O ja!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:31 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Die was sowieso geniaal. Ik heb ze nog ergens op DVD. Prachtig getroffen tijdsbeeld. Mogelijk nog steeds een aanrader.
Dankzij GodGod.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:37 schreef Viesdik het volgende:
wel zieke shit.. dat de afstand tussen aarde en maan t.o.v. maan en zon dusdanig perfect is, dat het de zon verduistert. Daar heb ik nooit bij stil gestaan. Als de maan verder van de aarde staat, dan zou je dus altijd een randje van de zon zien. Staat de maan dichter bij de aarde, dan zou de zon veel langer verduistert zijn.
Er gaat een moment komen waarop een totale verduistering niet meer mogelijk is omdat de maan steeds verder van ons af komt te staan, bijzonder om daar over na te denkenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:37 schreef Viesdik het volgende:
wel zieke shit.. dat de afstand tussen aarde en maan t.o.v. van maan en zon dusdanig perfect is, dat het de zon verduistert. Daar heb ik nooit bij stil gestaan. Als de maan verder van de aarde staat, dan zou je dus altijd een randje van de zon zien. Staat de maan dichter bij de aarde, dan zou de zon veel langer verduistert zijn.
In 1715 was er ook een volledige zonsverduistering in Nederland!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:38 schreef Momo het volgende:
7 oktober 2135 is er een volledige zonsverduistering in Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet het direct in mijn agenda. Morgen even vrij vragen op werk.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:38 schreef Momo het volgende:
7 oktober 2135 is er een volledige zonsverduistering in Nederland
De Super Cup.quote:
Die herinner ik me nog.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:39 schreef Momo het volgende:
[..]
In 1715 was er ook een volledige zonsverduistering in Nederland!
Dan zoeken ze het maar uit en kijken we Johnny de Mol maarquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ziggo Free zendt het niet eens uit. Soms moet je er een account voor aamaken. Mooi niet.
Als dat geen orgie wordt vanavond.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Het was awesome! Mensen gingen juichen, er was vuurwerk achteraf, we gaan nu aan de champagne.
Daarna rellen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Het was awesome! Mensen gingen juichen, er was vuurwerk achteraf, we gaan nu aan de champagne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |