Er schijnt een grote groep kiezers te zijn die denkt dat een nieuw kabinet ineens allerlei maatregelen uit de mouw schudt die hun leven beter maakt.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een hoop mensen willen gewoon niks en vinden alles kut. Enorme kleuters.
De 3e op een rij dan. Hadden JP en Mark in hun 1e kabinet ook (nog) niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:32 schreef halfway het volgende:
Die gast heeft een uitstraling zoals een gepest brugklassertje, heeft totaal geen uitstraling of overwicht.
Wegwezen dus.
De slechtste premier uit de recente geschiedenis lijkt mij Schoof.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit meen je oprecht? Wat hebben ze gedaan wat hem de slechtste maakt dan?
Wegwenserij. Heel populair in bepaalde "contreien".quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:46 schreef Tijn het volgende:
Waarom zou het kabinet opeens vallen? Er is geen kabinetscrisis of niks.
Zelfs dus los van dat er nog betere opties voor 'de slechtste' zijn ..quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De slechtste premier uit de recente geschiedenis lijkt mij Schoof.
Niet omdat hij nou per se incompetent was, maar omdat hij als premier aan de leiband liep van de coalitiepartijen (vooral Wilders) en niet over het overwicht beschikte om leiding te geven aan het kabinet.
dat heet D66quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:50 schreef Tijn het volgende:
God wat een hoop leipo's heb je hier toch tegenwoordig
Je klinkt net als Berry.quote:
quote:https://www.ad.nl/binnenl(...)-nederland~a2244676/
,,Het was een protest, om schade aan het D66-kantoor aan te richten. Een protestactie om aandacht te vragen voor de problematiek en afbraak van ons Nederland. Vanwege de migratiegekte, stikstofgekte, woningnood-gekte, gendergekte, Lentekriebels-gekte, de belastinggekte, Jodenhaat, bij D66 kan het allemaal niet gek genoeg", zegt Berry van D. (37) donderdag tijdens de eerste voorbereidende zitting van zijn strafzaak. Bij de politie legde hij geen verklaring af.
Als je moeilijke thema's vooruitschuift dan kan er inderdaad geen crisis ontstaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:46 schreef Tijn het volgende:
Waarom zou het kabinet opeens vallen? Er is geen kabinetscrisis of niks.
https://www.theguardian.c(...)mega-dinghies-francequote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:25 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Je ziet dat in het VK ook sterk. Daar is de migratie fors gedaald. Maar toch krijgt de Labourregering het verwijt niets te doen.
Ik had graag gewild dat jongeren die nu tot hun 30e thuis moeten wonen bij hun ouders en hun leven niet kunnen beginnen niet bedonderd waren door een door spindoctors vormgegeven tiktokproduct.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die wil jij zelf blijkbaar niet
Mark Rutte heeft het op die manier ook 14 jaar volgehoudenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:54 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als je moeilijke thema's vooruitschuift dan kan er inderdaad geen crisis ontstaan.
Totdat het in het honderd loopt natuurlijk.
Want jij was in de verondertselling dat die huizen een dag na de formatie er meteen stonden?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik had graag gewild dat jongeren die nu tot hun 30e thuis moeten wonen bij hun ouders en hun leven niet kunnen beginnen niet bedonderd waren door een door spindoctors vormgegeven tiktokproduct.
Daar heb je een punt, wat dat betreft is dit kabinet vooral oude wijn in nieuwe zakken.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mark Rutte heeft het op die manier ook 14 jaar volgehouden
Hexagon en Jetten, zitten in een boom, te P L A N N E N O M S O C I A L E Z E K E R H E D E N A F T E B R E K E N.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Want jij was in de verondertselling dat die huizen een dag na de formatie er meteen stonden?
Je bent vooral aan het zeiken om het zeiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik ook liever gewild, maar om dat te voorkomen moet je terug in de tijd naar 2012 toen het ministerie van VROM werd opgeheven.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik had graag gewild dat jongeren die nu tot hun 30e thuis moeten wonen bij hun ouders en hun leven niet kunnen beginnen niet bedonderd waren door een door spindoctors vormgegeven tiktokproduct.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |