Ik vind dat Demi gisteren niet zoveel verkeerd heeft gedaan. Misschien 200 meter eerder beginnen met de eindfase. Maar de negatieve column van Zonneveld vind ik zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat interview met Demi na afloop is toch wel extreem pijnlijk. Gedurende het interview voel je haar zelf beseffen dat ze het helemaal verknald heeft.
quote:
Ze hadden haar beter een worst kunnen voorhoudenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 13:39 schreef Gremen het volgende:
Met de staart tussen de benen.....
Zou ze nou echt voor de ronde hebben gedacht dat ze goed was en kon winnen? Of heeft ze de hele ploeg een worst voorgehouden.
Komende dagen? Enkel zondag nog.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:56 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik vind dat Demi gisteren niet zoveel verkeerd heeft gedaan. Misschien 200 meter eerder beginnen met de eindfase. Maar de negatieve column van Zonneveld vind ik zwaar overdreven.
Als Demi goed is, dan heeft ze de komende dagen nog wel genoeg kans om die vijftien seconden dicht te rijden.. Het hoeven er zelfs minder te zijn, als je bonificatieseconden gaat pakken.
misschien wel, maar als onderweg dan blijkt dat je niet tegen de hitte kan en ook nog ziek bent (ze was al schor voor de tijdrit) dan houdt het snel opquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 13:39 schreef Gremen het volgende:
Zou ze nou echt voor de ronde hebben gedacht dat ze goed was en kon winnen? Of heeft ze de hele ploeg een worst voorgehouden.
Of horen we binnenkort dat ze ziek geweest is of anderszins een trainingsachterstand opgelopen heeft. Wordt wel interessant want als dit het is met een perfecte voorbereiding dat is het totaal onverklaarbaar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 13:39 schreef Gremen het volgende:
Vandaag is ook nog wel een kans als ze echt wil, maar normaal gesproken moet het morgen gebeuren jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 13:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Komende dagen? Enkel zondag nog.
Volgens de regel van Herbert kan het nog!quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:11 schreef Felagund het volgende:
Heeft het peloton een probleem met deze voorsprong?
Geldt niet bij het vrouwenwielrennenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens de regel van Herbert kan het nog!
Als Roxane 10 minuten haar waffel houdt zou het al een hele overwinning zijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:54 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Geldt niet bij het vrouwenwielrennen
Daar heb je de regel van Roxane: 10 minuten per 1 kilometer
Ze bedoelde die regel ook niet zo te formuleren hoor: ze kwam gewoon niet uit haar woordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:56 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Als Roxane 10 minuten haar waffel houdt zou het al een hele overwinning zijn
Snap ik. Maar inderdaad. Bij de dames kan er in korte tijd soms heel veel tijd nog goed worden gemaakt. Dus ik durf mijn hand nog niet in het vuur te steken voor de kopgroep.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:57 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ze bedoelde die regel ook niet zo te formuleren hoor: ze kwam gewoon niet uit haar woorden
Het loopt nu wel netjes volgens de wet van Herbert naar beneden. Misschien dat die in het vrouwenwielrennen nog meer klopt tegenwoordig dan bij de mannen. Daar rijd je 4 minuten nooit meer dicht nuquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:58 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Snap ik. Maar inderdaad. Bij de dames kan er in korte tijd soms heel veel tijd nog goed worden gemaakt. Dus ik durf mijn hand nog niet in het vuur te steken voor de kopgroep.
Het loopt ook nog wat naar beneden nu. Op klimmetjes kan er wel wat meer gepakt worden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:01 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het loopt nu wel netjes volgens de wet van Herbert naar beneden. Misschien dat die in het vrouwenwielrennen nog meer klopt tegenwoordig dan bij de mannen. Daar rijd je 4 minuten nooit meer dicht nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |