Ja dat sloeg nergens opquote:Op maandag 10 augustus 2026 23:06 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik vond die opmerking ook nergens op slaan. Zeker tegen zo'n Klaver zeg je eigenlijk dat de ze de vorige keren hebben gewonnen omdat Bol beter was en nu 3e zijn geworden omdat niemand er bovenuit stak, terwijl Klaver dat juist wel deed.
Jawel.quote:Op maandag 10 augustus 2026 23:08 schreef superniger het volgende:
Doet die ene Ivo geen commentaar meer bij Eurosport?
Maar nu juist niet.quote:
De ochtendsessie slaan we over?quote:
Ja. Die kaarten kunnen we niet betalenquote:
Die heeft de gemengde estafette toch nog nooit gelopen?quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, zeker met de 4x400m gemengd heb je gewoon een kans op goud. Ja Amerika, maar die winnen ook niet alles.
Edit: Al zal in LA de immer vervelende McLaughlin wel weer meedoen.
LAquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 10:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die heeft de gemengde estafette toch nog nooit gelopen?
En Bol loopt vandaag de series van de 800, daarom zal ze gisteren wel geskipt hebben. Als het programma in LA vergelijkbaar is, denk ik dat ze daar ook niet loopt en enkel de 4x400 bij de vrouwen doen
Oh, dat is wel kansloos dan jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:23 schreef franklop het volgende:
[..]
LA
Dag 1;
Heats 800m
Dag 2;
SF en F 4x400 mixed
Herkansingen 800m
Dag 3
800m SF
Dag 4
800m F
Dag 9
4x400 vrouwen SF
Dag 10
4x400 vrouwen F
De mixed is een no go met dit schema
4x400 kan ze eventueel beide rondes wel lopen
Yesquote:
13.05 uurquote:
Rolvink zat wel heel ver van z’n PR af, dat kan in de finale alleen maar beterquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:34 schreef TheVulture het volgende:
Rolvink en Emmanuelson als 11e en 12e door naar de discusfinale
Ik stel me eigenlijk persoonlijk ook nooit voor met alleen mijn achternaam.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze vond het zelf een stuk beter klinken dan “ik ben Bol”
Ik ben Bol, Femke Bol.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stel me eigenlijk persoonlijk ook nooit voor met alleen mijn achternaam.
Alleen ziet het er ook zo uit in een eindsprint achter Hodgkinson aan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:16 schreef kilon het volgende:
Prima. Zag er erg gemakkelijk uit, precies wat je wil in een toernooi.
Ook leuk om te zien hoe ze daarachter hard aan het sprinten waren en niet dichterbij kwamen.
Werro is op het moment stuk beter dan Hodgkinson.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:43 schreef golfer het volgende:
Femke had op de 400 meter vlak en op de 400 meter horden vrijwel altijd last van de plaageest McLaughlin en nu krijgt ze op de 800 meter weer een nieuwe plaaggeest in de vorm van Hodgkinson.
Nou dat 'vrijwel altijd' kan je weglaten, meeste keren was McLaughlin er niet. Sowieso Europees gezien nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:43 schreef golfer het volgende:
Femke had op de 400 meter vlak en op de 400 meter horden vrijwel altijd last van de plaageest McLaughlin en nu krijgt ze op de 800 meter weer een nieuwe plaaggeest in de vorm van Hodgkinson.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |