Ik moet na de renovatie echt stoffen gaan aanschaffen voor de naaimachinequote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:13 schreef spellie38 het volgende:
Creatief wegsmelten is hier vooral mijn stofkast die langzaam uit elkaar valt. Ben bezig met een zomerproject met restjes, laatst nog wat leuks besteld bij spinnerij.nl voor de voering. Wie heeft er ook te veel halve meters liggen?
Naaien is ook lastigquote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:45 schreef Donna het volgende:
Naaien kan ik echt niet. Krijg dat niet in de vingers.
Dit topic gaat niet meer zo snel he. Ben er zelf ook maar weinig to be honest.
Oh dat is balenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:49 schreef Donna het volgende:
Jaaa is het ook. Heb eigenlijk helemaal nergens tijd voor. Zelfs met series loop ik bizar achter.
Ja, heb ik ook ooit eens gegeven en diegene vond het super leuk. Ik zou 8 doen en de personen naar hun lievelingskleuren vragen als ze zulke types zijn. Als ze wat meer van de matchy matchy showroom stijl zijn, dan zou ik creme of donkergroen doen denk ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even ook hier:
Even een paar vraagjes:
• zijn gehaakte onderzetters met een thee en wat lekkers een leuke housewarminggift?
• en hoeveel maken? Acht of twaalf? Voor als ze bezoek hebben. Gezin van vier
• ze hadden in de vorige woning veel donker groen en donker eroden tinten, zal ik daarvoor gaan of meer neutraal?
• Nog andere tips?
Edit:
• is het een leuker idee om aan ieder van dat gezin een lievelingskleur te benoemen en dan daar twee onderzetters mee te haken?
Dank je welquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook ooit eens gegeven en diegene vond het super leuk. Ik zou 8 doen en de personen naar hun lievelingskleuren vragen als ze zulke types zijn. Als ze wat meer van de matchy matchy showroom stijl zijn, dan zou ik creme of donkergroen doen denk ik.
Dit vind ik zo lief, dank je welquote:Op woensdag 19 augustus 2026 18:40 schreef Sarabi het volgende:
Ik kwam even een dikke knuffel geven aan CotSik vind het kamp hoe je je staande houdt met alles wat nu gaande is.
Hey Child, je zin in haken begint terug te komen bedoel je?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Ik haak
Eventjes maar
Alleen het begint weer terug te komen
Ja!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Child, je zin in haken begint terug te komen bedoel je?
Lekker toch doen waar je zin in hebt. Makkelijk moeilijk maakt niet uit toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja!
Moeilijke knutselen nog niet, maar na weken eindelijk weer iets iig
Maakt het ook nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch doen waar je zin in hebt. Makkelijk moeilijk maakt niet uit toch?
Hey Child, hoe is het, een beetje gewend aan je tijdelijke woning?quote:
Ja hoor. Kom iig weer een beetje tot mijn dingetje. Even een weekje vrij van alles en volgende week weer normaalquote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Child, hoe is het, een beetje gewend aan je tijdelijke woning?
Ha mooi zo, gelukkig maar. Even de tijd nemen om je draai te vinden.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja hoor. Kom iig weer een beetje tot mijn dingetje. Even een weekje vrij van alles en volgende week weer normaal
Hoe is het daar?
Oh sorry! Wist ik nietquote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha mooi zo, gelukkig maar. Even de tijd nemen om je draai te vinden.
Hier alles zijn gangetje, gisteren was ik jarig, goed verwend ondanks dat ik het niet vierde gisteren.
Toch 4 mooie bossen bloemen gehad en een gebaksdoos vol met truffels en een lekker chanel 5 eau de parfum
Dank je 😘 Hoef je geen sorry voor te zeggen. Kan je toch ook niet wetenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh sorry! Wist ik niet
Van harte gefeliciteerd
Wat ben je lekker verwend zeg, heb je helemaal verdiend, bent een mooi mens
Hopelijk wordt dit een goed jaar voor jou
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je 😘 Hoef je geen sorry voor te zeggen. Kan je toch ook niet weten
Wat ontzettend gaaf en origineelquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:26 schreef Patapon het volgende:
Nog gefeliciteerd Dotteke. Ik was de 24ste jarig.
Aan iets nieuws begonnen....pokemon kaarten borduren.
[ afbeelding ]
Thnx, jij ook gefeliciteerdquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 12:26 schreef Patapon het volgende:
Nog gefeliciteerd Dotteke. Ik was de 24ste jarig.
Aan iets nieuws begonnen....pokemon kaarten borduren.
[ afbeelding ]
Klinkt alsof dat een fijne avond gaat wordenquote:Op vrijdag 11 september 2026 16:11 schreef drakin het volgende:
Ik heb 1 crea avond gepland staan in oktober. Haken en of breien. Kijken of ik er iets van bak. En als het niet lukt ga ik wel punniken
Mijn vorige pogingen breien en haken kan ik op 1 hand tellen en zijn allemaal mislukte projecten.quote:Op vrijdag 11 september 2026 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt alsof dat een fijne avond gaat worden
Ben benieuwd wat je gaat maken
Ieder beestje zijn eigen feestje toch!quote:Op vrijdag 11 september 2026 18:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn vorige pogingen breien en haken kan ik op 1 hand tellen en zijn allemaal mislukte projecten.
Ik heb wel eens iets op een breiring gemaakt, dat was wel mooi geworden. Of gepunnikt.
Tot nu toe 2 sjaals, een kol en een muts gemaakt en met punniken een tasje.quote:Op vrijdag 11 september 2026 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ieder beestje zijn eigen feestje toch!
Hier net andersom. Haken gaat prima, breien oké, maar met die loomdingen kan ik niks. Om één of andere reden faal ik ermee.
Er bestaan ook loomramen voor sokken he!
Wat maak je ermee?
Ik zat al te zoeken we hadden hier ooit een topic over.quote:
Ja klopt daar had ik een topic over gemaaktquote:Op zaterdag 12 september 2026 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat al te zoeken we hadden hier ooit een topic over.
Maar ik kan het niet meer terug vinden. Alles lijkt hier te verdwijnen
Oooh wat fijn dat je gaat proberen te hakenquote:Op maandag 14 september 2026 16:52 schreef Dotteke het volgende:
Wil weer eens iets gaan haken, had ooit een rudolfje gehaakt voor de Kerst en mijn dochter probeert hem ieder jaar mee te 'jatten' dus dacht ga hem wel haken voor haar.
Ik heb zo veel katoen liggen echt voor een kapitaal en dan net niet die kleur gggrrr zo jammer
Als je nooit meer haakt dan is het wel teveel want zonde van het geldquote:Op maandag 14 september 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh wat fijn dat je gaat proberen te haken
Genoeg garens hebben bestaat niet
Deel je een foto als hij klaar is?
Deze heb ik een paar jaar geleden gemaakt, moet ook eerst zien of ik het patroon nog terug kan vinden op internetquote:Op maandag 14 september 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh wat fijn dat je gaat proberen te haken
Genoeg garens hebben bestaat niet
Deel je een foto als hij klaar is?
Touchequote:Op maandag 14 september 2026 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je nooit meer haakt dan is het wel teveel want zonde van het geld
Ja ik ga hem delen, moet eerst zien of hier nog een zaak zit waar je garen kan kopen.
Wat een schatje!quote:Op maandag 14 september 2026 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze heb ik een paar jaar geleden gemaakt, moet ook eerst zien of ik het patroon nog terug kan vinden op internet
[ link | afbeelding ]
Kan het patroon niet meer vinden. Zal eens in mijn grote doos kijken van de weekquote:Op maandag 14 september 2026 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Touche
Maar je kan het toch doorverkopen?
Doe ik soms ook met dingen die ik niet meer gebruik
[..]
Wat een schatje!
Begrijp ik jaquote:Op maandag 14 september 2026 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan het patroon niet meer vinden. Zal eens in mijn grote doos kijken van de week
Zoek ook een patroon van een Chihuahua maar die ik gevonden heb vind ik niet echt lijken
En een gnoom, maar kan alleen kleintjes vinden.
Ik ben nooit zo zoekheld op internet, heb er het geduld niet voor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |