Allemaal DNF?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eerste keer over de finish in 2,5 jaar voor Kasia.
Wk 2024.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar ja het is Demi he, daar is iedereen tegen blijkbaar
Ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:45 schreef TAmaru het volgende:
komen er nog bonisprints onderweg ergens?
dan is het nog wel mogelijkquote:
Die laatste etappe is sowieso nog heel zwaar, daar is nog veel mogelijk.quote:
2024 was geen choke. Dat was sabotage van SD van binnenuit. Met tokkie Wiebes die “wat geels” zag liggen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vollering is op weg om voor het derde jaar op rij als topfavoriet de Tour niet te winnen. Ultieme choker.
Even in de laatste 400 meter een halve minuut goedmaken, dan heb je het zelf weggegooid.
Nouja, beide jaren was ze niet op haar best in de Tour. In 2024 rijdt ze samen met Piet Rooijakkers Alpe d'Huez op, in iedere andere koers rijdt ze daar minuten van weg. Vorig jaar had ze niet alleen moeite met Ferrand-Prevot, ze kon ook een Gigante bergop niet volgen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:40 schreef franklop het volgende:
[..]
In 2024 meer de schuld van het team dan haarzelf. SDWorkx toen
Vorig jaar geklopt door PFP kan je ook nauwelijks choke
Die stond zo scherp dat ze toen waarschijnlijk de Ventoux afgevlogen was
Lars al-Sahafquote:
Ik blame haar manager/vriend.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat Demi gewoon niet goed genoeg is...
Reusser, die gaat nu natuurlijk in de aanval waarna Kasia en Demi naar elkaar gaan kijken.quote:
Of Longo Borghini die in de kopgroep iets meer dan 3 minuten pakt in de slotetappe!quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Reusser, die gaat nu natuurlijk in de aanval waarna Kasia en Demi naar elkaar gaan kijken.
Peloton'vulling' is misschien wat overdreven in haar gevalquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ferrand-Prevot netjes op 11 minuten.
Ik eis diepgravend onderzoek. Hoe kan je vorig jaar de beste klimmer ooit zijn en nu pelotonvulling? Kom maar door, Thijsje Zonneveld.
Volgend jaar hetzelfde doen bij subtopcollectie Lidl-Trek!quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:46 schreef franklop het volgende:
De Jong weer in de subtop. Blijft zonde van haar eerdere langdurige afwezigheid
Alsnog had ze 2024 gemakkelijk kunnen winnen als ze eerder volle bak was gegaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:40 schreef franklop het volgende:
[..]
In 2024 meer de schuld van het team dan haarzelf. SDWorkx toen
Vorig jaar geklopt door PFP kan je ook nauwelijks choke
Die stond zo scherp dat ze toen waarschijnlijk de Ventoux afgevlogen was
Of een type Gery?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:29 schreef wimderon het volgende:
Demi mist een type Berthet, een type Muzic.
Muzic netjes 120e!quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:29 schreef wimderon het volgende:
Demi mist een type Berthet, een type Muzic.
alle hotels waar de laatste week visma heeft overnacht onderzoeken of de airco misschien te hard stondquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik eis diepgravend onderzoek. Hoe kan je vorig jaar de beste klimmer ooit zijn en nu pelotonvulling? Kom maar door, Thijsje Zonneveld.
Nee dat is wel waar, maar ze had nooit in dit positie moeten belanden natuurlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alsnog had ze 2024 gemakkelijk kunnen winnen als ze eerder volle bak was gegaan.
Beetje hetzelfde als vandaag.
Dit is de parodie voorbij, ja. En dan volhouden dat ze op haar beste niveau is dit jaar en de rest alleen maar harder rijdt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze schroeien wel behoorlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit is de parodie voorbij, ja. En dan volhouden dat ze op haar beste niveau is dit jaar en de rest alleen maar harder rijdt.
Ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:35 schreef Felagund het volgende:
Reusser wijt verlies gele trui aan koersstijl Vollering: 'Heb haar gezegd dat ze dat niet moest doen'
https://www.msn.com/nl-nl(...)6a60015704e5b7&ei=11
Is Martijn een slechte verliezer?
Beetje clickbait wel, als je de hele quote leest valt het allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:35 schreef Felagund het volgende:
Reusser wijt verlies gele trui aan koersstijl Vollering: 'Heb haar gezegd dat ze dat niet moest doen'
https://www.msn.com/nl-nl(...)6a60015704e5b7&ei=11
Is Martijn een slechte verliezer?
Ik denk niet dat je daar Wiebes, Vos en co. gaat lossen, ook dat stukje daarna van 13% lijkt me te kort.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaat FDJ morgen controleren en Demi lanceren op de slotklim, al is het alleen maar voor de boni's?
Lieselot zegt dat 'we' een aantal foutjes hebben gemaakt om vervolgens te zeggen dat Demi zelf alles fout gedaan heeft.quote:"We hebben een aantal foutjes gemaakt. Zo heeft Demi een moment getwijfeld toen Niewiadoma aanging."
Ook na de aarzeling kreeg ze nog de kans om het gat sneller dicht te rijden, maar ook nu bleef ze zitten. "Ik denk dat ze schrik had om op een counter van Reusser te botsen."
"Wij kunnen in de volgauto dan wel gaan roepen: je moet het gat dichtrijden. Maar we voelen ook haar benen niet, wij trappen niet in haar plaats."
In de laatste kilometer slaagt Vollering er nog in om een halve minuut dicht te rijden in nauwelijks 2 minuten tijd. Wachtte ze te lang om haar laatste krachten eruit te persen?
"Ze wachtte zo lang vanwege de felle wind na Chalet Reynard. Als Demi en Marlen 100% hadden samengewerkt, waren ze altijd dichterbij gekomen. Maar dat gebeurde niet."
"Kasia liep zelfs nog uit. Chapeau voor haar, maar in die fase hebben ze het ook laten liggen. Demi ging pas aan toen ze weer uit de wind zat."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |