Ja kan niet koken, is drama want hij kan niet omhoog.quote:
hey Jippiequote:
Ja ik hoop het ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoop voor je dat de warmte weer snel weg gaat Dot, 24 C is warm zat.
Ging het niet goed met je?quote:
Snap ik, duisternis werkt deprimerend en alles potdicht beklemmend.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ook.
Binnen is het nog wel uit te houden hoor. Smorgens vroeg alles lekker open
Het is nu 20 graden hier.
Ik baal alleen van dat in donker en opgesloten zitten.
Owja dat is wel erg onhandig dat dit deel stuk is ja.. Hopelijk snel een nieuwequote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan niet koken, is drama want hij kan niet omhoog.
Krijg wel een nieuwe maar duurt zo lang
Ja tegen 21 uur kan de boel pas open en dan is het alweer bijna schemer buitenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Snap ik, duisternis werkt deprimerend en alles potdicht beklemmend.
Nee kloptquote:
Hoop ik ookquote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Owja dat is wel erg onhandig dat dit deel stuk is ja.. Hopelijk snel een nieuwe
Klopt, vind het gebrek aan daglicht ook niet fijn. Toen ik vroeger in de verpleging nachtdiensten draaide voelde ik mij 's winters net een mol, constant duisternis omdat ik overdag moest slapen. Was altijd blij om weer daglicht te zienquote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja tegen 21 uur kan de boel pas open en dan is het alweer bijna schemer buiten
Hopelijk geen griep onder de leden met dit warme weerquote:
Tijd om even afstand van FOK! te nemen als je er al over droomtquote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:48 schreef Jippie het volgende:
Vannacht zo absurd gedroomd. Kreeg een brief van een user zijn vrouw met een klacht dat haar man een bekeuring had gekregen omdat hij iemand op FOK! had uitgemaakt voor nieuwsfaker. Bekeuring van het CJIB was 68 euro. Daarnaast waren ze belaagd door de user die haar man had uitgescholden, en was hun auto beschadigd. Ze wilde de 68 euro vergoed hebben door FOK! want we hadden beter toezicht moeten houden. Probeerde ook te achterhalen hoe die vrouw aan mijn adres kwam. En ondertussen dat ik de brief wilde fotograferen om door te sturen naar Iteejer moest ik boodschappen doen met een ex-schoonzus waar ik regelmatig mee in de clinch lag en al 15 jaar niet heb gezien. En toen ik terug kwam waren we ondertussen verhuisd naar een heel oud huisje met roze geschilderde muren. Was blij dat ik wakker werd
Zo jammer in de winter zijn de dagen vaak al zo sober en donker, en dan moet je in de zomer de boel dichtgooien om de zon en de warmte buiten te houdenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klopt, vind het gebrek aan daglicht ook niet fijn. Toen ik vroeger in de verpleging nachtdiensten draaide voelde ik mij 's winters net een mol, constant duisternis omdat ik overdag moest slapen. Was altijd blij om weer daglicht te zien
Nou tegen de klok van 21.15 begint het in huis al te schemeren hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |