Echt, neem soms te veel hooi op mijn vork maar het is eigenlijk wel rustig nu. Kan alles wel herleiden, alleen mijn schoonzus niet of ze moet 'symbool' staan voor mijn overleden zwager.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijd om even afstand van FOK! te nemen als je er al over droomt
Precies, pas na 21 september kan er over gezeurd wordenquote:
Ik ga een regendans voor je doen, dat de warmte maar weer snel wegtrektquote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo jammer in de winter zijn de dagen vaak al zo sober en donker, en dan moet je in de zomer de boel dichtgooien om de zon en de warmte buiten te houden
Ik zoek nooit naar een verklaring van dromen eigenlijkquote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echt, neem soms te veel hooi op mijn vork maar het is eigenlijk wel rustig nu. Kan alles wel herleiden, alleen mijn schoonzus niet of ze moet 'symbool' staan voor mijn overleden zwager.
Regen hoeft nu ook weer niet, beetje koeler en minder zon ben ik al tevreden mee en dan mag het in de nachten giga veel regenenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik ga een regendans voor je doen, dat de warmte maar weer snel wegtrekt
Dus je kan gegeten wordenquote:
Hier ookquote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou tegen de klok van 21.15 begint het in huis al te schemeren hoor
Voor een paar weken geleden was het nog licht als ik naar bed ging
Dat zijn de mooie dagen
Misschien helpt een boswandelingquote:
Dat gaat vanzelf eigenlijk. Het zijn vaak snippets van de afgelopen periode.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zoek nooit naar een verklaring van dromen eigenlijk
Eerder kans op een zonnesteek. Maar dat zijn dezelfde verschijnselen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk geen griep onder de leden met dit warme weer
quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien helpt een boswandeling
yepquote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf eigenlijk. Het zijn vaak snippets van de afgelopen periode.
quote:
Jammer je zit te ver weg om een stukje te komen proevenquote:
Je hebt ook een hoop te verduren gehad de laatste maanden zo niet jarenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf eigenlijk. Het zijn vaak snippets van de afgelopen periode.
O dat is minder, kijk wel uit dat je niet zo lang in de zon bent.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Eerder kans op een zonnesteek. Maar dat zijn dezelfde verschijnselen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien helpt een boswandeling
Oh maar alleen mij vrouw mag mij proeven.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer je zit te ver weg om een stukje te komen proeven
Een stukje van je arm mag toch wel een beetje peper en zout er bijquote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Oh maar alleen mij vrouw mag mij proeven.
Helaas kan dat nietquote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een stukje van je arm mag toch wel een beetje peper en zout er bij
Ik ga een oneerbare dingen met een gelukkig getrouwde man doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |