Ken die hele attractie niet, wie praat ons op FOK hier even bij?quote:Bezoeker verliest deel van vinger in waterattractie Walibi Holland
Even de handen buiten het bootje had ernstige gevolgen voor een bezoeker van pretpark Walibi Holland in Biddinghuizen. Een jonge man uit Duitsland raakte een deel van zijn vinger kwijt tijdens een rit in de waterattractie Crazy River.
Zijn vinger raakte woensdagavond bekneld tussen de boot en de vaargeul, meldt Omroep Flevoland vandaag. Al schreeuwend zou het slachtoffer de rit hebben afgemaakt. Het personeel merkte bij terugkomst van de jonge man wat er gebeurd was en sloot de attractie onmiddellijk.
Een ambulance kwam met spoed naar het attractiepark om het slachtoffer te behandelen. De vinger van de Duitser was tot aan het bot verdwenen.
Handen binnen bootje
De attractie was technisch in orde en ging gisterochtend weer open.
Walibi benadrukt dat bezoekers volgens de veiligheidsvoorschriften hun handen binnen het bootje moeten houden. Het attractiepark onderzoekt desondanks of er voldoende is gedaan om bezoekers op die regels te wijzen en of de veiligheidsvoorschriften zijn nageleefd.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 00:05 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Ken die hele attractie niet, wie praat ons op FOK hier even bij?
dat is ook niet een beetje buiten boord, dag is zowat een armlengte buitenboordquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 05:39 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vinger tussen bootje en baan is CHOP
Je moet wel capriolen uithalen om daar je vinger tussen bootje en vaargeul te krijgenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 05:39 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vinger tussen bootje en baan is CHOP
Oh, nou ja, stupiditeit kan walibi weinig aan doen verder.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 07:59 schreef raptorix het volgende:
"Twee jongeren afkomstig uit Duitsland waren water aan het opspatten met hun handen, waarbij één van hen een deel van een vinger is verloren", schrijft een woordvoerder van het pretpark in een statement. Het is tegen de regels om handen buiten boord te houden.
Deze tekst is afkomstig van Looopings: lees het volledige artikel op https://www.looopings.nl
Nogal onhandig eigenlijk. Gelukkig deden ze dit niet ‘s nachts, daar zie dan geen hand voor de ogen.quote:
Gelukkig niet de Ringvinger van die Lordquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 08:25 schreef Harvest89 het volgende:
Heftig. Dat is ook een keer iemand overkomen in de Mount Doom achtbaan.
[ afbeelding ]
Komkommertijdquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 08:35 schreef Kopiko het volgende:
Waarom wijdt de NOS hier een artikel aan
Ze hadden even niks over de Efteling.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 08:35 schreef Kopiko het volgende:
Het is augustus, die zitten verder alleen maar automatenkoffie te drinken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 08:35 schreef Kopiko het volgende:
Ik denk niet dat dat specifiek zijn idee was.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 09:33 schreef incel het volgende:
Je hebt ook wel echt het overlevingsinstinct van een goudvis als je denkt dat het een slim idee is om met je vinger klem te komen te zitten in zo'n attractie.
Een voertuig van een paar honderd kilo met meerdere mensen erin en een harde wand, wat denk je dat er kan gebeuren als je daar met je handen tussen gaat zitten?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat specifiek zijn idee was.
Nja die bekers zijn uitverkochtquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze hadden even niks over de Efteling.
Beurt is aan Walibi.
Omdat @Alpha0 de attractie niet kent?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:29 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Sja, misschien geen dikke bult maar volkomen eigen schuld. Moet ik hier nou medelijden bij voelen?
Quote even weggehaald, het was inderdaad wat onduidelijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:30 schreef maily het volgende:
[..]
Omdat @:Alpha0 de attractie niet kent?
Ik kon de grap niet voorbij laten gaanquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:32 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Quote even weggehaald, het was inderdaad wat onduidelijk
Excuses dat ik hem nu verpestquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kon de grap niet voorbij laten gaan![]()
Klopt. Op de A2 ook zoveel Duitsers die niet snappen dat je rechts aan moet houden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Dus zodra ze het land verlaten zijn Duitsers niet meer dwangmatig gehoorzaam? Hier hebben regels doorgaans een functie.
Waarom?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:48 schreef StateOfMind het volgende:
Had ie nog geluk dat ie niet in Walibi België was, dan was ie de hele hand kwijt geweest![]()
En vlak daarna is nog iemand in de lava gevallen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 09:24 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig niet de Ringvinger van die Lord
Je dan gaan ze ineens ook nur links spelen, flikker ff op. Gewoon seinen en linker knipperlicht aan, die taal verstaan ze wel vanuit de Heimat.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Klopt. Op de A2 ook zoveel Duitsers die niet snappen dat je rechts aan moet houden.
Moet niet mag wel. Empathie is jezelf verplaatsen in de persoon en situatie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:29 schreef PurifieR het volgende:
Sja, misschien geen dikke bult maar volkomen eigen schuld. Moet ik hier nou medelijden bij voelen?
Als ik dat doe krijg ik 5 seconden later iemand die de trajectcontrole negeert, mij dan inhaalt en zelf met zijn knipper naar me gaat seinen. Ik moet me niet meer bezighouden met andere mensen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:43 schreef nostra het volgende:
[..]
Je dan gaan ze ineens ook nur links spelen, flikker ff op. Gewoon seinen en linker knipperlicht aan, die taal verstaan ze wel vanuit de Heimat.
Ik denk ook niet dat hij bewust met zijn hand tussen de wand en de boot is gaan zitten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:10 schreef incel het volgende:
[..]
Een voertuig van een paar honderd kilo met meerdere mensen erin en een harde wand, wat denk je dat er kan gebeuren als je daar met je handen tussen gaat zitten?
Ze wilden elkaar extra natspetteren met water uit de baan las ik.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 14:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij bewust met zijn hand tussen de wand en de boot is gaan zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |