Jij bent duidelijk nog nooit in Surhuisterveen geweest.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:21 schreef RotatoR het volgende:
Je zult maar in een of ander pittoresk Fries dorpje wonen en er wordt vervolgens een buslading alleenstaande mannen uit de 3e wereld bij je in de achtertuin gedumpt.
Daar is geen woord Fries aan :pquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:39 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Opzouten met gelukszoekers en grenzen dicht, het volk laat keer op keer weten dat ze het zat zijn.
Neu, het is vooral de standaard stormfrontretoriek door hier inmiddels bon ton isquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Daar is geen woord Fries aan :p
En daarnaast hebben we de andere kant he. Die ongebrijdelde immigratie als een groter goed ziet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Neu, het is vooral de standaard stormfrontretoriek door hier inmiddels bon ton is
Opwrotte mei geloksikers en grinzen ticht, it folk lit kear op kear witte dat se it sêd binne.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Daar is geen woord Fries aan :p
Hoe pittoresk wil je het hebben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:53 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit in Surhuisterveen geweest.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah ja die gigantische groep Nederlanders die een enorme influx van migranten uit Afrika als een fantastisch iets zien. Waar zie je die precies?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
En daarnaast hebben we de andere kant he. Die ongebrijdelde immigratie als een groter goed ziet.
Als zeer misleide mensen die een vals narratief als zoete koek slikken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah ja die gigantische groep Nederlanders die een enorme influx van migranten uit Afrika als een fantastisch iets zien. Waar zie je die precies?
In Apeldoorn al zingend.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah ja die gigantische groep Nederlanders die een enorme influx van migranten uit Afrika als een fantastisch iets zien. Waar zie je die precies?
1920 belde, ze willen hun foto terug.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:06 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Hoe pittoresk wil je het hebben.
[ afbeelding ]
Ja het soort mensen dat blijft miepen over "Apeldoorn" zeg maar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Als zeer misleide mensen die een vals narratief als zoete koek slikken?
Ik ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik moet het doen met een goedkoop douchegordijn (nou ja, niet hét doen met een douchegordijn, dat zou een beetje raar zijn).
Ik wou dat ik een klapperend (de klapperrrrrrrrrrrr van de week) douchedeurtje had.
Samen douchen om het leed te verzachten?quote:
Tuurlijk.quote:
O ja? Is dat wel zo?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ongeoorloofd roadblocks opwerpen mag nu eenmaal niet. Dus dan handhaven ze.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Samen douchen om het leed te verzachten?
Hangt er van af. Als je een progressief bent met paars en roze haar mag het wel, ben je conservatief en wil je minder immigratie mag het niet. Ordnung muss sein enzoquote:
De reden dat ze wel of niet verhuizen zou er niet toe moeten doen, er waren blijkbaar verbouwingen nodig zoals we lezen in de publicatie van DvhN. Dit praat geenszins de zeer intimiderende en illegale actie van deze daders toe.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:42 schreef Lenny77 het volgende:
Wacht.. douchedeurtjes zijn te luid en daarom verhuis je??
![]()
Decadent
Leuk man, mensen naar de klote helpenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:11 schreef Rozevla het volgende:
Ik kijk echt uit naar een burgeroorlog.
Kijk er naar uit, soort van Purgequote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:16 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Leuk man, mensen naar de klote helpen
nah. ik denk dat er betere opties zijn. (hopelijk)quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kijk er naar uit, soort van Purge
Richting alles wat crimineel en niet-Nederlands is, prima!quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:16 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Leuk man, mensen naar de klote helpen
nou als we dan toch mogen kiezen pak alle criminelen mede.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:20 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Richting alles wat crimineel en niet-Nederlands is, prima!
En dan met een katapult zo over de grens van België katapulteren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:20 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Richting alles wat crimineel en niet-Nederlands is, prima!
Kunnen we geen grotere katapult bouwen en ze naar Frankrijk slingeren?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
En dan met een katapult zo over de grens van België katapulteren.
Brussel denkt het allemaal zo goed te weten, laat ze het daar maar oplossen.
Als het zo een stoffen gordijn is ipv plastic dan kan je de achterkant een beetje natspuiten en dan kleeft die tegen de wandenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:20 schreef Koortsdroom het volgende:
Nadeel van een douchegordijn is dat het naar je toe 'waait' wanneer je gaat douchen. Gordijn plakt tegen je benen.
En ik dacht slim te zijn door er wat gewichtjes aan te hangen. Valt het hele gordijn met stang naar beneden![]()
Misschien moet ik mezelf verwennen met een douchedeur.
1 bij 1 meter hierquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hangt van de grootte van de douche af
Maar dat geldt alleen voor de douchequote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar dat geldt alleen voor de douche
In Nieuwe Pekela komen wat douchedeuren vrij begreep ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:20 schreef Koortsdroom het volgende:
Nadeel van een douchegordijn is dat het naar je toe 'waait' wanneer je gaat douchen. Gordijn plakt tegen je benen.
En ik dacht slim te zijn door er wat gewichtjes aan te hangen. Valt het hele gordijn met stang naar beneden![]()
XR wordt ondanks al jouw leugens ook van de snelweg verwijderd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hangt er van af. Als je een progressief bent met paars en roze haar mag het wel, ben je conservatief en wil je minder immigratie mag het niet. Ordnung muss sein enzo
Toch worden de mensenrechten van de zwakkere mensen geschonden en dat gebeurt niet met de rechten van de mannen die rijk geboren zijn. Jij meet dus met twee maten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een humanitaire ramp zeg, mensen die van plan zijn om hier permanent te komen wonen mogen niet eens een beetje gescreend worden om te kijken of het of maar een klein beetje fatsoenlijke mensen zijn.
Als ik morgen ergens heen wil is de kans vrij groot dat ze ook eerst even rudimentair checken of ik niet ergens op een lijst sta neem ik aan.
Onmenselijk dat Nederland.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Bernoulli?wprov=sfla1quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:20 schreef Koortsdroom het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |