Ik geloof echt dat er staatsmongolen zijn die hier mee rond zouden lopen. Maar als je goed naar de letters kijkt op de rug zie je dat er wel erg weinig ruimte is voor de ct uit october en dat een d uit odobert aannemelijker is. Aan de andere kant kan de 'ontkrachting' ook gebruik hebben gemaakt van AI.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure, maar dit is niet net ontdekt, discussie speelt al een tijdje oa op X.
En ik zie ook niet in waarom dit niet echt zou zijn, dit soort tuig loopt hier nou eenmaal rond helaas, ik moet er naast wonen....
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat er staatsmongolen zijn die hier mee rond zouden lopen. Maar als je goed naar de letters kijkt op de rug zie je dat er wel erg weinig ruimte is voor de ct uit october en dat een d uit odobert aannemelijker is. Aan de andere kant kan de 'ontkrachting' ook gebruik hebben gemaakt van AI.
Anno 2026 kun je alleen maar geloven wat je zelf live ziet.
Maar 1 fucking plaatje van die kutprofeet en je hoofd rolt midden op de dag over straat.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:37 schreef ejtleeditnA het volgende:
Storm in een glas water; een datum op een t-shirt. Mag 28 februari dan ook niet, de dag waarop de VS een basisschool voor meisjes platbombardeerde? En andere data: de afgelopen decennia zijn er op elke dag wel misdaden gepleegd, ook door westerse landen en coalities. Volgens die logica zou je per definitie nooit een datum op een shirt kunnen dragen.
Of wordt er met twee maten gemeten omdat het om het uitverkoren volk gaat?
Die speelt niet voor Marokkoquote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:22 schreef AFA2022 het volgende:
Is dit niet fake?
Een Italiaanse nieuwssite meldt dat de foto digitaal gemanipuleerd is. De jongen droeg oorspronkelijk een Burnley FC‑voetbalshirt met de naam Odobert en rugnummer 47. In de virale versie zijn:
de “4” verwijderd, zodat alleen “7” overblijft;
de laatste letter “t” van Odobert weggehaald, waardoor de tekst lijkt op “October”.
https://www.31mag.nl/un-m(...)m_source=copilot.com
Als je argument is dat het een willekeurige datum zou kunnen zijn en je "volgens logica" nooit een datum zou kunnen verbinden aan een gebeurtenis, dan wordt dit gelogenstraft door het feit dat er een kaart van Palestina voorop het shirt stond.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:37 schreef ejtleeditnA het volgende:
Storm in een glas water; een datum op een t-shirt. Mag 28 februari dan ook niet, de dag waarop de VS een basisschool voor meisjes platbombardeerde? En andere data: de afgelopen decennia zijn er op elke dag wel misdaden gepleegd, ook door westerse landen en coalities. Volgens die logica zou je per definitie nooit een datum op een shirt kunnen dragen.
Whatsboutismquote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:37 schreef ejtleeditnA het volgende:
Je schuurt nu tegen antisemitisme aan, let een beetje op je woorden.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:17 schreef Harvest89 het volgende:
Vrijheid van expressie.
Vies hypocriet volk is het. Ze zijn zelf massaal bezig met genocidale fratsen maar daar mogen we niets over zeggen. Iemand draagt een shirtje en ze gaan huilen over antisemitisme.
Heb je een linkje van het AD-artikel? (kan ik item voor de FP van maken)quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als zelfs het AD dit al schrijft:
[..]
Dan is dit echt niet "misschien photoshop".
Ja hoor, goed voor zijn imago in de buurt vooral.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Gewoon foto van zijn gezicht publiceren, zou dan nog steeds stoer zijn?
Ja, uhh ik reageer op wat ik lees. Sorry, ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Is er net aangetoond, meerdere keren, dat het gewoon echt is, er is een "live" (iPhone functie) versie van, komt de crew weer even de hele discussie opnieuw aanzwengelen.
Kwaad is een groot woord hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, uhh ik reageer op wat ik lees. Sorry, ik wist niet dat je kwaad werd. Zal nog eens serieus op je reageren
Dit is waarom onze samenleving in dit soort stukken tekort schiet: een klein deel van de mensen kan die verantwoordelijkheid niet aan. Die MOET je inderdaad in wetten vastleggen wat ze wel en niet mogen doen; anders halen ze idiote onzin uit.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Maar volgens de huidige wet niet verboden.
Daarom zijn islamitische landen ook zo enorm streng, stenigen, doodstraf, executies, handen eraf etc.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dit is waarom onze samenleving in dit soort stukken tekort schiet: een klein deel van de mensen kan die verantwoordelijkheid niet aan. Die MOET je inderdaad in wetten vastleggen wat ze wel en niet mogen doen; anders halen ze idiote onzin uit.
Singapore laat zien hoe je een multiculturele samenleving veilig houdtquote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom zijn islamitische landen ook zo enorm streng, stenigen, doodstraf, executies, handen eraf etc.
Moeten we daarheen met zijn alleen omdat de import zich niet kan gedragen? Ik hoop het niet.
Krijg je daar geen stokslagen als je je kauwgum op straat uitspuugt ofzo?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Singapore laat zien hoe je een multiculturele samenleving veilig houdt
Een keppeltje is al genoeg om klappen te krijgen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:07 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dus ik mag met een Sieg Heil shirt rondlopen?
Dan was dit land te klein geweest.
Ik zie dit plaatje voor het eerst.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kwaad is een groot woord hoor.
Maar het speelt dus al een paar dagen, voordat dit topic geopend is, dus het kwam een beetje "stokend" over.
Geen kwaad bloed van mijn kant verder.
Klinkt als hobbywerk?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:59 schreef raptorix het volgende:
Het Font is trouwens Hobo, wel passend bij zo een smerige zwerver.
[ afbeelding ]
Jup, ik zie het soms nog wel eens voorbij komen in logos bij bedrijven, vaak Shoarmatenten of Glaszettersquote:
Ja, snap ik. Het was gewoon een beetje een Internet Explorer 6 has entered the chat momentjequote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zie dit plaatje voor het eerst.
Het is een duidelijk shirt van Marokko van WK Qatar, alleen met een niet officeel lettertype.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:22 schreef AFA2022 het volgende:
Is dit niet fake?
Een Italiaanse nieuwssite meldt dat de foto digitaal gemanipuleerd is. De jongen droeg oorspronkelijk een Burnley FC‑voetbalshirt met de naam Odobert en rugnummer 47. In de virale versie zijn:
de “4” verwijderd, zodat alleen “7” overblijft;
de laatste letter “t” van Odobert weggehaald, waardoor de tekst lijkt op “October”.
https://www.31mag.nl/un-m(...)m_source=copilot.com
Genoeg t-shirt bedrukzaken in Amsterdam natuurlijk en velen ervan gerund door allochtonen, dus echt niet zo lastig om het te laten bedrukken hier.quote:
Beletterenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Genoeg t-shirt bedrukzaken in Amsterdam natuurlijk en velen ervan gerund door allochtonen, dus echt niet zo lastig om het te laten bedrukken hier.
Ja ok, goed punt, je snapte mequote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Beletteren
Bedrukken is een duur kluusje als je niet wilt dat het na 1 keer wassen eraf is
Huh, ik werk met Netscape Navigatorquote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Het was gewoon een beetje een Internet Explorer 6 has entered the chat momentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |