Jij was er toch op vakantie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik zeg toch, mijn zoon woont daar al veertien jaar, hoezo vakantie?
Ik ben er pas nog een week geweest in meerdere steden. Niets van al die extreemrechtse bangmaakverhalen uit muffe Nederlandse stinkzolders ervaren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik kom er net vandaan (zoon woont er) en het straatbeeld is ook gewoon gekleurd, niets aan de hand, iedereen gaat vriendelijk met elkaar om. Logisch dat er dan ook gekleurde acteurs zijn.
Zo is dat net als andere charlatans, bruin, geel of wit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:12 schreef OllieA het volgende:
Mooi dat deze leugenaar en charlatan is opgestapt.
Nu moet zijn proefschrift alsnog afgekeurd worden. Weg met die titel.
Ooeee, je hebt een week de toerist uitgehangen bij daglicht, tussen de duizenden andere toeristen, en dan dapper beweren omdat jij niets gezien hebt dat er totaal niets aan de hand is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik ben er pas nog een week geweest in meerdere steden. Niets van al die extreemrechtse bangmaakverhalen uit muffe Nederlandse stinkzolders ervaren.
Jaals je door meerdere steden rondloopt, gewoon waar iedereen komt,dan krijg je wel een redelijk beeld. Niets van al die spookverhalen van extreemrechtse zolderkamerbewoners die zich afrukken bij filmpjes uit achterbuurten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ooeee, je hebt een week de toerist uitgehangen bij daglicht, tussen de duizenden andere toeristen, en dan dapper beweren omdat jij niets gezien hebt dat er totaal niets aan de hand is.
Ik snap meer en meer van jouw wereldbeeld, bekrompen, als ik het niet zie bestaat het niet, en op basis daarvan anderen de les lezen, ook al wonen die mensen die anders beweren er zelf wel midden in.
D66 in een notendop.
Bullshit. Er komen ook dagelijks tienduizenden mensen naar Amsterdam, die merken er overdag ook allemaal niet zo veel van. Pas buiten de toeristengebieden, later op de dag, zie je de dingen waar mensen die er wonen massaal over klagen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jaals je door meerdere steden rondloopt, gewoon waar iedereen komt,dan krijg je wel een redelijk beeld. Niets van al die spookverhalen van extreemrechtse zolderkamerbewoners die zich afrukken bij filmpjes uit achterbuurten.
Geen idee in welke achterbuurt je woont. Maar misschien moet je eens gaan verhuizen dan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bullshit. Er komen ook dagelijks tienduizenden mensen naar Amsterdam, die merken er overdag ook allemaal niet zo veel van. Pas buiten de toeristengebieden, later op de dag, zie je de dingen waar mensen die er wonen massaal over klagen.
Ik woon er midden in, kom jij met je muil ook even beweren dat mijn buurt een paradijs is en dat ik alle incidenten, toegenomen overlast, misdaad en bijv camaraposten verzonnen heb?
Ik zie je er voor aan.
Kijk, dat antwoord is 100% waarmee je mijn gelijk aangeeft.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Geen idee in welke achterbuurt je woont. Maar misschien moet je eens gaan verhuizen dan.
Waarom zou ik me de hele dag druk moeten maken om een paar achterbuurten? Die heb je overal en altijd. Ik heb niet de illusie dat we ooit een land krijgen zonder buurten waar trash zich verzamelt. Dan kun je beter zelf zorgen dat je er weg blijft.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, dat antwoord is 100% waarmee je mijn gelijk aangeeft.
Jij ziet het niet, dus het bestaat niet, maar als het toch bestaat moet je er maar weg. Zo fucking tegenstrijdig en toch met droge ogen gezegd.
Bedankt, wederom.
Je hebt gewoon een enorm egocentrisch, eenkennig, oogkleppen op, wereldbeeld voor jezelf gecreëerd waarin je je ogen sluit voor de werkelijkheid en je eigen utopische wensdenkende ideaalplaatje aanziet voor de realiteit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom zou ik me de hele dag druk moeten maken om een paar achterbuurten? Die heb je overal en altijd. Ik heb niet de illusie dat we ooit een land krijgen zonder buurten waar trash zich verzamelt. Dan kun je beter zelf zorgen dat je er weg blijft.
Je gaat toch niet serieus beweren dat de idioten in achterbuurten zich ook netjes daar blijven ophouden? Kom op zeg...quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom zou ik me de hele dag druk moeten maken om een paar achterbuurten? Die heb je overal en altijd. Ik heb niet de illusie dat we ooit een land krijgen zonder buurten waar trash zich verzamelt. Dan kun je beter zelf zorgen dat je er weg blijft.
In andere steden valt het inderdaad wel mee, al moet je dan nog niet in de buitenwijken van Londen zelf zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik ben er pas nog een week geweest in meerdere steden. Niets van al die extreemrechtse bangmaakverhalen uit muffe Nederlandse stinkzolders ervaren.
Ik begin me steeds meer af te vragen of ook hij niet gewoon een Mikey/Harvest-achtige troll is inmiddels.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus beweren dat de idioten in achterbuurten zich ook netjes daar blijven ophouden? Kom op zeg...
Meestal hebben die niet zo'n grote actieradius.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus beweren dat de idioten in achterbuurten zich ook netjes daar blijven ophouden? Kom op zeg...
Dat kan ik ook voor jou stellen. Kennelijk woon je in een of andere afbraakbuurt en dan ga je stellen dat het in heel Nederland zo is en iedereen ermee lastig vallen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een enorm egocentrisch, eenkennig, oogkleppen op, wereldbeeld voor jezelf gecreëerd waarin je je ogen sluit voor de werkelijkheid en je eigen utopische wensdenkende ideaalplaatje aanziet voor de realiteit.
En dat zet je dan in dit geval, typerend, arrogant, weg als een niche waar jij je met je verhevenheid allemaal niet druk om hoeft te maken, jij ziet het niet, dus het bestaat niet.
Dat zei ik dus, geen idee hoe de wereld echt is, maar wel overal de grootste bek met een mening die, inmiddels dus zelf toegegeven, niet op enerlei wijze gebaseerd is op feiten of de werkelijkheid.
Jetten is trots op je.
Ja, dat kan iddquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat kan ik ook voor jou stellen. Kennelijk woon je in een of andere afbraakbuurt en dan ga je stellen dat het in heel Nederland zo is en iedereen ermee lastig vallen.
Dat is maar een voorbeeld en al heel oud.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zeg alleen maar : René Diekstra.
Dat heb je ook niet nodig. Zeker niet in Nederland waar een stad als Amsterdam nog steeds niets meer is dan een uit de kluiten gewassen dorp.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Meestal hebben die niet zo'n grote actieradius.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |