abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221531178
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2026 09:02 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
De tekst midden in beeld verpest het. Zie hieronder een tweet 'm dezelfde beelden maar zonder die tekst.

[ x ]

Gery probeert de positie van Kaisa in te nemen he. Dat weten we zelfs met 100% zekerheid aangezien Gery al die tijd ervoor op kop van het peleton aan het schroeien was.

Boom geeft ook gewoon aan dat dit vooraf besproken is en met 'dit' heeft hij het niet over een rijder van een ander team die aan de buitenkant van een specifieke bocht iemand gaat inhalen
Er wordt hier wel te makkelijk voorbij gegaan aan het feit dat het gewoon een bewuste actie was ja. Dat zie je in het peloton vrijwel nooit, behalve in een sprint als de leadoit bewust anderen hindert bij het terugzakken. En dan wordt er hier ook iets van gezegd.

Plus dat nu enkel over deze actie wordt gesproken en niet over hoe sterk Vollering was. Dat wil je toch ook niet als FDJ
pi_221531190
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2026 09:06 schreef heywoodu het volgende:
Nou ja, waar de schuld (als die überhaupt bestaat) dan ook ligt, vandaag maar gewoon hopen dat Niewiadoma met de benen kan antwoorden :Y

Ik verwacht het niet, maar een mens mag hopen :+
Heb eerder het vermoeden dat Vollering juist wil laten zien dat ze hier echt wel de sterkste in koers is en nogmaals probeert te winnen

En FDJ is qua sterkte nogal wisselend deze Tour, als ze wat minder zijn, is bijvoorbeeld Reusser ook niet kansloos als ze alles of niets speelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marcoss op 09-08-2026 13:07:29 ]
pi_221531323
Vandaag wordt wel oorlog neem ik aan, gelijk klimmen en het gaat nooit meer stil vallen, hier kan met minuten worden gesmeten.
Jack does it in real time...
pi_221531957
Hopelijk een leuke etappe vandaag, parcours leent zich er voor.

Verder een prima mogelijkheid om het totáál niet toeristische Ézé wat meer in de spotlights te zetten.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_221532402
Op dit parcours lijkt me Vollering simpelweg de sterkste en weet niet of er nu zo veel tactische mogelijkheden zijn voor de concurrenten om de boel op zijn kop te zetten.

Zal wel bij een paar aanvallen blijven die gemakkelijk gecounterd worden, vrees ik. Of er moet iets freaky gebeuren.
  zondag 9 augustus 2026 @ 11:23:37 #206
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221532451
Hopelijk gaat iemand uit de top 10 nog een alles of niks poging doen. Dan kan het nog leuk worden.
pi_221533172
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 23:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Tien keer gekeken, ik zie nog niet wat er nou zogenaamd zou gebeuren ;(
Niks bijzonders.
Gewoon niet zo bijster slim gereden door Kasia.
Dat is alles.
Nergens staat geschreven dat Gery aan de kant behoort te gaan.

twitter

Ik begrijp dat Roxane Knetemann inmiddels ook haar duit in het zakje heeft gedaan en Niewiadoma gelijk geeft & FdJ van onsportief gedrag beticht.
De dochter van Gerrie, die zich afzette (letterlijk) tegen motards, auto's en andere renners. En die verbale beloften deed die hij doodleuk weer brak. En heel Nederland lachte zich een kriek.

Het kan verkeren.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator zondag 9 augustus 2026 @ 12:44:11 #208
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221533794
twitter

:D
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 9 augustus 2026 @ 12:45:52 #209
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221533808
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 12:00 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Niks bijzonders.
Gewoon niet zo bijster slim gereden door Kasia.
Dat is alles.
Nergens staat geschreven dat Gery aan de kant behoort te gaan.

[ x ]

Ik begrijp dat Roxane Knetemann inmiddels ook haar duit in het zakje heeft gedaan en Niewiadoma gelijk geeft & FdJ van onsportief gedrag beticht.
De dochter van Gerrie, die zich afzette (letterlijk) tegen motards, auto's en andere renners. En die verbale beloften deed die hij doodleuk weer brak. En heel Nederland lachte zich een kriek.

Het kan verkeren.
Rox is wel de laatste waar we naar moeten luisteren
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_221533829
Er gebeurt echt bijzonder weinig hier...

Ik hoop wel dat Kasia zich helemaal vol met coke heeft gestopt vannacht en demarreert vanuit de start
Jack does it in real time...
pi_221533854
Bakpoeder Marlen gaat de 3e plek proberen te behouden. Dus daar verwacht ik ook geen alles of niets aanval van.
pi_221533920
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 09:37 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Er wordt hier wel te makkelijk voorbij gegaan aan het feit dat het gewoon een bewuste actie was ja. Dat zie je in het peloton vrijwel nooit, behalve in een sprint als de leadoit bewust anderen hindert bij het terugzakken. En dan wordt er hier ook iets van gezegd.

Plus dat nu enkel over deze actie wordt gesproken en niet over hoe sterk Vollering was. Dat wil je toch ook niet als FDJ
Het verschil met een gevaarlijk terugzakkende lead out en Gery die het wiel van Vollering heeft en dat niet opgeeft in een cruciale bocht is dat het ene niet mag en het andere wel.
pi_221533923
Ik heb het idee dat Mak 'Rida' Ridaouiz niet helemaal lekker in de wedstrijd zit.

https://x.com/MakRidaouiz/with_replies
pi_221533963
Laten we ook niet vergeten dat Niewiadoma een Tour gewonnen heeft doordat ze, toen ze hoorde dat Vollering op de grond lag, meteen naar de auto belde om de ploeg volle bak te laten rijden.
pi_221534000
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 11:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk gaat iemand uit de top 10 nog een alles of niks poging doen. Dan kan het nog leuk worden.
Misschien kan UAE gebruik maken van hun sterkte in de breedte

;(
pi_221534005
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 12:58 schreef wimderon het volgende:
Ik heb het idee dat Mak 'Rida' Ridaouiz niet helemaal lekker in de wedstrijd zit.

:D
pi_221534053
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 13:10 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Misschien kan UAE gebruik maken van hun sterkte in de breedte

;(
Die gaan het zeker proberen. Longo Borghini maakt het echt niet uit of ze 4e of 8e wordt, die wil óf nog naar het podium óf de etappe. Het probleem is wel dat de etappe dusdanig kort is dat er weinig tijd is om bruggenhoofden voorsprong te laten pakken, en als je dan 'vroeg' gaat aanvallen ben je alsnog zo bij de finish zodat het (in dit geval Longo vs Reusser of Longo met een Yatesje) niet snel in de minuten zal lopen. Heb je ook nog eens een SD/Wiebes dat alles gaat doen om de tussensprint te pakken.

Vollering vs Niewiadoma is wel een ander verhaal natuurlijk, maar Niewiadoma gaat Vollering vrouw tegen vrouw echt niet kunnen lossen verwacht ik. Heeft Vollering alleen nog een paar ploeggenotes en een functionerende ploegleider nodig die tempo kunnen gaan rijden als er weer wat aansluit, zodat Vollering niet in de situatie komt dat ze zelf achter een profiterende Reusser aan moet rijden.
pi_221534100
quote:
Dit kan niet.

Blasi was ook genomineerd :')
pi_221534149
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 12:45 schreef Szura het volgende:

[..]
Rox is wel de laatste waar we naar moeten luisteren
Of 'we' iets wel of niet zouden 'moeten' doet hier volstrekt niet ter zake.
Dat mogen (niet: moeten) mensen zelf wel uitmaken.

Knetemann schrijft nu eenmaal voor het AD, ze maakt onderdeel uit van een wielerpodcast, ze wordt dus gelezen & beluisterd en doet een duit in het zakje.
Mijns inziens een duit die in dit geval weinig waarde heeft.
pi_221534154
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 13:04 schreef wimderon het volgende:
Laten we ook niet vergeten dat Niewiadoma een Tour gewonnen heeft doordat ze, toen ze hoorde dat Vollering op de grond lag, meteen naar de auto belde om de ploeg volle bak te laten rijden.
Precies; die dingen gebeuren in de koers.
Haar reactie gisteren was zwaar overdreven en een tikje hypocriet.
pi_221534167
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 13:37 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Precies; die dingen gebeuren in de koers.
Haar reactie gisteren was zwaar overdreven en een tikje hypocriet.
Zo raar is dat toch niet als je vol in de emotie zit en je het gevoel hebt dat je door die actie het geel kwijt bent?

Denk dat 99% van de sporters zo had gereageerd
pi_221534178
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 13:40 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Zo raar is dat toch niet als je vol in de emotie zit en je het gevoel hebt dat je door die actie het geel kwijt bent?

Denk dat 99% van de sporters zo had gereageerd
Bij mijn weten heeft ze haar woorden nog niet teruggetrokken.

En ze wordt in/met haar nogal zwaar aangezette reactie door heel wat wielervolgers gesteund.

[ Bericht 11% gewijzigd door Toby56 op 09-08-2026 13:48:05 ]
pi_221534194
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 13:42 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Bij mijn weten heeft ze haar woorden nog niet teruggetrokken.

En ze wordt in/met haar nogal zwaar aangezette reactie door heel wat wielervolgers gesteund.
Nee, maar lijkt me logisch dat ze haar woorden niet terug gaat trekken omdat ze dat gevoel nog steeds heeft.

Dus omdat ze in het verleden zelf heeft geprofiteerd van een onsportieve actie, mag ze nu niks zeggen van de (in haar ogen) onsportieve actie waardoor ze (mede) het geel verliest? Dat lijkt mij dan weer een zwaar aangezette reactie
pi_221534198
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 13:46 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Nee, maar lijkt me logisch dat ze haar woorden niet terug gaat trekken omdat ze dat gevoel nog steeds heeft.

Dus omdat ze in het verleden zelf heeft geprofiteerd van een onsportieve actie, mag ze nu niks zeggen van de (in haar ogen) onsportieve actie waardoor ze (mede) het geel verliest? Dat lijkt mij dan weer een zwaar aangezette reactie
Dat mag.
Alles mag.

Ik vind het alleen een tikje hypocriet.
Dat mag ook.

Kasia werd NIET bewust de (niet aanwezige) hekken ingereden. Er was GEEN poging om haar bewust uit de koers te rijden. Ze zat zelf op een niet zo logische plek in die bocht.
pi_221534212
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 13:47 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Dat mag.
Alles mag.

Dat mag ook.

Kasia werd NIET bewust de (niet aanwezige) hekken ingereden. Er was GEEN poging om haar bewust uit de koers te rijden. Ze zat zelf op een niet zo logische plek in die bocht.
Het was wel een bewuste actie van haar om Kasia nog flink dwars te zitten vlak voor dé aanval van Vollering, verder had ze geen reden om nog aan te zetten terwijl Kasia haar al voorbij was. Het was geen strafbare actie, maar sportief ook zeker niet.

Als je daar niks van mag vinden en achteraf niks over mag zeggen, vind ik dat weer hypocriet ;)
pi_221534216
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 13:50 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Het was wel een bewuste actie van haar om Kasia nog flink dwars te zitten vlak voor dé aanval van Vollering zou komen, verder had ze geen reden om nog aan te zetten terwijl Kasia haar al voorbij was.

Als je daar niks van mag vinden en achteraf niks over mag zeggen, vind ik dan weer hypocriet ;)
Je blijft volhouden dat ik blijkbaar vind dat ze daar niks van mag vinden en niks van mag zeggen.
Ik geef het op.
pi_221534225
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 13:51 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Je blijft volhouden dat ik blijkbaar vind dat ze daar niks van mag vinden en niks van mag zeggen.
Ik geef het op.
Met de woorden "haar reactie was zwaar overdreven" en "een tikje hypocriet" is dat wel mijn vertaling ja ;)

En prima verder
pi_221534227
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 13:53 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Met de woorden "haar reactie was zwaar overdreven" en "een tikje hypocriet" is dat wel mijn vertaling ja ;)

En prima verder
Dan weiger je dus de rest van mijn tekst te lezen.
Dat vind ik niet prima verder, maar het mag. Niemand gaat het je verbieden.
pi_221534548
quote:
Had natuurlijk Blasi moeten worden. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221534739
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 13:47 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Dat mag.
Alles mag.

Dat mag ook.

Nou, die actie van Gery was toch bewust? Het hele idee is was om bewust in de bocht te wisselen. Er was wel nog genoeg ruimte over wat ik zag na de bocht, maar tijdens de bocht leek er echt contact te zijn (zie https://indewaaier.substa(...)wWelcomeOnShare=true) . Dat er geen hekken aanwezig zijn is wat flauw, dat doet er niet toe (de hekken inrijden is ook een uitdrukking). Niemand claimt volgens mij ook dat het doel was om haar uit koers te rijden. Dat ze niet op een logische plek zat in de bocht is ook niet heel relevant. Ik denk niet genoeg gehinderd om te straffen, maar sportief is het niet.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221534747
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 12:58 schreef wimderon het volgende:

Is dit het schaduwaccount van L:ars Boom? Al is hij niet echt consistent (of juist wel) met zijn scheldpartij.
Album top 100 2024
pi_221535062
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 15:05 schreef Felagund het volgende:

[..]
Nou, die actie van Gery was toch bewust? Het hele idee is was om bewust in de bocht te wisselen. Er was wel nog genoeg ruimte over wat ik zag na de bocht, maar tijdens de bocht leek er echt contact te zijn (zie https://indewaaier.substa(...)wWelcomeOnShare=true) . Dat er geen hekken aanwezig zijn is wat flauw, dat doet er niet toe (de hekken inrijden is ook een uitdrukking). Niemand claimt volgens mij ook dat het doel was om haar uit koers te rijden. Dat ze niet op een logische plek zat in de bocht is ook niet heel relevant. Ik denk niet genoeg gehinderd om te straffen, maar sportief is het niet.
Maar dat is prima; we zijn het niet helemaal eens, maar het leek inderdaad op een voorbereide tactische zet, en Niewiadoma was er duidelijk niet goed op voorbereid. Ze zat sowieso niet op een goeie plek in die bocht. En dat is haar eigen verantwoordelijkheid. Misschien kan ze het als een leermoment beschouwen. Een mens is nooit te oud om te leren, zelfs een Tourwinnares niet.

Als iemand van ploeg A ontsnapt rijden zijn/haar ploegmaten ook rijders van andere ploegen in de weg om de achtervolging te frustreren. Dat levert wel eens vervelende situaties op, maar het is onderdeel van het wielrennen. En het plan van Boom is ook niet bepaald iets nieuws.

Verder sluit ik - zoals al eerder - aan bij wat hier al was gemeld: ook Kasia flikt wel eens wat of heeft wel eens wat geflikt waarbij je je kon afvragen: "is dat sportief?"

Ik vind het allemaal enorm meevallen, dat zogenaamd onsportieve gedrag van FdJ gisteren. Maar anderen mogen er anders over denken.
pi_221535072
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 15:05 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ze waren voor de bocht al gewisseld en Gery zat in het wiel van Vollering met Niewiadoma die daar vlak voor het ingaan van de bocht half naast komt. Ik zou juist zeggen dat dit juist op sportieve gronden tactisch slim bedacht en uitgevoerd is. Er is in ieder geval geen regel overtreden, buiten misschien een ongeschreven.
pi_221535188
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 14:32 schreef Felagund het volgende:

[..]
Had natuurlijk Blasi moeten worden. :D
Gery! , dat durfde de organisatie na gisteren niet meer aan. Daarom hebben ze Labous gekozen voor de publiekstemming
pi_221535511
Demi deelt uit.
pi_221535517
Doe nou niet Demi.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221535519
Er was één stijl muurtje voor de finish gisteren. Toch was het volgens flopannalist Tom Dumoulin een verassend moment.
The owls are not what they seem
pi_221535520
TETTEN
#superniger2020
pi_221535525
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2026 15:58 schreef DiegoFuser het volgende:
Er was één stijl muurtje voor de finish gisteren. Toch was het volgens flopannalist Tom Dumoulin een verassend moment.
Vooraf was niet verwacht dat gisteren verschillen zouden ontstaan tussen klassementsrenners, dus in dat opzicht was het verrassend, maar gezien de manier van koers van FDJ in de aanloop kun je niet zeggen dat het onverwacht kwam inderdaad
pi_221535534
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 16:00 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Vooraf was niet verwacht dat gisteren verschillen zouden ontstaan tussen klassementsrenners, dus in dat opzicht was het verrassend, maar gezien de manier van koers van FDJ in de aanloop kun je niet zeggen dat het onverwacht kwam inderdaad
Ik vond het gezien de stand in het klassement niet meer dan logisch dat dit zou gebeuren.
pi_221535536
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2026 15:58 schreef superniger het volgende:
Doe nou niet Demi.
Ze heeft in dit geval groot gelijk. Haar ploeggenote wordt nu online door een klein deel boze mensen weggezet als het grote kwaad om niks, terwijl Niewiadoma twee jaar geleden nog veel duidelijker schijt had aan ongeschreven regels.
pi_221535541
Haha geen enkele expert gaat voor Demi vandaag _O-
pi_221535552
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 16:01 schreef wimderon het volgende:

[..]
Ze heeft in dit geval groot gelijk. Haar ploeggenote wordt nu online door een klein deel boze mensen weggezet als het grote kwaad om niks, terwijl Niewiadoma twee jaar geleden nog veel duidelijker schijt had aan ongeschreven regels.
Voor Gery is het uiteindelijk ook een leermoment.
Leren omgaan met de (bull)shit online.
Zonder zich er op de fiets door te laten afleiden.
Het hoort er tegenwoordig helaas bij.
pi_221535557
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 16:01 schreef wimderon het volgende:

[..]
Demi verloor 2 jaar geleden omdat haar eigen ploeg een hekel aan Demi had.
#superniger2020
pi_221535558
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 16:01 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Ik vond het gezien de stand in het klassement niet meer dan logisch dat dit zou gebeuren.
Ja, dat wel, verrassing zat hem er in dat er verschil gemaakt werd tussen de klassementsrenners, die had je niet meteen aan zien komen.

Maar weet niet of Dumoulin dat dan bedoelde
pi_221535566
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 23:02 schreef Tommeke het volgende:
ELB begint trouwens een steeds vervelender rubriek te worden, met haar domme gesleur op kop om niks te hele tijd.
ELB mag toch gewoon een poging doen voor plek 3?
#superniger2020
pi_221535568
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2026 16:03 schreef superniger het volgende:

[..]
En Kasia verloor gisteren doordat Demi beter was.
pi_221535639
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2026 16:03 schreef superniger het volgende:

[..]
Ik ben gisteren in de supermarkt geweest.

Staat verder ook los van elkaar.
pi_221535640
Lorena 'Mads' Wiebes
pi_221535653
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 16:12 schreef wimderon het volgende:

[..]
Ik ben gisteren in de supermarkt geweest.

Staat verder ook los van elkaar.
Ik ook!

Zit nu op de zoute pepsels te kauwen.
Glaasje cola erbij.

Veel vitamientjes.
pi_221535654
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 16:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lorena 'Mads' Wiebes
Als Garcia en Wlodarczyk al gaan aanvallen worden het nog 7 lange kilometers naar de top.
  zondag 9 augustus 2026 @ 16:14:52 #252
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_221535660
Der is echt iets mis met Adegeest :D :D

Na gisteren nu weer de eerste die los gaat.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_221535666
Nou Reusser, ga d'r voor.
Volgens Van Dijk ben je mentaal niet zo sterk en heb je het al opgegeven.
  FOK!Fotograaf zondag 9 augustus 2026 @ 16:16:23 #254
842 Zorro
Z
pi_221535668
Reusser is mentaal heel sterk maar als het even tegenzit stort ze in.

Bedankt Ellen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221535673
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 16:14 schreef wdn het volgende:
Der is echt iets mis met Adegeest :D :D

Na gisteren nu weer de eerste die los gaat.
Die is dit jaar van FDJ naar Lidl gegaan om meer voor eigen kansen te rijden.

Mag volgend jaar aan de bak voor Kasia.
pi_221535678
Over FDJ gesproken: die zijn nogal paniekerig op alles aan het reageren.
pi_221535686
Dit wordt een slagveld.
  Moderator zondag 9 augustus 2026 @ 16:19:52 #258
pi_221535687
EF dat zonder reden iedere keer op kop aan het rijden is. :D

Kerrabol dadelijk weer lossen natuurlijk.
pi_221535690
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 16:19 schreef Remco het volgende:
Dit wordt een slagveld.
Ha, dat is het al bijna!

Het achterland van Nice... kuitenbrekerij.
pi_221535691
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 16:19 schreef Remco het volgende:
Dit wordt een slagveld.
Hebben ze de tijdslimiet al opgerekt? :o
pi_221535695
Nu al lossen. :')
#superniger2020
  zondag 9 augustus 2026 @ 16:21:17 #262
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221535700
Ach Franzi
  Moderator zondag 9 augustus 2026 @ 16:21:20 #263
pi_221535703
Ach, Franzi Politt.

Ze vallen als vliegen.
pi_221535705
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 15:35 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Gery! , dat durfde de organisatie na gisteren niet meer aan. Daarom hebben ze Labous gekozen voor de publiekstemming
De ironie is juist dat ze gisteren veel meer voor Vollering heeft gedaan.
Album top 100 2024
  zondag 9 augustus 2026 @ 16:21:41 #265
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_221535706
4km en het is nu al een zooitje achterin.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_221535710
Dit heb ik nog nooit bij de mannen gezien.
#superniger2020
pi_221535716
Barry heeft voor het eerst in jaren benen en gebruikt ze ook gelijk helemaal op deze Tour.
pi_221535721
Vollering heeft in dit kleine groepjes toch nog 3 knechten
pi_221535725
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2026 16:22 schreef superniger het volgende:
Dat er renners bij de start moeten lossen? Dat zie je toch vaak als het direct klimmen is, ook bij de mannen?
Album top 100 2024
pi_221535733
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2026 16:22 schreef superniger het volgende:
Landis in 2006 had dat ook wel. Gelijk een chaos na de start.
pi_221535750
Demi leest Kasia de les.
pi_221535751
FITTIE
#superniger2020
pi_221535752
Hier worden de financiële afspraken gemaakt :D
pi_221535757
Als dit maar geen knokken wordt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_221535758
Bitch fight, dit is ook echt typisch vrouwen.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_221535766
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 16:26 schreef Gremen het volgende:
"Sorry, ik versta geen Pools."
pi_221535769
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 16:26 schreef Gremen het volgende:
Er werd gepraat, misschien ging het wel over het weer!
Album top 100 2024
pi_221535784
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 16:27 schreef Felagund het volgende:

[..]
"Mooi is het hier, hè?"
"Gaat wel."
"Vond je het gisteren mooier?"
"Gaat wel."
  Moderator zondag 9 augustus 2026 @ 16:29:52 #279
pi_221535807
Een hoger tempo had gemogen.

Gelukkig nu een aanval van kopvrouw Dominika 'de kaak' Wlodarczyk.
pi_221535824
Mokerdikke Zoey vlamt met de eersten de col d’eze op.
pi_221535825
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 16:27 schreef Felagund het volgende:

[..]
Denk dat ze aan het praten waren over die geweldige juwelen- en parfumzaakjes in rijkeluisdorpje Ézé. *O*
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_221535844
Stelde Squiban zich gisteren aan?
Album top 100 2024
pi_221535850
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 16:31 schreef Salina het volgende:

[..]
Denk dat ze aan het praten waren over die geweldige juwelen- en parfumzaakjes in rijkeluisdorpje Ézé. *O*
Kasia: "leuke parfumzaakjes hebben ze hier, hè?"
Demi: "Gaat wel. Kruidvat is goed genoeg voor mij."
pi_221535854
Vooralsnog een goede situatie voor FDJ
pi_221535855
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 16:31 schreef Salina het volgende:

[..]
Of misschien vroeg Demi wat tips om te maken/bestellen als viering van een Touroverwinning?
Album top 100 2024
pi_221535873
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 16:32 schreef Felagund het volgende:
Stelde Squiban zich gisteren aan?
Adegeest was ook redelijk verbaasd over de kermende squiban
  Moderator zondag 9 augustus 2026 @ 16:36:41 #287
pi_221535882
Ach, Zoe.
  zondag 9 augustus 2026 @ 16:36:46 #288
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221535885
Ellen van Dijk zit ook in team Thijs / Rox :o
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  zondag 9 augustus 2026 @ 16:36:53 #289
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221535886
Vreemde valpartij
pi_221535887
Chute
pi_221535888
Man man man
#superniger2020
  Moderator zondag 9 augustus 2026 @ 16:37:01 #292
pi_221535890
Mooi remspoor achtergelaten.
  zondag 9 augustus 2026 @ 16:37:18 #293
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221535892
Vrouwen kunnen niet sturen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221535898
Heeft Kasia nu de hulp ingeschakeld van het hele peloton om ploeggenoten van Demi te hinderen?
Album top 100 2024
pi_221535907
Wiebes gaat het groen definitief veiligstellen.
  zondag 9 augustus 2026 @ 16:41:12 #296
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221535914
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 16:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wiebes gaat het groen definitief veiligstellen.
Twijfelt nog iemand daaraan dan
pi_221535926
Van Dijk lult uit haar nek.
"Eruit gebeukt", JC nog aan toe.
Heeft die überhaupt wel naar beelden gekeken?
pi_221535927
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 16:33 schreef Felagund het volgende:

[..]
Of misschien vroeg Demi wat tips om te maken/bestellen als viering van een Touroverwinning?
Of Demi vroeg aan Kasia hoe het straks voelt om met een paar seconden de Tour te winnen? Kasia heeft daar ervaring mee, tenslotte. :!
pi_221535929
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 16:41 schreef Szura het volgende:

[..]
In een scenario met een ontploffing op de eerste klim had Vollering het groen nog kunnen pakken.
pi_221535939
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 16:41 schreef Szura het volgende:

[..]
Gezien haar manier van rijden was ze er zelf nog niet zeker van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')