jup die zijn het haasje. niks afvoeren naar een laPLace.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:06 schreef thedeedster het volgende:
Oh jee, dat wordt minstens een half jaar zitten. Onvoorwaardelijk.
Het is midden in de zomer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:10 schreef Filosoofert het volgende:
Hoeven die mensen niet te werken de volgende dag ofzo?
Nee man, uitkeringtrekkende tokkies.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:10 schreef Filosoofert het volgende:
https://www.waldnet.nl/wn(...)bij_nachtopvang.htmlquote:'Er is geen fysiek geweld gebruikt', zegt een woordvoerder van de gemeente Achtkarspelen. Ook zijn geen aanhoudingen verricht. Wel gooide een aanwezige een doosje met spijkers op de weg.
In de bus zaten 28 asielzoekers. De gemeente werd maandagavond rond 21.00 uur geïnformeerd dat de groep naar Surhuisterveen zou komen. De bus arriveerde uiteindelijk rond 02.00 uur. Normaal gesproken zouden de asielzoekers eerder komen, maar vanwege de onveilige situatie werd gewacht.
Ik mis nog wat vakjes uit de clichébingo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee man, uitkeringtrekkende tokkies.
https://www.waldnet.nl/nieuwsreacties.php?nid=84985
Onzin. Daar midden in de nacht staan te roepen tegen een bus en spijkers op de weg gooien getuigd niet van slimheid of wel?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:39 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik mis nog wat vakjes uit de clichébingo.
Dom rechts en laag opgeleid moet je beslist noemen als je wilt laten zien hoe goed je zelf bent.
Net zoals die xr-downies en antifa ruikeluiskindjes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee man, uitkeringtrekkende tokkies.
https://www.waldnet.nl/nieuwsreacties.php?nid=84985
Slapen op het gras in de zomer, slechte WiFi, klapperende deurtjes, onmenselijk 😱quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:42 schreef Lenny77 het volgende:
Wacht.. douchedeurtjes zijn te luid en daarom verhuis je??
![]()
Decadent
Zo creeer je natuurlijk meer draagkracht van het volk hequote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:42 schreef Lenny77 het volgende:
Wacht.. douchedeurtjes zijn te luid en daarom verhuis je??
![]()
Decadent
Ik heb niet eens een douchedeurquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zo creeer je natuurlijk meer draagkracht van het volk he
Douchedeuren zijn dan ook voor plebs/tokkies/asielzoekers.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een douchedeur![]()
Laat staan een klapperende
zoveel gevangenissen hebben we niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:51 schreef Mubassie het volgende:
Opdat alle bussen met asieltuig geblokkeerd gaan worden![]()
Fryslan
Wat zullen die ME'ers zelf denken eigenlijk, sta je daar Mohammed en Hassan te verdedigen.quote:
Asielzoekers niet, die hebben zo hun privilegesquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:10 schreef Filosoofert het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |