"tweede decade van augustus"quote:
Ik zit binnen met de rolluiken dicht en airco aan Gamecube emulator games te spelen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:11 schreef INViCTuS het volgende:
Ik ga zo buiten zitten met een ijskoude Franziskaner of Erdinger voor m'n neus. Uiteraard niet in de volle zon. #Deleven
Luchtvochtigheid haalt hier momenteel amper de 20%. Het is dus wel heet, in de zon, maar verder niet van dat extreme zweet weer waarbij je helemaal gaar, goor en lamlendig wordt. Scheelt toch welquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zit binnen met de rolluiken dicht en airco aan Gamecube emulator games te spelen.
#Deleven
Zeker. Mooi weer om een terras op te zoekenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Luchtvochtigheid haalt hier momenteel amper de 20%. Het is dus wel heet, in de zon, maar verder niet van dat extreme zweet weer waarbij je helemaal gaar, goor en lamlendig wordt. Scheelt toch wel
Volgende week zal die wel hoog zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Luchtvochtigheid haalt hier momenteel amper de 20%. Het is dus wel heet, in de zon, maar verder niet van dat extreme zweet weer waarbij je helemaal gaar, goor en lamlendig wordt. Scheelt toch wel
Jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:27 schreef Bocaj het volgende:
Waarom zie je steeds maar weer verschil per website?
Bij Weerplaza en Buienradar zie wel eens 2 graden of meer verschil bij verwachtingen.
Je zou zeggen dat ze dezelfde data gebruiken?
Misschien andere software voor interpretatie?
Of werken er eigenwijze idioten?
Super Mario Sunshine?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zit binnen met de rolluiken dicht en airco aan Gamecube emulator games te spelen.
#Deleven
Uurtje Resident Evil (Remake) gedaanquote:
quote:Overigens was het in Westdorpe vrijdag nog warmer dan in De Bilt. In het Zeeuwse dorp werd een landelijk dagrecord van 37,3 graden gemeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |