Die was ook niet volledig. 93% / 97% noord-Holland - Limburgquote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was een volledige zonsverduistering en volgens mij ook veel eerder op de dag.
Die brilletjes kon je gewoon gratis krijgen overal. Geen scalperdpraktijken op marktplaats of lange rijen.
Ik dacht Duitsland.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Ging de vorige keer niet iedereen naar Normandïe. Dat het daar te doen was?
Omdat het rondom donkerder is, worden je pupillen groter, om meer licht binnen te laten.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:45 schreef Hyaenidae het volgende:
Dus die verduisterde zon is gevaarlijker om in te kijken dan naar de normale zon? Waarom is dit?
Bewijst maar weer eens dat je burgerlulletjes overal lekker voor kan maken mits de juiste marketing.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:45 schreef lbosse het volgende:
Die hele zonsverduistering interesseert me geen zak
Zelfs voor een corona spuitje.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:14 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens dat je burgerlulletjes overal lekker voor kan maken mits de juiste marketing.
Mooie woordspeling in deze context.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zelfs voor een corona spuitje.
Nope. Maar wel bijna.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:00 schreef Elan het volgende:
Dat was een volledige zonsverduistering
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |