Ik ben van de zuinige, ik wil de gratis haakpatronenquote:Op maandag 14 september 2026 18:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Begrijp ik ja
Wel jammer
Moet ik voor je zoeken?
Edit; op etsy iets gevonden wat erop lijkt.
Edit 2: slechte review. Even zoeken
Oh sorryquote:Op maandag 14 september 2026 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben van de zuinige, ik wil de gratis haakpatronen
Niks geen sorry, kan jij ook niet weten toch.quote:
Naja, ging er gemakzuchtig vanuitquote:Op maandag 14 september 2026 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niks geen sorry, kan jij ook niet weten toch.
Heb een keer een patroon gekocht, die vond ik zo leuk.
[ afbeelding ]Helaas Gyazo doet het niet meer
Ik durf ook niet echt goed meer hoor, als ik begin stop ik niet en dan weet ik dat er weer een zenuwklem zittenquote:Op maandag 14 september 2026 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, ging er gemakzuchtig vanuit
Zelf geef ik wel geld uit aan haakboeken, maar ik doe dan ook veel met zo'n boek
Als je niet zo'n haakdebiel als ik bent is het logisch om voor gratis patronen te gaan
ja, dat weet ikquote:Op maandag 14 september 2026 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik durf ook niet echt goed meer hoor, als ik begin stop ik niet en dan weet ik dat er weer een zenuwklem zitten
Deze was het die ik gekocht heb, dat is inmiddels ook al 10 jaar geleden dat ik die gemaakt heb.quote:
Die is zo schattigquote:Op maandag 14 september 2026 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze was het die ik gekocht heb, dat is inmiddels ook al 10 jaar geleden dat ik die gemaakt heb.
[ link | afbeelding ]
Ik heb het patroon van degene die gemaakt heb en hier posten terug gevonden in de grote haakdoosquote:Op maandag 14 september 2026 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die is zo schattig
Ik hoop dat je een rendiertje vindt die je pijnvrij kan maken. Of binnen acceptabele pijn iig.
Leuk! En fijn dat je lekker bezig bent geweestquote:Op dinsdag 15 september 2026 15:52 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren voor het eerst in lange tijd een uurtje zitten borduren. Het zijn kerstkaarten dus ik moet wel een beetje haast maken.
Vaak wel. Soms ook gehaakt of met strijkkralen. Of diamond painting.quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuk! En fijn dat je lekker bezig bent geweest
Jij borduurt toch elk jaar je kaarten? Dat vooroordeel heb ik
Super tof iig
Ah! Dan weet ik niet waar ik het vandaan gehaald hebquote:Op dinsdag 15 september 2026 16:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vaak wel. Soms ook gehaakt of met strijkkralen. Of diamond painting.
Ik denk dat de laatste 2 jaar inderdaad wel geborduurd waren, zo goed is mijn geheugen niet meerquote:Op dinsdag 15 september 2026 16:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah! Dan weet ik niet waar ik het vandaan gehaald heb
Wel leuk
Hahaha oke, dan komt het daardoorquote:Op dinsdag 15 september 2026 16:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk dat de laatste 2 jaar inderdaad wel geborduurd waren, zo goed is mijn geheugen niet meer
Hoe gaat het nu met jou?
Je hebt het flink voor je kiezen gekregenquote:Op dinsdag 15 september 2026 16:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha oke, dan komt het daardoor
Weer een stuk beter (weet niet of je het meegekregen hebt: gevallen, gebroken neus en hersenschudding) en ben best aan het herstellen. Met genoeg pauzes lukken mijn hobby´s weerVanaf donderdag weer clubjes en dingen oppakken
![]()
Dus niks te klagen, wachten tot ik weer naar huis kan
Ja... was even een pittige maand, maar ben weer gewoon positiefquote:Op dinsdag 15 september 2026 16:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je hebt het flink voor je kiezen gekregenfijn dat het alweer iets beter gaat.
Hopelijk kan je snel weer naar je eigen plekje, dat is toch het fijnste.
En ondertussen ook lekker een Huis Vol aan het bingen las ik? Ik ben nu aflevering 3 aan het kijken. Toch wel een van mijn guilty pleasures.quote:Op dinsdag 15 september 2026 16:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... was even een pittige maand, maar ben weer gewoon positief
Denk dat ik nog (anderhalf) maand hier zit
Ben gelukkig niet meer bang in dit huis.
Tot mijn grote schaamte moet ik bekennen alles gezien te hebben nu en lekker vol oordelen over iedereenquote:Op dinsdag 15 september 2026 19:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En ondertussen ook lekker een Huis Vol aan het bingen las ik? Ik ben nu aflevering 3 aan het kijken. Toch wel een van mijn guilty pleasures.
Zeker heerlijkquote:Op dinsdag 15 september 2026 19:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tot mijn grote schaamte moet ik bekennen alles gezien te hebben nu en lekker vol oordelen over iedereen(iedereen heeft een innerkreng, ik wel iig)
Het is zeke een pleasure, maar wel eentje zonder schuldgevoelensDat er zoveel seizoenen zijn zegt genoeg. Gewoon van genieten zonder schuld joh
Het is heerlijke televisie!
Jep! En ik ben nu zo blij om geen kinderen te hebbenquote:Op dinsdag 15 september 2026 19:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker heerlijk
Probleem is dat mijn innerkreng vaak naar buiten komt hahaha.
Tot nu toe heb ik echt medelijden met de kinderen van familie Blom.
Het nieuwe gezin lijkt wel erg leuk en normaal.
Ligt er aan hoeveel je er haken moetquote:Op dinsdag 15 september 2026 15:52 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren voor het eerst in lange tijd een uurtje zitten borduren. Het zijn kerstkaarten dus ik moet wel een beetje haast maken.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 18 september 2026 07:42 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen! Het wordt nu wel echt herfst.
Ik vind het heerlijk!quote:Op vrijdag 18 september 2026 07:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedemorgen
Jaaaa gezellig heDe ber zit in de maand
Ooooh puppy! Weet je al welke of ori๋nteren?quote:Op vrijdag 18 september 2026 07:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk!
We gaan vanmiddag een puppy kijken <3
Ja, we hebben wel echt 1 op het oog. Nu maar hopen dat die bij ons komt knuffelen vanmiddag.quote:Op vrijdag 18 september 2026 08:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh puppy! Weet je al welke of ori๋nteren?
Oooh wat leuk. Duim voor julliequote:Op vrijdag 18 september 2026 08:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, we hebben wel echt 1 op het oog. Nu maar hopen dat die bij ons komt knuffelen vanmiddag.![]()
Er zijn nog 2 reutjes beschikbaar in het nestje bij de fokker. Ben heel benieuwd!
American Stafford. Mijn vriend z'n favoriete ras. Zijn hond is overleden begin dit jaar en het kriebelt toch wel heel erg bij hem. Ik vind niet alle honden leuk, maar dit ras trekt mij qua karakter ook wel aan.quote:Op vrijdag 18 september 2026 08:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh wat leuk. Duim voor jullie
Ben benieuwd
Wat voor ras is het? (Moet dan wel even googlelen geen verstand van hondjes)
Oooh die honden ken ik wel ja.quote:Op vrijdag 18 september 2026 08:17 schreef Donna het volgende:
[..]
American Stafford. Mijn vriend z'n favoriete ras. Zijn hond is overleden begin dit jaar en het kriebelt toch wel heel erg bij hem. Ik vind niet alle honden leuk, maar dit ras trekt mij qua karakter ook wel aan.
We hadden vroeger zelf altijd Rottweilers, ook heel leuk.
Een stuk of 9 dus dat valt te overzienquote:Op donderdag 17 september 2026 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel je er haken moet
En je bent vroeg begonnenquote:Op zondag 20 september 2026 11:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een stuk of 9 dus dat valt te overzien
Liefquote:Op zondag 20 september 2026 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En je bent vroeg begonnen
Vertrouwen in jou
O dat is nog te doenquote:Op zondag 20 september 2026 11:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een stuk of 9 dus dat valt te overzien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |