quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:28 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Jij denkt dat het bij het volgende experiment met Wilders plots wel gaat lukken?
Pro wordt structureel overpeild. Dus daar zal helemaal niemand van wakker liggen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:57 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Haha, ze kijken wel link uit met Pro als grootste in de peilingen.
In tegenstelling tot het vorige kabinet dat grote woorden voor de verkiezingen riep over ‘ het strengste asielbeleid ooit’ en dat binnen drie weken na aantreden die woorden volledig had waargem…. Oh, wacht even.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ok.
Dus D66 belooft 10 nieuwe steden en als ik stel dat daar nog geen letter concreet van op papier staat dan kom jij met een plan waar met geen letter wordt gesproken over een nieuwe stad en wat naar nu blijkt ook nog niet eens door regering Jetten is opgesteld.
Dan is de trieste constatering dus dat kabinet Jetten ondanks de grote woorden voor de verkiezingen gewoon echt HELEMAAL NIETS heeft uitgevoerd op dit dossier.
En toen het alsnog werkelijkheid dreigde te worden deed de PVV er alles aan om het vooral niet door te laten gaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het vorige kabinet dat grote woorden voor de verkiezingen riep over ‘ het strengste asielbeleid ooit’ en dat binnen drie weken na aantreden die woorden volledig had waargem…. Oh, wacht even.
Het vorige kabinet bracht in ieder geval nog wat de lijn in. Dat de kamer daar anders over dacht kan gebeuren.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het vorige kabinet dat grote woorden voor de verkiezingen riep over ‘ het strengste asielbeleid ooit’ en dat binnen drie weken na aantreden die woorden volledig had waargem…. Oh, wacht even.
Eens.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:37 schreef Nexum het volgende:
Ja. Weer nieuwe verkiezingen en dan nog een keer een minderheidskabinet maar dan met FVD, VVD en PVV. Nee dankjewel.
Verhoog de kiesdrempel of stel een verbod in op het max aantal partijen dat in de kamer mag. We hebben weer nodig dat partijen 35+ zetels behalen.
Laat ze maar een keer winnen, kijken hoe snel de mensen spijt krijgen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Pro wordt structureel overpeild. Dus daar zal helemaal niemand van wakker liggen.
Welke lijn dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het vorige kabinet bracht in ieder geval nog wat de lijn in. Dat de kamer daar anders over dacht kan gebeuren.
Wat hebben deze losers al bewerkstelligd?
Ik verwacht dat als de plannen van echt links verwezenlijkt worden, dat dan heel veel medemensen minder pijn in hun portemonnee zouden hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:45 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Laat ze maar een keer winnen, kijken hoe snel de mensen spijt krijgen.
En hoe beïnvloedt het functioneren van het kabinet Schoof het functioneren van kabinet Jetten precies? Is Jetten nu opeens wel een goede premier?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb het over deze foto die Geert heeft gepost:quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Lol welke extreem linkse fake news echo kamer hebben ze je dat nou weer wijs gemaakt.
Pro grootste in de peilingen? Dat snap ik niet als het waar is.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:57 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Haha, ze kijken wel link uit met Pro als grootste in de peilingen.
Men kiest gewoon heel achterlijk. D66 de grootste... Men wil heel graag afbraak, ofzoiets.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
61 procent wil weer verkiezingen?
Ik snap dat echt niet. Stel dat het kabinet volgende maand valt. En dan? Dan zitten we weer minimaal een jaar met een demissionair kabinet, want formeren zal wel weer een enorme uitdaging worden. Intussen worden grote dossiers (stikstof, netcongestie, infra) opnieuw niet aangepakt.
En als er eenmaal een nieuw kabinet zit, dan is de kiezer dat na 3 maanden alweer zat, want mensen schijnen wonderen te verwachten.
Het probleem zijn onder andere de partijen die je noemt. Als die vervolgens meer zetels krijgen door de kiesdrempel lost dat uiteraard niets op.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:37 schreef Nexum het volgende:
Ja. Weer nieuwe verkiezingen en dan nog een keer een minderheidskabinet maar dan met FVD, VVD en PVV. Nee dankjewel.
Verhoog de kiesdrempel of stel een verbod in op het max aantal partijen dat in de kamer mag. We hebben weer nodig dat partijen 35+ zetels behalen.
Mensen hebben geen geduld meer. Alles moet sneller en nu nu nu. We wisten dat een minderheidskabinet uitdagingen ging leveren en meer tijd zou gaan kosten. En nu is het toch niet goed genoeg.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
61 procent wil weer verkiezingen?
Ik snap dat echt niet. Stel dat het kabinet volgende maand valt. En dan? Dan zitten we weer minimaal een jaar met een demissionair kabinet, want formeren zal wel weer een enorme uitdaging worden. Intussen worden grote dossiers (stikstof, netcongestie, infra) opnieuw niet aangepakt.
En als er eenmaal een nieuw kabinet zit, dan is de kiezer dat na 3 maanden alweer zat, want mensen schijnen wonderen te verwachten.
Hij draagt een voetbalshirt. Voetbalshirts draag je meestal omdat je dat leuk vindt. Er staat ‘October’ op zijn shirt met rugnummer 7…quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb het over deze foto die Geert heeft gepost: [ afbeelding ]
er staat niet eens 7 oktober, maar uiteraard slikken Geert fans alles wat deze man zegt voor zoete koek. Gevaarlijk ook om zomaar iemand vals te beschuldigen van iets.
Dit is toch wel heel duidelijk een verwijzing, sterker nog, er lopen er nog veel meer met dit soort shirts.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb het over deze foto die Geert heeft gepost: [ afbeelding ]
er staat niet eens 7 oktober, maar uiteraard slikken Geert fans alles wat deze man zegt voor zoete koek. Gevaarlijk ook om zomaar iemand vals te beschuldigen van iets.
Heb je vast een bron van. Denk niet dat ze het risico aandurvenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Pro wordt structureel overpeild. Dus daar zal helemaal niemand van wakker liggen.
Ik moet hier inderdaad zeggen dat ik het bij het verkeerde eind had. Dacht eerder gelezen te hebben dat dit om een voetbalshirt ging van een voetballer.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij draagt een voetbalshirt. Voetbalshirts draag je meestal omdat je dat leuk vindt. Er staat ‘October’ op zijn shirt met rugnummer 7…
Het is een broccoli met een nektasje…
Moeten we hem echt inkoppen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |