Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh Stevenquote:
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ha het puntenjagerkonijntje is wakker
Ben je alweer uitgezwommen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* Homijn jaagt door
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik ben de homijnjagert
![]()
nee
quote:
* Homijn moet volgens het wildrooster huppelen
Zet em opquote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:33 schreef Homijn het volgende:
* Homijn moet volgens het wildrooster huppelen![]()
![]()
HuppelseWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik huppel op de trippelstoelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja als hij het goed doet wel Zit al wel 4 maanden met een kapotteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ow dat is klotequote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:08 schreef Dotteke het volgende:
Ja als hij het goed doet wel Zit al wel 4 maanden met een kapotte![]()
![]()
Hey Steve
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja kan niet koken, is drama want hij kan niet omhoog.quote:
Krijg wel een nieuwe maar duurt zo langWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hey Jippiequote:
Hey Drakin
Goedemorgen DotDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja ik hoop het ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoop voor je dat de warmte weer snel weg gaat Dot, 24 C is warm zat.
Binnen is het nog wel uit te houden hoor. Smorgens vroeg alles lekker open
Het is nu 20 graden hier.
Ik baal alleen van dat in donker en opgesloten zitten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ging het niet goed met je?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap ik, duisternis werkt deprimerend en alles potdicht beklemmend.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ook.
Binnen is het nog wel uit te houden hoor. Smorgens vroeg alles lekker open
Het is nu 20 graden hier.
Ik baal alleen van dat in donker en opgesloten zitten.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hoi blubDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Owja dat is wel erg onhandig dat dit deel stuk is ja.. Hopelijk snel een nieuwequote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan niet koken, is drama want hij kan niet omhoog.
Krijg wel een nieuwe maar duurt zo lang![]()
Ja tegen 21 uur kan de boel pas open en dan is het alweer bijna schemer buitenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Snap ik, duisternis werkt deprimerend en alles potdicht beklemmend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee kloptquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hoop ik ookquote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Owja dat is wel erg onhandig dat dit deel stuk is ja.. Hopelijk snel een nieuweWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vannacht zo absurd gedroomd. Kreeg een brief van een user zijn vrouw met een klacht dat haar man een bekeuring had gekregen omdat hij iemand op FOK! had uitgemaakt voor nieuwsfaker. Bekeuring van het CJIB was 68 euro. Daarnaast waren ze belaagd door de user die haar man had uitgescholden, en was hun auto beschadigd. Ze wilde de 68 euro vergoed hebben door FOK! want we hadden beter toezicht moeten houden. Probeerde ook te achterhalen hoe die vrouw aan mijn adres kwam. En ondertussen dat ik de brief wilde fotograferen om door te sturen naar Iteejer moest ik boodschappen doen met een ex-schoonzus waar ik regelmatig mee in de clinch lag en al 15 jaar niet heb gezien. En toen ik terug kwam waren we ondertussen verhuisd naar een heel oud huisje met roze geschilderde muren. Was blij dat ik wakker werd![]()
![]()
![]()
Klopt, vind het gebrek aan daglicht ook niet fijn. Toen ik vroeger in de verpleging nachtdiensten draaide voelde ik mij 's winters net een mol, constant duisternis omdat ik overdag moest slapen. Was altijd blij om weer daglicht te zienquote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja tegen 21 uur kan de boel pas open en dan is het alweer bijna schemer buiten![]()
![]()
Het is nog steeds lang lichtDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hopelijk geen griep onder de leden met dit warme weerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tijd om even afstand van FOK! te nemen als je er al over droomtquote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:48 schreef Jippie het volgende:
Vannacht zo absurd gedroomd. Kreeg een brief van een user zijn vrouw met een klacht dat haar man een bekeuring had gekregen omdat hij iemand op FOK! had uitgemaakt voor nieuwsfaker. Bekeuring van het CJIB was 68 euro. Daarnaast waren ze belaagd door de user die haar man had uitgescholden, en was hun auto beschadigd. Ze wilde de 68 euro vergoed hebben door FOK! want we hadden beter toezicht moeten houden. Probeerde ook te achterhalen hoe die vrouw aan mijn adres kwam. En ondertussen dat ik de brief wilde fotograferen om door te sturen naar Iteejer moest ik boodschappen doen met een ex-schoonzus waar ik regelmatig mee in de clinch lag en al 15 jaar niet heb gezien. En toen ik terug kwam waren we ondertussen verhuisd naar een heel oud huisje met roze geschilderde muren. Was blij dat ik wakker werd
Zo jammer in de winter zijn de dagen vaak al zo sober en donker, en dan moet je in de zomer de boel dichtgooien om de zon en de warmte buiten te houdenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klopt, vind het gebrek aan daglicht ook niet fijn. Toen ik vroeger in de verpleging nachtdiensten draaide voelde ik mij 's winters net een mol, constant duisternis omdat ik overdag moest slapen. Was altijd blij om weer daglicht te zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou tegen de klok van 21.15 begint het in huis al te schemeren hoorquote:
Voor een paar weken geleden was het nog licht als ik naar bed ging
Dat zijn de mooie dagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt, neem soms te veel hooi op mijn vork maar het is eigenlijk wel rustig nu. Kan alles wel herleiden, alleen mijn schoonzus niet of ze moet 'symbool' staan voor mijn overleden zwager.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijd om even afstand van FOK! te nemen als je er al over droomt![]()
Precies, pas na 21 september kan er over gezeurd wordenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ga een regendans voor je doen, dat de warmte maar weer snel wegtrektquote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo jammer in de winter zijn de dagen vaak al zo sober en donker, en dan moet je in de zomer de boel dichtgooien om de zon en de warmte buiten te houden![]()
![]()
Ik zoek nooit naar een verklaring van dromen eigenlijkquote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echt, neem soms te veel hooi op mijn vork maar het is eigenlijk wel rustig nu. Kan alles wel herleiden, alleen mijn schoonzus niet of ze moet 'symbool' staan voor mijn overleden zwager.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Regen hoeft nu ook weer niet, beetje koeler en minder zon ben ik al tevreden mee en dan mag het in de nachten giga veel regenenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik ga een regendans voor je doen, dat de warmte maar weer snel wegtrektWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus je kan gegeten wordenquote:
Hier ookquote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou tegen de klok van 21.15 begint het in huis al te schemeren hoor
Voor een paar weken geleden was het nog licht als ik naar bed ging
Dat zijn de mooie dagenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Misschien helpt een boswandelingquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat gaat vanzelf eigenlijk. Het zijn vaak snippets van de afgelopen periode.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zoek nooit naar een verklaring van dromen eigenlijk![]()
Eerder kans op een zonnesteek. Maar dat zijn dezelfde verschijnselen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk geen griep onder de leden met dit warme weerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien helpt een boswandeling
zeker lekker![]()
![]()
yepquote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf eigenlijk. Het zijn vaak snippets van de afgelopen periode.![]()
quote:
Jammer je zit te ver weg om een stukje te komen proevenquote:
Je hebt ook een hoop te verduren gehad de laatste maanden zo niet jarenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf eigenlijk. Het zijn vaak snippets van de afgelopen periode.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
O dat is minder, kijk wel uit dat je niet zo lang in de zon bent.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Eerder kans op een zonnesteek. Maar dat zijn dezelfde verschijnselen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien helpt een boswandeling
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Oh maar alleen mij vrouw mag mij proeven.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer je zit te ver weg om een stukje te komen proeven
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Een stukje van je arm mag toch wel een beetje peper en zout er bijquote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Oh maar alleen mij vrouw mag mij proeven.
Ik ga een oneerbare dingen met een gelukkig getrouwde man doen
Helaas kan dat nietquote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een stukje van je arm mag toch wel een beetje peper en zout er bij
Ik ga een oneerbare dingen met een gelukkig getrouwde man doen
![]()
![]()
![]()
Tok tokWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
KukkelekuuuuuuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laf doet de bolk dansWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: