Omdat @Alpha0 de attractie niet kent?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:29 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Sja, misschien geen dikke bult maar volkomen eigen schuld. Moet ik hier nou medelijden bij voelen?
Quote even weggehaald, het was inderdaad wat onduidelijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:30 schreef maily het volgende:
[..]
Omdat @:Alpha0 de attractie niet kent?
Ik kon de grap niet voorbij laten gaanquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:32 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Quote even weggehaald, het was inderdaad wat onduidelijk
Excuses dat ik hem nu verpestquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kon de grap niet voorbij laten gaan![]()
Klopt. Op de A2 ook zoveel Duitsers die niet snappen dat je rechts aan moet houden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Dus zodra ze het land verlaten zijn Duitsers niet meer dwangmatig gehoorzaam? Hier hebben regels doorgaans een functie.
Waarom?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:48 schreef StateOfMind het volgende:
Had ie nog geluk dat ie niet in Walibi België was, dan was ie de hele hand kwijt geweest![]()
En vlak daarna is nog iemand in de lava gevallen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 09:24 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig niet de Ringvinger van die Lord
Je dan gaan ze ineens ook nur links spelen, flikker ff op. Gewoon seinen en linker knipperlicht aan, die taal verstaan ze wel vanuit de Heimat.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Klopt. Op de A2 ook zoveel Duitsers die niet snappen dat je rechts aan moet houden.
Moet niet mag wel. Empathie is jezelf verplaatsen in de persoon en situatie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:29 schreef PurifieR het volgende:
Sja, misschien geen dikke bult maar volkomen eigen schuld. Moet ik hier nou medelijden bij voelen?
Als ik dat doe krijg ik 5 seconden later iemand die de trajectcontrole negeert, mij dan inhaalt en zelf met zijn knipper naar me gaat seinen. Ik moet me niet meer bezighouden met andere mensen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:43 schreef nostra het volgende:
[..]
Je dan gaan ze ineens ook nur links spelen, flikker ff op. Gewoon seinen en linker knipperlicht aan, die taal verstaan ze wel vanuit de Heimat.
Ik denk ook niet dat hij bewust met zijn hand tussen de wand en de boot is gaan zitten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:10 schreef incel het volgende:
[..]
Een voertuig van een paar honderd kilo met meerdere mensen erin en een harde wand, wat denk je dat er kan gebeuren als je daar met je handen tussen gaat zitten?
Ze wilden elkaar extra natspetteren met water uit de baan las ik.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 14:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij bewust met zijn hand tussen de wand en de boot is gaan zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |