abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 augustus 2026 @ 13:13:11 #126
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221561564
Voor de kerst is hij sowieso niet weg. Zelfs al valt het kabinet vandaag, dan zijn ze nog wel even bezig voor er een opvolger zit.
pi_221561566
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 13:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik heb gewoon geen zin in ellenlange discussies en heb mij niet ten doel gesteld jou te overtuigen. Ik kan nu een essay van 10.000 woorden schrijven met daarin uiteengezet op welke fronten Jetten allemaal faalt, het zal niks uithalen.

Dus succes er mee.
Ik betwijfel het.
"Pools are perfect for holding water"
pi_221561578
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 13:13 schreef Hexagon het volgende:
Voor de kerst is hij sowieso niet weg. Zelfs al valt het kabinet vandaag, dan zijn ze nog wel even bezig voor er een opvolger zit.
Ze verdienen ook wel iets meer tijd, maar dit gaat natuurlijk nooit een succes worden op deze manier.

En wat hierna komt ook niet. Nogmaals dit land is veel te verdeeld, wil niet samenwerken, en beslists niks wat ingaat tegen de EU.
pi_221561580
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 13:13 schreef Hexagon het volgende:
Hoe snel groeien zijn duivelshoornen weer aan, nadat hij ze afvijlt voor openbare gelegenheden?
pi_221561601
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 13:13 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik betwijfel het.
"Twijfel is het begin van wijsheid"

Descartes.

Er is dus nog hoop voor je.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 13 augustus 2026 @ 13:20:11 #131
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221561611
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 13:14 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ze verdienen ook wel iets meer tijd, maar dit gaat natuurlijk nooit een succes worden op deze manier.

Nouja de begroting is er nog helemaal niet. Dus het is vrij voorbarig te stellen dat die afgeschoten zou worden.

Eveneens zijn er al behoorlijk wat wetgevingstrajecten gestart.
  donderdag 13 augustus 2026 @ 13:22:48 #132
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221561632
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 13:14 schreef DobbyDobby het volgende:

En wat hierna komt ook niet. Nogmaals dit land is veel te verdeeld, wil niet samenwerken, en beslists niks wat ingaat tegen de EU.
In een notendop idd
pi_221561634
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 12:36 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ze doen het toch ook uitermate slecht? Wat is nou een wezenlijke prestatie?

-Welke visie hebben ze op langdurige duurzame energie gepresenteerd?
-Welke visie ligt er voor AI?
-Welke visie ligt er voor het onderwijsaanbod beter afstemmen op de vraag op de arbeidsmarkt?
-Welke visie hebben ze op het afremmen van de alsmaar hoog blijvende inflatie?
-Wat willen ze nou echt concreet doen op het asieldossier?
-Welke doorbraken hebben ze op de woningmarkt gerealiseerd?
-Welke doorbraken hebben ze in het stikstofdossier?
-Welke grondige herstructurering van belasting op vermogen en vermindering van belasting op arbeid hebben ze weten te realiseren?
Mbt de visies; https://open.overheid.nl/(...)f5-1b80c5dc614e/file Begin daar eens.

Mbt de doorbraken; geen. Duh. Die onderwerpen laten zich al lang en breed niet meer in 6 maanden doorbreken. Ook niet in een jaar. Of twee. Waarschijnlijk zelfs niet binnen één regeerperiode. Welke combinatie van partijen er ook in het kabinet zit.
pi_221561649
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 13:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nouja de begroting is er nog helemaal niet. Dus het is vrij voorbarig te stellen dat die afgeschoten zou worden.

Ik moet eerlijk zeggen dat voor mij maar 3 zaken echt van belang zijn momenteel. Asiel, huizenmarkt en kosten van het levensonderhoud. Daar werden tot nog toe zoals verwacht weer eens loze beloften op gedaan.
pi_221561659
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 13:25 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat voor mij maar 3 zaken echt van belang zijn momenteel. Asiel, huizenmarkt en kosten van het levensonderhoud. Daar werden tot nog toe zoals verwacht weer eens loze beloften op gedaan.
Precies.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221561666
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 13:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Klopt het dat Rob zijn partner heeft leren kennen, doordat diens moeder samen met haar vriendinnen een avondje gezellig demonen ging oproepen, en Rob toen verscheen?
pi_221561674
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 13:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Precies.
Nog 9.999 te gaan

:W
pi_221561680
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 13:29 schreef probeer het volgende:

[..]
Nog 9.999 te gaan

:W
Blijven hopen.
pi_221561685
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 10:01 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Wilders heeft een paar dagen geleden een foto geplaatst van een knul met een shirt waarop zogezegd 7 oktober staat (wat er dus niet stond) en iemand valselijk beschuldigd van het goedpraten wat er op 7 oktober is gebeurt.

Wilders weet dat zijn kiezers een stel domme ganzen zijn en daar probeert hij gebruik van te maken. Of misbruik. Het is maar hoe je het bekijkt. Zo iemand kan ik nooit serieus nemen. Ook niet een beetje.
Lol welke extreem linkse fake news echo kamer hebben ze je dat nou weer wijs gemaakt.

:')
pi_221561699
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 13:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Blijven hopen.
9.997

Blijf posten. Dan gaan we kijken hoe lang je daadwerkelijk over 10.000 woorden doet. En dan laten we zelfs nog buiten beschouwing of je ze ook daadwerkelijk kan besteden aan een helder en samenhangend betoog over een specifiek onderwerp.

[ Bericht 5% gewijzigd door probeer op 13-08-2026 13:44:09 ]
  donderdag 13 augustus 2026 @ 13:36:29 #141
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221561705
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 13:22 schreef probeer het volgende:

[..]
Mbt de visies; https://open.overheid.nl/(...)f5-1b80c5dc614e/file Begin daar eens.

Mbt de doorbraken; geen. Duh. Die onderwerpen laten zich al lang en breed niet meer in 6 maanden doorbreken. Ook niet in een jaar. Of twee. Waarschijnlijk zelfs niet binnen één regeerperiode. Welke combinatie van partijen er ook in het kabinet zit.
Een doorbraak is het "doorbreken" van de status quo, iets in gang hebben gezet dat leidt tot interruptie. Of beschrijven hoe je naar die lijn aan het toewerken bent. Doorbreken is niet dat je alle shit hebt opgelost.

Als jouw hele huis onder water staat en je maakt een plan is een doorbraak dat je op papier hebt gezet dat je een pomp gaat aanschaffen. Wanneer en met welk vermogen. In hoeveel tijd je daarmee verwacht je huis te hebben leeggepompt. Doorbraak 2 is dat je gaat pompen. Doorbraak 3 is dat je je huis hebt leeggepompt. Doorbraak 4 is dat je de schade gaat opmeten. Doorbraak 5 is dat je in kaart gaat brengen wat er te redden valt en wat er gerepareerd moet worden. Doorbraak 6 is dat je daarmee gaat beginnen. Doorbraak 7 is dat je daarmee klaar bent.

We horen echter 0,0.
pi_221561720
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 13:10 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat is juist schandalig, want ze zouden de spreidingswet alleen uitvoeren als de instroom zal afnemen. Het neemt niet af, dus ze voldoen niet aan hun eigen voorwaarden voor het uitvoeren van de wet.
Waar hebben ze dat zo concreet beloofd? Want in principe staan beide los van elkaar. Of de instroom nu nul of honderd is, in beide gevallen heeft de spreidingswet haar waarde.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 13:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Fijn dat je op mij projecteert maar dat heeft natuurlijk met feiten of met wat ik vind en doe weinig te maken.
Wat je vindt en doet blijkt inderdaad weinig met feiten te maken te hebben. Je zou immers hoe dan ook nu vloeken en tieren op een kabinet ;).

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 13:09 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Infrastructuur is idd iets waar je mijn inziens niet zomaar op moet bezuinigen.
En laten we het OV daarin meenmenen.

Maar wat ik te triest voor woorden vind is de bezuinigingen op de mensen in ons land die het meest kwetsbaar zijn. En dan trek ik het breed. UWV stuk, WMO stuk etc etc.
Maar wel mlijarden kunnen weggooien over de grens.
Daar knelt bij veel mensen de schoen denk ik.
Dat laatste is gelijk ook weer lastig. Het meeste geld de grens over is concreet voor Oekraïne. Volgens mij wordt dat vrij breed gesteund.

De bezuinigingen worden echter vooral gekoppeld aan de structureel groeiende defensie-uitgaven. Hoe ze er voor kiezen dat te financieren, is wat mij betreft ook wat erg kort door de bocht. Nog los van dat ik er inhoudelijk mijn vragen bij heb. Uitgaven vastzetten als percentage van het BNP is wat mij betreft sowieso geen briljant idee. Nog los van het feit dat we het geld voor defensie helemaal niet uitgegeven gaan krijgen, dan wordt er dus wel fors bezuinigd maar blijft er ook geld over…
pi_221561731
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 13:35 schreef probeer het volgende:

[..]
9.997

Blijf posten. Dan gaan we kijken hoe lang je daadwerkelijk over 10.000 woorden doet. Laat staan ze besteden aan een helder en samenhangend betoog over een specifiek onderwerp.
Blijkbaar heb je wanen. Ik heb nergens gezegd een betoog van 10.000 woorden te gaan schrijven. Jij zit in de waan dat ik een betoog van 10.000 woorden verspreid over losse fok comments ga schrijven en zit nu in spanning af te wachten of mijn losse comments een samenhangend betoog gaan vormen?

Ik denk dat je even wat schaduw op moet zoeken en hydrateren.
pi_221561737
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 13:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik heb gewoon geen zin in ellenlange discussies en heb mij niet ten doel gesteld jou te overtuigen. Ik kan ju een essay van 10.000 woorden schrijven met daarin uiteengezet op welke fronten Jetten allemaal faalt, het zal niks uithalen.

Dus succes er mee.
Lijkt me eerlijk gezegd vrij stug dat jij zoiets überhaupt zou kunnen. Tot nu toe kom je met 0,0 inhoud, dus dat zouden vermoedelijk weer 10.000 loze woorden worden.
pi_221561773
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 13:43 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Lijkt me eerlijk gezegd vrij stug dat jij zoiets überhaupt zou kunnen. Tot nu toe kom je met 0,0 inhoud, dus dat zouden vermoedelijk weer 10.000 loze woorden worden.
Nou prima. Daar zal ik echt geen minuut slaap om missen als jij dat denkt.
pi_221561804
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 13:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Blijkbaar heb je wanen. Ik heb nergens gezegd een betoog van 10.000 woorden te gaan schrijven. Jij zit in de waan dat ik een betoog van 10.000 woorden verspreid over losse fok comments ga schrijven en zit nu in spanning af te wachten of mijn losse comments een samenhangend betoog gaan vormen?

Ik denk dat je even wat schaduw op moet zoeken en hydrateren.
9.933

Hej, jij begon er zelf over hoor. Ik vroeg je alleen maar om je kritiek te concretiseren.

En zoals ik ook al eerder zei; ik heb geen enkel moment verwacht dat jij een betoog van 10.000 woorden kan of gaat schrijven.

Hell, ik verwacht niet eens dat je 500 woorden kan besteden aan je bewering dat Jetten de slechtste premier uit de Nederlandse geschiedenis is.

Fuck, ik verwacht niet eens dat je er zonder hard na te moeten denken, meer dan 6 op kan noemen.
pi_221561816
Ok ok, dat laatste is flauw. De meeste van ons zullen even na moeten denken ergens bij nummer 5-9.
pi_221561831
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 13:54 schreef probeer het volgende:

[..]
9.933

Hej, jij begon er zelf over hoor. Ik vroeg je alleen maar om je kritiek te concretiseren.
ik begon daar over in hypothetische zin dat ik het zou kunnen doen maar dat dat volstrekt zinloos is en dat ik daarom je achterlijke spelletje niet mee speel.
quote:
En zoals ik ook al eerder zei; ik heb geen enkel moment verwacht dat jij een betoog van 10.000 woorden kan of gaat schrijven.
Oh, waarom tel je het aantal woorden dan af? Is dat onderdeel van je infantiele act?

quote:
Hell, ik verwacht niet eens dat je 500 woorden kan besteden aan je bewering dat Jetten de slechtste premier uit de Nederlandse geschiedenis is.

Fuck, ik verwacht niet eens dat je er zonder hard na te moeten denken, meer dan 6 op kan noemen.
Tja, dat mag natuurlijk. Ik verwacht dat je een totaalmalloot bent. Oh wacht, dat blijkt ook gewoon uit je posts.
pi_221561853
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 13:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
ik begon daar over in hypothetische zin dat ik het zou kunnen doen maar dat dat volstrekt zinloos is en dat ik daarom je achterlijke spelletje niet mee speel.
[..]
Oh, waarom tel je het aantal woorden dan af? Is dat onderdeel van je infantiele act?
[..]
Tja, dat mag natuurlijk. Ik verwacht dat je een totaalmalloot bent. Oh wacht, dat blijkt ook gewoon uit je posts.
Zolang je uiteenzetting van mijn 'totaalmalloot-zijn' net zo sterk is als je onderbouwing waarom Jetten na 6 maanden al de slechtste premier uit de Nederlandse geschiedenis is gebleken, houd ik mijn proces van zelfreflectie en verbetering nog even achterwege.
pi_221561887
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 14:03 schreef probeer het volgende:

[..]
Zolang je uiteenzetting van mijn 'totaalmalloot-zijn' net zo sterk is als je onderbouwing waarom Jetten na 6 maanden al de slechtste premier uit de Nederlandse geschiedenis is gebleken, houd ik mijn proces van zelfreflectie en verbetering nog even achterwege.
Deal. Als je dan ook stopt met zuigen zijn we allemaal gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')