Dit is wel serieus parkeren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat is dit voor een verborgen talent van Ruegg joh?
Misschien kan ze reclame gaan maken voor Ozempic om wat geld terug te verdienen voor de ploeg?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ferrand-Prevot is een dief.
Miljoen per jaar voor, ja, voor wat eigenlijk?
4 ongeveerquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:00 schreef Faraday01 het volgende:
Hoeveel k tot de kale vlakte met tegenwind?
Sowquote:
tom_dumoulin_giro_schijterij.gifquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was iets van 15 seconden.
Ik ga even naar het toilet en opeens 50 seconden.
Leg uit wat moet ze doenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:14 schreef High-on-Fire het volgende:
Vollering is wederom niet te betrappen op enige vorm van koersintelligentie
Dit kan nog goed uit gaan pakken als Martijn gedwongen wordt de komende kilometers met tegenwind op kop te gaan rijdenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:14 schreef High-on-Fire het volgende:
Vollering is wederom niet te betrappen op enige vorm van koersintelligentie
Ja, is ook niet zo eenvoudig inderdaad. Je zou de achterstand kunnen laten oplopen zodat Reusser moet gaan rijden, en dan profiteren van haar werk door uit haar wiel weg te springen in de laatste kilometer.quote:
Zoals ze nu eigenlijk doet?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:16 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, is ook niet zo eenvoudig inderdaad. Je zou de achterstand kunnen laten oplopen zodat Reusser moet gaan rijden, en dan profiteren van haar werk door uit haar wiel weg te springen in de laatste kilometer.
Reusser zal toch moeten stoppen met pokeren nuquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:18 schreef golfer het volgende:
Kacia pakt de zege in de tour omdat Demi verkeerd pokert.
Er zat idd weinig op bij haar demarrages.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat Demi gewoon niet goed genoeg is...
Die kan wellicht ook niet beter.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:22 schreef DiegoFuser het volgende:
Demi is niet goed genoeg om Martijn te lossen blijkbaar, maar Reusser geeft hier helemaal gewoon de tourzege weg.
Alle andere afspraken annuleren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Als dit zo’n beetje de verschillen gaan zijn op de top wordt de slotrit wel een topshow.
Vooral Reusser toch? Die is nu de Tour aan het verliezen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:18 schreef golfer het volgende:
Kasia pakt de zege in de tour omdat Demi verkeerd pokert.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:24 schreef Pino112 het volgende:
Weten ze dat er nog iemand voor rijdt?
Ze heeft gewoon veel te lang gepokerd en inmiddels verloren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die kan wellicht ook niet beter.
Dat wordt nog wel 2 minutenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Als dit zo’n beetje de verschillen gaan zijn op de top wordt de slotrit wel een topshow.
Er zit weinig meer op bij Demiquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:28 schreef Fretwork het volgende:
Sowieso zometeen nog een frustratie-aanval van Vollering om te laten zien dat ze de sterkste was
Het interview na afloop wordt ook spicy.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:28 schreef Fretwork het volgende:
Sowieso zometeen nog een frustratie-aanval van Vollering om te laten zien dat ze de sterkste was
"Gele trui onwaardig"quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het interview na afloop wordt ook spicy.
Hier past toch alleen maar het simpele feit dat er iemand sterker wasquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het interview na afloop wordt ook spicy.
Maar ja het is Demi he, daar is iedereen tegen blijkbaarquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hier past toch alleen maar het simpele feit dat er iemand sterker was
Je hebt bingoquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:28 schreef Fretwork het volgende:
Daar is iequote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:28 schreef Fretwork het volgende:
Ja hehequote:
In 2024 meer de schuld van het team dan haarzelf. SDWorkx toenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vollering is op weg om voor het derde jaar op rij als topfavoriet de Tour niet te winnen. Ultieme choker.
Even in de laatste 400 meter een halve minuut goedmaken, dan heb je het zelf weggegooid.
Allemaal DNF?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eerste keer over de finish in 2,5 jaar voor Kasia.
Wk 2024.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar ja het is Demi he, daar is iedereen tegen blijkbaar
Ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:45 schreef TAmaru het volgende:
komen er nog bonisprints onderweg ergens?
dan is het nog wel mogelijkquote:
Die laatste etappe is sowieso nog heel zwaar, daar is nog veel mogelijk.quote:
2024 was geen choke. Dat was sabotage van SD van binnenuit. Met tokkie Wiebes die “wat geels” zag liggen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vollering is op weg om voor het derde jaar op rij als topfavoriet de Tour niet te winnen. Ultieme choker.
Even in de laatste 400 meter een halve minuut goedmaken, dan heb je het zelf weggegooid.
Nouja, beide jaren was ze niet op haar best in de Tour. In 2024 rijdt ze samen met Piet Rooijakkers Alpe d'Huez op, in iedere andere koers rijdt ze daar minuten van weg. Vorig jaar had ze niet alleen moeite met Ferrand-Prevot, ze kon ook een Gigante bergop niet volgen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:40 schreef franklop het volgende:
[..]
In 2024 meer de schuld van het team dan haarzelf. SDWorkx toen
Vorig jaar geklopt door PFP kan je ook nauwelijks choke
Die stond zo scherp dat ze toen waarschijnlijk de Ventoux afgevlogen was
Lars al-Sahafquote:
Ik blame haar manager/vriend.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat Demi gewoon niet goed genoeg is...
Reusser, die gaat nu natuurlijk in de aanval waarna Kasia en Demi naar elkaar gaan kijken.quote:
Of Longo Borghini die in de kopgroep iets meer dan 3 minuten pakt in de slotetappe!quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Reusser, die gaat nu natuurlijk in de aanval waarna Kasia en Demi naar elkaar gaan kijken.
Peloton'vulling' is misschien wat overdreven in haar gevalquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ferrand-Prevot netjes op 11 minuten.
Ik eis diepgravend onderzoek. Hoe kan je vorig jaar de beste klimmer ooit zijn en nu pelotonvulling? Kom maar door, Thijsje Zonneveld.
Volgend jaar hetzelfde doen bij subtopcollectie Lidl-Trek!quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:46 schreef franklop het volgende:
De Jong weer in de subtop. Blijft zonde van haar eerdere langdurige afwezigheid
Alsnog had ze 2024 gemakkelijk kunnen winnen als ze eerder volle bak was gegaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:40 schreef franklop het volgende:
[..]
In 2024 meer de schuld van het team dan haarzelf. SDWorkx toen
Vorig jaar geklopt door PFP kan je ook nauwelijks choke
Die stond zo scherp dat ze toen waarschijnlijk de Ventoux afgevlogen was
Of een type Gery?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:29 schreef wimderon het volgende:
Demi mist een type Berthet, een type Muzic.
Muzic netjes 120e!quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:29 schreef wimderon het volgende:
Demi mist een type Berthet, een type Muzic.
alle hotels waar de laatste week visma heeft overnacht onderzoeken of de airco misschien te hard stondquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik eis diepgravend onderzoek. Hoe kan je vorig jaar de beste klimmer ooit zijn en nu pelotonvulling? Kom maar door, Thijsje Zonneveld.
Nee dat is wel waar, maar ze had nooit in dit positie moeten belanden natuurlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alsnog had ze 2024 gemakkelijk kunnen winnen als ze eerder volle bak was gegaan.
Beetje hetzelfde als vandaag.
Dit is de parodie voorbij, ja. En dan volhouden dat ze op haar beste niveau is dit jaar en de rest alleen maar harder rijdt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze schroeien wel behoorlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit is de parodie voorbij, ja. En dan volhouden dat ze op haar beste niveau is dit jaar en de rest alleen maar harder rijdt.
Ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:35 schreef Felagund het volgende:
Reusser wijt verlies gele trui aan koersstijl Vollering: 'Heb haar gezegd dat ze dat niet moest doen'
https://www.msn.com/nl-nl(...)6a60015704e5b7&ei=11
Is Martijn een slechte verliezer?
Beetje clickbait wel, als je de hele quote leest valt het allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:35 schreef Felagund het volgende:
Reusser wijt verlies gele trui aan koersstijl Vollering: 'Heb haar gezegd dat ze dat niet moest doen'
https://www.msn.com/nl-nl(...)6a60015704e5b7&ei=11
Is Martijn een slechte verliezer?
Ik denk niet dat je daar Wiebes, Vos en co. gaat lossen, ook dat stukje daarna van 13% lijkt me te kort.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaat FDJ morgen controleren en Demi lanceren op de slotklim, al is het alleen maar voor de boni's?
Lieselot zegt dat 'we' een aantal foutjes hebben gemaakt om vervolgens te zeggen dat Demi zelf alles fout gedaan heeft.quote:"We hebben een aantal foutjes gemaakt. Zo heeft Demi een moment getwijfeld toen Niewiadoma aanging."
Ook na de aarzeling kreeg ze nog de kans om het gat sneller dicht te rijden, maar ook nu bleef ze zitten. "Ik denk dat ze schrik had om op een counter van Reusser te botsen."
"Wij kunnen in de volgauto dan wel gaan roepen: je moet het gat dichtrijden. Maar we voelen ook haar benen niet, wij trappen niet in haar plaats."
In de laatste kilometer slaagt Vollering er nog in om een halve minuut dicht te rijden in nauwelijks 2 minuten tijd. Wachtte ze te lang om haar laatste krachten eruit te persen?
"Ze wachtte zo lang vanwege de felle wind na Chalet Reynard. Als Demi en Marlen 100% hadden samengewerkt, waren ze altijd dichterbij gekomen. Maar dat gebeurde niet."
"Kasia liep zelfs nog uit. Chapeau voor haar, maar in die fase hebben ze het ook laten liggen. Demi ging pas aan toen ze weer uit de wind zat."
Ik vind dat Demi gisteren niet zoveel verkeerd heeft gedaan. Misschien 200 meter eerder beginnen met de eindfase. Maar de negatieve column van Zonneveld vind ik zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat interview met Demi na afloop is toch wel extreem pijnlijk. Gedurende het interview voel je haar zelf beseffen dat ze het helemaal verknald heeft.
quote:
Ze hadden haar beter een worst kunnen voorhoudenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 13:39 schreef Gremen het volgende:
Met de staart tussen de benen.....
Zou ze nou echt voor de ronde hebben gedacht dat ze goed was en kon winnen? Of heeft ze de hele ploeg een worst voorgehouden.
Komende dagen? Enkel zondag nog.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:56 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik vind dat Demi gisteren niet zoveel verkeerd heeft gedaan. Misschien 200 meter eerder beginnen met de eindfase. Maar de negatieve column van Zonneveld vind ik zwaar overdreven.
Als Demi goed is, dan heeft ze de komende dagen nog wel genoeg kans om die vijftien seconden dicht te rijden.. Het hoeven er zelfs minder te zijn, als je bonificatieseconden gaat pakken.
misschien wel, maar als onderweg dan blijkt dat je niet tegen de hitte kan en ook nog ziek bent (ze was al schor voor de tijdrit) dan houdt het snel opquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 13:39 schreef Gremen het volgende:
Zou ze nou echt voor de ronde hebben gedacht dat ze goed was en kon winnen? Of heeft ze de hele ploeg een worst voorgehouden.
Of horen we binnenkort dat ze ziek geweest is of anderszins een trainingsachterstand opgelopen heeft. Wordt wel interessant want als dit het is met een perfecte voorbereiding dat is het totaal onverklaarbaar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 13:39 schreef Gremen het volgende:
Vandaag is ook nog wel een kans als ze echt wil, maar normaal gesproken moet het morgen gebeuren jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 13:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Komende dagen? Enkel zondag nog.
Volgens de regel van Herbert kan het nog!quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:11 schreef Felagund het volgende:
Heeft het peloton een probleem met deze voorsprong?
Geldt niet bij het vrouwenwielrennenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens de regel van Herbert kan het nog!
Als Roxane 10 minuten haar waffel houdt zou het al een hele overwinning zijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:54 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Geldt niet bij het vrouwenwielrennen
Daar heb je de regel van Roxane: 10 minuten per 1 kilometer
Ze bedoelde die regel ook niet zo te formuleren hoor: ze kwam gewoon niet uit haar woordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:56 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Als Roxane 10 minuten haar waffel houdt zou het al een hele overwinning zijn
Snap ik. Maar inderdaad. Bij de dames kan er in korte tijd soms heel veel tijd nog goed worden gemaakt. Dus ik durf mijn hand nog niet in het vuur te steken voor de kopgroep.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:57 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ze bedoelde die regel ook niet zo te formuleren hoor: ze kwam gewoon niet uit haar woorden
Het loopt nu wel netjes volgens de wet van Herbert naar beneden. Misschien dat die in het vrouwenwielrennen nog meer klopt tegenwoordig dan bij de mannen. Daar rijd je 4 minuten nooit meer dicht nuquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:58 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Snap ik. Maar inderdaad. Bij de dames kan er in korte tijd soms heel veel tijd nog goed worden gemaakt. Dus ik durf mijn hand nog niet in het vuur te steken voor de kopgroep.
Het loopt ook nog wat naar beneden nu. Op klimmetjes kan er wel wat meer gepakt worden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:01 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het loopt nu wel netjes volgens de wet van Herbert naar beneden. Misschien dat die in het vrouwenwielrennen nog meer klopt tegenwoordig dan bij de mannen. Daar rijd je 4 minuten nooit meer dicht nu
Ze zijn niet zeker bij SD dat Lorena het gaat halen, maar denken dat Lotte misschien nog wel wat zou kunnen. Waarom ze niet rijden is een raadsel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:59 schreef wimderon het volgende:
SD rijdt niet, Visma rijdt niet. Leg maar uit.
Als je nog even wacht redden ze het sowieso niet. Zelfde bij Visma met Vos.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze zijn niet zeker bij SD dat Lorena het gaat halen, maar denken dat Lotte misschien nog wel wat zou kunnen. Waarom ze niet rijden is een raadsel.
Nee, het gaat ook niet hard genoeg nu.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je nog even wacht redden ze het sowieso niet. Zelfde bij Visma met Vos.
De hele wereld weet dat Lars Boom vijf hersencellen heeft. Die maken we ploegleider!quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:05 schreef wimderon het volgende:
Dani Rowe hep het nagevraagd bij de troepen van Lars Boom en die zeggen te rijden voor Celia Gery.
Kunnen we hetzelfde zeggen over Danny Stam?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De hele wereld weet dat Lars Boom vijf hersencellen heeft. Die maken we ploegleider!
Danny Stam lijkt me in ieder geval het levende bewijs dat ze bij SD Worx niet aan functioneringsgesprekken doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kunnen we hetzelfde zeggen over Danny Stam?
LollerGPS?quote:
Wel weer weg nu.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:20 schreef wimderon het volgende:
SD en EF paniekerig met 2 tegelijk, ja!
Reportage?quote:
Vos was zelf al in de aanval vandaag, weet niet hoeveel vertrouwen ze heeft dat ze dit klimmetje vooraan overleeftquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je nog even wacht redden ze het sowieso niet. Zelfde bij Visma met Vos.
Ook als je sloom valt, kun je van alles brekenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:44 schreef Gremen het volgende:
Hoe kan je zoveel pijn hebben als je zo sloom valt
Squirtban.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Squiban was aardig aan het gillen.
Ik zou het een keer uittesten door zelf een keer of 10 sloom te vallen op je sleutelbeen!quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:44 schreef Gremen het volgende:
Hoe kan je zoveel pijn hebben als je zo sloom valt
Mexicanobakker-humor.quote:
Ja, daar lijkt het wel op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:47 schreef Felagund het volgende:
Ze gebruikt haar hand ook niet volgens mij, dus het zou ook iets van een polsbreuk kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |