abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221556773
Een nieuw topic *O*
pi_221556787
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 16:54 schreef Sarabi het volgende:
Een nieuw topic *O*
Jaaaaa we kunnen het wel ;) *O*
pi_221560000
Creatief wegsmelten is hier vooral mijn stofkast die langzaam uit elkaar valt. Ben bezig met een zomerproject met restjes, laatst nog wat leuks besteld bij spinnerij.nl voor de voering. Wie heeft er ook te veel halve meters liggen?
pi_221560002
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 08:13 schreef spellie38 het volgende:
Creatief wegsmelten is hier vooral mijn stofkast die langzaam uit elkaar valt. Ben bezig met een zomerproject met restjes, laatst nog wat leuks besteld bij spinnerij.nl voor de voering. Wie heeft er ook te veel halve meters liggen?
Ik moet na de renovatie echt stoffen gaan aanschaffen voor de naaimachine :Y Dus geen halve meters hier, helaas. Naaien is een beetje een erg dure hobby voor mijn doen
  Moderator / Colorchick donderdag 13 augustus 2026 @ 08:45:11 #6
382129 crew  Donna
pi_221560086
Naaien kan ik echt niet. Krijg dat niet in de vingers.

Dit topic gaat niet meer zo snel he. Ben er zelf ook maar weinig to be honest.
pi_221560103
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 08:45 schreef Donna het volgende:
Naaien kan ik echt niet. Krijg dat niet in de vingers.

Dit topic gaat niet meer zo snel he. Ben er zelf ook maar weinig to be honest.
Naaien is ook lastig :Y

Ja... dat is heel jammer...
  Moderator / Colorchick donderdag 13 augustus 2026 @ 08:49:37 #8
382129 crew  Donna
pi_221560109
Jaaa is het ook. Heb eigenlijk helemaal nergens tijd voor. Zelfs met series loop ik bizar achter.
pi_221560123
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 08:49 schreef Donna het volgende:
Jaaa is het ook. Heb eigenlijk helemaal nergens tijd voor. Zelfs met series loop ik bizar achter.
Oh dat is balen -O-

Hier ook te druk om te kunnen ontspannen :Y

Frustrerend is dat ja
pi_221597139
Het is weer creatief-weer!
Donderdag in de wisselwoning en dan weer druk knutselen :Y
Kan niet wachten
Ook super die regen :Y Hopelijk hebben we nu echt al het overdreven weer gehad. Al zou ik graag ook nog wel een dagje noodweer :+
pi_221598887
Even ook hier:

Even een paar vraagjes:

• zijn gehaakte onderzetters met een thee en wat lekkers een leuke housewarminggift?
• en hoeveel maken? Acht of twaalf? Voor als ze bezoek hebben. Gezin van vier
• ze hadden in de vorige woning veel donker groen en donker eroden tinten, zal ik daarvoor gaan of meer neutraal?
• Nog andere tips?

Edit:
• is het een leuker idee om aan ieder van dat gezin een lievelingskleur te benoemen en dan daar twee onderzetters mee te haken?
  Moderator / Colorchick dinsdag 18 augustus 2026 @ 09:34:57 #12
382129 crew  Donna
pi_221598930
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even ook hier:

Even een paar vraagjes:

• zijn gehaakte onderzetters met een thee en wat lekkers een leuke housewarminggift?
• en hoeveel maken? Acht of twaalf? Voor als ze bezoek hebben. Gezin van vier
• ze hadden in de vorige woning veel donker groen en donker eroden tinten, zal ik daarvoor gaan of meer neutraal?
• Nog andere tips?

Edit:
• is het een leuker idee om aan ieder van dat gezin een lievelingskleur te benoemen en dan daar twee onderzetters mee te haken?
Ja, heb ik ook ooit eens gegeven en diegene vond het super leuk. Ik zou 8 doen en de personen naar hun lievelingskleuren vragen als ze zulke types zijn. Als ze wat meer van de matchy matchy showroom stijl zijn, dan zou ik creme of donkergroen doen denk ik.
pi_221598964
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 09:34 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja, heb ik ook ooit eens gegeven en diegene vond het super leuk. Ik zou 8 doen en de personen naar hun lievelingskleuren vragen als ze zulke types zijn. Als ze wat meer van de matchy matchy showroom stijl zijn, dan zou ik creme of donkergroen doen denk ik.
Dank je wel O+
Ik denk dat ze het wel leuk vinden ja :Y en het zijn van die mensen die absoluut niet materialistisch zijn en alles wat ze nodig hebben al hebben.
Plus dat dit persoonlijk is. Vandaar deze keuze :Y

Crème twijfel ik over. Dat is toch wel vlekgevoelig. Groen is denk ik wel het mooiste... Of van die garen die uit meerdere tinten bestaan. Beetje speels
En je hebt wel gelijk over kleuren op aanvraag... Dat is nogal CotS en ze zijn geen matchy showroom-types, maar ze zijn minder "wild" dan ik
pi_221608786
Ik kwam even een dikke knuffel geven aan CotS :* ik vind het kamp hoe je je staande houdt met alles wat nu gaande is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')