Of ze horen dat je al mag verhuizen richting een betere plek als je last hebt van je deur.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:45 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik hoop dat deze beelden ook de miljoenen bereiken die nu via social media te horen krijgen dat Nederland een paradijs is.
Hoe meer bewijs dat men hier helemaal niet op ze zit te wachten, hoe beter. Het mag schuren toch?
Ja, dat vrees ik ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:25 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Of ze horen dat je al mag verhuizen richting een betere plek als je last hebt van je deur.
Ach het is allemaal conjunctuur over 150 jaar migreren we terug naar Afrika.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat vrees ik ook.
Het is toch allemaal niet meer goed te praten als je dat soort dingen leest? Waar hebben we het allemaal over?.
Dit land is een grote comedy show helaas.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat vrees ik ook.
Het is toch allemaal niet meer goed te praten als je dat soort dingen leest? Waar hebben we het allemaal over?.
Met de huidige trend kan ik dan waarschijnlijk net met pensioenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ach het is allemaal conjunctuur over 150 jaar migreren we terug naar Afrika.
Misschien moeten die Afrikanen ergens in Afrika blijven wonen waar ze betaald roadblocks kunnen maken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:34 schreef Hexagon het volgende:
Misschien moeten die tokkies ergens in Afrika gaan wonen waar ze betaald roadblocks kunnen maken.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:34 schreef Hexagon het volgende:
Misschien moeten die tokkies ergens in Afrika gaan wonen waar ze betaald roadblocks kunnen maken.
Waarom voor iets werken als je hier gratis geld kan krijgen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien moeten die Afrikanen ergens in Afrika blijven wonen waar ze betaald roadblocks kunnen maken.
Dan hoeven onze Friezen niets te blokkeren, win fucking win.
Ja ok, maar wellicht weet hij meer over die voor mij onbekende roadblock-industrie in Afrika, weet ik het?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:38 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
[..]
Waarom voor iets werken als je hier gratis geld kan krijgen?
Gratis geld valt ook vies tegen. Ik stuur ze bekant liever de uitkering terwijl ze daar wonen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:38 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
[..]
Oprechte vraag, in welk jaar zijn we als Nederland begonnen met het uitdelen van free money/ voorang geven op de woningmarkt aan ''Vluchtelingen'' en dat ook gewoon jarenlang?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Gratis geld valt ook vies tegen. Ik stuur ze bekant liever de uitkering terwijl ze daar wonen.
Ze krijgen echter de noodzakelijke privacy niet, dat in tegenstelling tot de mannen die rijk geboren zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:38 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Als een bus. Alleen denk ik dat wij van mening verschillen, wie die uitzonderingen zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ohja, regeltjes zijn er natuurlijk alleen voor anderen.
Wat een humanitaire ramp zeg, mensen die van plan zijn om hier permanent te komen wonen mogen niet eens een beetje gescreend worden om te kijken of het of maar een klein beetje fatsoenlijke mensen zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:52 schreef torentje het volgende:
[..]
Ze krijgen echter de noodzakelijke privacy niet, dat in tegenstelling tot de mannen die rijk geboren zijn.
Nee hoor, Befehl ist befehlquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ohja, regeltjes zijn er natuurlijk alleen voor anderen.
Clickbaittitel. Ja de douchedeuren maakten kennelijk veel lawaai maar ze moesten (tijdelijk) verkassen omdat er verbouwd wordt. En die douchedeuren zullen bij de verbouwing ook best gefikst worden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:42 schreef Lenny77 het volgende:
Wacht.. douchedeurtjes zijn te luid en daarom verhuis je??
![]()
Decadent
Anders dan de krantenkop suggereert verhuizen ze niet omdat ze last hadden van het lawaai.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:25 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Of ze horen dat je al mag verhuizen richting een betere plek als je last hebt van je deur.
Ongeoorloofd roadblocks opwerpen mag nu eenmaal niet. Dus dan handhaven ze.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:02 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee hoor, Befehl ist befehl
Ja zeker, destijds ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ongeoorloofd roadblocks opwerpen mag nu eenmaal niet. Dus dan handhaven ze.
Ze dan uitschelden voor Gestapo zoals jij doet zou terecht een fikse boete opleveren boor het beledigen van een ambtenaar in functie.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een douchedeur![]()
Laat staan een klapperende
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |