Hier in het zuiden zagen we geen hand voor ogen. Pikkedonker!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:20 schreef R-woud93 het volgende:
Het was hier in het noorden wel iets donkerder geworden, maar valt mij toch tegen
In het Noorden is het altijd donker.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:20 schreef R-woud93 het volgende:
Het was hier in het noorden wel iets donkerder geworden, maar valt mij toch tegen
Doe niet zo raarquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
In het Noorden is het altijd donker.
Weet niet in welk zuiden jij zit maar hier amper verschilquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hier in het zuiden zagen we geen hand voor ogen. Pikkedonker!
Ik ben een Noorderling dus ik weet er alles van.quote:
Akkoordquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ben een Noorderling dus ik weet er alles van.
Ik heb er mijn duistere karakter aan te dachten.
Zonde zeg! Probeer te genieten daar!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:24 schreef Nattekat het volgende:
Bewolkt geweest
Desondanks prachtig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier gaat zeker nog eens een herkansing komen.
Dat zekers, maar al met al valt het wel mee hier in het noorden. Zuiden zal nog wel beter te zien zijn.quote:
RTL is sowieso af.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:19 schreef Caland het volgende:
Leuk diepte interview op RTL
Heb je iets speciaals met de zon?
Aaw das jammerquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:24 schreef Nattekat het volgende:
Bewolkt geweest
Desondanks prachtig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier gaat zeker nog eens een herkansing komen.
We gaan weer over tot de orde van de dag.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:27 schreef Zorro het volgende:
Nou ff buiten geweest.
Poe poe. Je ziet door je bril een oranje boogje. Dat was het wel.
En donker werd het ook niet. Zie je wel hoe tyfusfel die zon is, om met zo'n reepje nog zoveel licht geven.
Lekker met het kuddevolk mee, 'heb jij al een eclipsbril?"quote:
Het feit dat ik me al helemaal ingesteld had op zware bewolking en het toch nog redelijk is geweest maakt wel een hoop goed gelukkig. Echt tot het allerlaatste moment gewacht met definitief de locatie kiezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |