. Dejan Orober komt echter niet uit voor het Marokkaanse elftal en speelt niet met ‘nummer 7’ maar met nummer 23, blijkt uit gegevens van de Kroatische voetbalbond.
Een test die deze site uitvoerde met de betaalde AI-detector Pangram (zie afbeelding hieronder) wijst erop dat de foto, gemaakt met een iPhone 13, niet lijkt te zijn bewerkt. Ook de originele Live Photo is met deze site gedeeld. Die bevat naast de foto ook korte videobeelden en originele camerametadata.
Dat zijn allemaal aanwijzingen dat de opname authentiek is en niet achteraf is gemanipuleerd. Daar gelooft ook de bekende AI-expert Henk van Ess niet in. „Het is zeker dat de foto niet is gemaakt door ChatGPT of Gemini. Ook de andere modellen slaan niet aan op het plaatje”, concludeert Van Ess, die over het hele land cursussen geeft in het opsporen en herkennen van gemanipuleerde content.
https://www.ad.nl/binnenl(...)an-terreur~ae22de25/
Verheerlijking van elk vorm van geweld tegen de menselijkheid zou wat mij betreft altijd strafbaar moeten zijn, of het nu gaat om terrorisme, of om het grootschalig doden en onderdrukken van volkeren zoals Oekrainers, Soedanezen, Jemenieten, Oeigoeren, Nigerianen, Palestijnen of welke gemeenschap dan ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Verheerlijking van terrorisme zou daar wat jou betreft onder mogen vallen dus?
Sja, ik zal zelf ook een ander niet aanspreken. Mijn zorg niet, en vooral geen zin in een bezoek aan de tandarts om m'n tanden terug te moeten laten plaatsen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:52 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet hoe klaar de samenleving is met dit soort gezwellen en hoe de angst regeert. Politiek moet echt ingrijpen en de rechtstaat herstellen.
Laatste zou ook mijn afweging zijn. Dat die hele cultuur zo doordrenkt is van geweld en een vrijbrief daar voor heeft geeft wel aan hoe ver we zijn afgegleden en waarom steeds meer mensen extreem rechts gaan stemmen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:55 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Sja, ik zal zelf ook een ander niet aanspreken. Mijn zorg niet, en vooral geen zin in een bezoek aan de tandarts om m'n tanden terug te moeten laten plaatsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |