Dan lees je wel heel selectief de reacties.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ach, de vrijheid van meningsuiting mag weer slechts 1 kant op werken, zie ik.
Nee, allemaal ontkracht, bullshit en het is gewoon echt, zie AI rapport eerder.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:22 schreef AFA2022 het volgende:
Is dit niet fake?
Een Italiaanse nieuwssite meldt dat de foto digitaal gemanipuleerd is. De jongen droeg oorspronkelijk een Burnley FC‑voetbalshirt met de naam Odobert en rugnummer 47. In de virale versie zijn:
de “4” verwijderd, zodat alleen “7” overblijft;
de laatste letter “t” van Odobert weggehaald, waardoor de tekst lijkt op “October”.
https://www.31mag.nl/un-m(...)m_source=copilot.com
Tja met al die AI shit, weet je ook niet meer wat echt is en wat niet of wie je moet geloven.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, allemaal ontkracht, bullshit en het is gewoon echt, zie AI rapport eerder.
Sure, maar dit is niet net ontdekt, discussie speelt al een tijdje oa op X.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:27 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Tja met al die AI shit, weet je ook niet meer wat echt is en wat niet of wie je moet geloven.
Ja hoor...quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:22 schreef AFA2022 het volgende:
Is dit niet fake?
Een Italiaanse nieuwssite meldt dat de foto digitaal gemanipuleerd is. De jongen droeg oorspronkelijk een Burnley FC‑voetbalshirt met de naam Odobert en rugnummer 47. In de virale versie zijn:
de “4” verwijderd, zodat alleen “7” overblijft;
de laatste letter “t” van Odobert weggehaald, waardoor de tekst lijkt op “October”.
https://www.31mag.nl/un-m(...)m_source=copilot.com
Vrijheid van meningsuiting geldt niet voor het verheerlijken van terreur. Oppakken en vastzetten.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:50 schreef junkiesietze het volgende:
Tja vrijheid van meningsuiting geld ook voor hem. helaas
Woon je in Amsterdam dan? Mijn Nederlandse collega's doen een moord om een huis te bemachtigen in Amsterdam en willen er dolgraag terug.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure, maar dit is niet net ontdekt, discussie speelt al een tijdje oa op X.
En ik zie ook niet in waarom dit niet echt zou zijn, dit soort tuig loopt hier nou eenmaal rond helaas, ik moet er naast wonen....
AI‑expert Henk van Ess zegt dat de foto niet door generatieve AI (ChatGPT, Gemini, Midjourney, etc.) is gemaakt.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:37 schreef Hexagon het volgende:
Als het echt is een enorme IQ-loze sukkel
Maar gezien je dit ook gewoon met AI kan maken heb ik er mijn twijfels bij.
Ja je hebt er niet per se AI voor nodig.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:39 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
AI‑expert Henk van Ess zegt dat de foto niet door generatieve AI (ChatGPT, Gemini, Midjourney, etc.) is gemaakt.
Dit betekent: het is geen AI‑gegenereerde foto, maar zegt niets over digitale manipulatie van een bestaande foto.
Dit. Ik probeer terughoudend te zijn in mijn reactie met dergelijke zaken. Nep of echt is steeds moeilijker te onderscheiden. Ga dus niet altijd direct de gordijnen in.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:27 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Tja met al die AI shit, weet je ook niet meer wat echt is en wat niet of wie je moet geloven.
Dat is inderdaad wel vreemd. Of ze weten niet hoe je October speltquote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:15 schreef opgebaarde het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat met 100% zekerheid geen Orober op zijn shirt of de eerste r van d'r naam zou in een andere font geschreven dan de tweede r. October staat er ook niet en Odobert lijkt me ook onwaarschijnlijk. Het zou geen AI afbeelding zijn maar misschien een photoshop? Die derde letter ziet er raar uit
OK, je hebt een sterk argument, ik ben om.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:17 schreef Harvest89 het volgende:
Vrijheid van expressie.
Vies hypocriet volk is het. Ze zijn zelf massaal bezig met genocidale fratsen maar daar mogen we niets over zeggen. Iemand draagt een shirtje en ze gaan huilen over antisemitisme.
Niet mee eens.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben echt enorm blij, nee in extase van elke, afzonderlijke, individuele kapotgeknalde kut palestijn.
Dat zou me bij dit soort volk echt niet verbazen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel vreemd. Of ze weten niet hoe je October spelt
Of een hondefluitje...Maar dat het puur toeval is lijkt me toch sterk.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:29 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dat zou me bij dit soort volk echt niet verbazen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |