Jij opent liever topics dan de update te installeren?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:34 schreef r0binhood het volgende:
Ik snap niet dat de eerste 5 users die reageren zo weinig waarde hechten aan hun vrije tijd.
En jij gaat nooit een keer wat eerder naar huis? Of komt nooit een keer "morgen wat later want dit en dat"?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:34 schreef r0binhood het volgende:
Ik snap niet dat de eerste 5 users die reageren zo weinig waarde hechten aan hun vrije tijd.
Volgens mij is dit exact voorstel #1quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:34 schreef Gibson88 het volgende:
En op het eind van de dag is het te veel moeite om je werklaptop aan te laten, akkoord te gaan met de installatie en voila....Dat je hier serieus een topic voor opent
HAHAHAA HA-HAHAA HA HA HAAHHAAA!!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:58 schreef r0binhood het volgende:
De leidinggevenden sturen er op aan om dit in 'eigen tijd' te doen..
Nee natuurlijk niet. Wellicht dat hij denkt van wel, maar zo werkt dat niet. Althans niet bij mij. Ik had hem in zijn gezicht uitgelachen. Bij voorkeur ten overstaan van het hele team.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:58 schreef r0binhood het volgende:
Kan de werkgever mij verplichten om onbetaald (over)werk uit te voeren voor hem?
TS wou ook niet twee minuten langer blijven op 4 meiquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:05 schreef Basp1 het volgende:
Godsamme ik ben blij dat ik geen werkgever ben. Een keer je laptop open klappen en op oke drukken .![]()
Je hebt deze post toch wel in je eigen tijd gemaakt of stiekem ook onder werktijd?
Daar was ik het ook mee eens. Puur uit principe. Die 2 minuten boeit mij niet, maar als een werkgever denkt ook maar enige zeggenschap te hebben over mijn vrije tijd dan gaan mijn hakken in het zand.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:17 schreef maily het volgende:
[..]
TS wou ook niet twee minuten langer blijven op 4 mei
Ach, zo één. Daarom word ik dus ook geen partner.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:17 schreef maily het volgende:
[..]
TS wou ook niet twee minuten langer blijven op 4 mei
Precies, ik zou dit prima na werktijd willen doen (wel op een thuiswerkdag zodat ik lekker beneden aan het koken ben en boven die update draait) aangezien mijn werkgever ook flexibel is als ik bijvoorbeeld m'n auto naar de garage moet brengen ofzo. Als ik eens minder werk door dat soort privédingen hoef ik dat ook nooit op een ander moment in te halen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij gaat nooit een keer wat eerder naar huis? Of komt nooit een keer "morgen wat later want dit en dat"?
Ik ga me ook niet overdreven uitsloven na werktijd als het niet hoeft hoor, maar komop, dit soort geven en nemen dingen zijn redelijk normaal lijkt me.
DIng aanzetten, update instarten, hooguit 1 of 2 keer na een herstart opnieuw inloggen en klaar. Nou nou, onmenselijke taak idd.
Ja ok, het ligt natuurlijk ook een beetje aan de werksfeer en hoe ze met jouw afwijkingen van tijden/regels omgaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Precies, ik zou dit prima na werktijd willen doen (wel op een thuiswerkdag zodat ik lekker beneden aan het koken ben en boven die update draait) aangezien mijn werkgever ook flexibel is als ik bijvoorbeeld m'n auto naar de garage moet brengen ofzo. Als ik eens minder werk door dat soort privédingen hoef ik dat ook nooit op een ander moment in te halen.
Ooit gewerkt bij een bedrijf dat wel zo strak op de minuut keek en dat is echt vreselijk (en ook enorm onzinnig voor de gemiddelde kantoorbaan).
Ik zou het hierom echt niet op een conflict laten uitlopen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:20 schreef MaximumRush het volgende:
Ligt er aan hoe je werkgever in het algemeen is. Wanneer er op de minuten wordt gelet wanneer je shift begint en eindigt zou ik ook weigeren om dit thuis te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |